sindra - ילד שמן זה בריא? לדעתי לא

pikov

New member
sindra - ילד שמן זה בריא? לדעתי לא

המקרים בהם ילדים מפוטמים ע"י הוריהם, בין אם הילדים נימולים ובין אם הם ערלים, מזעזעים אותי. "סיבוכי מילה" שסטטיסטית לפי שרשור כאן, פוגעים באחד מתוך 200 נימולים (לא בטוח שזו סטטיסטיקה נכונה, לדעתי המספרים נמוכים הרבה יותר אבל לצורך הודעתי כאן, אני מאמץ אותה.) כמה מכן אימהות לתינוקות ערלים, הן אמהות לילדים שמנים הסובלים מעודף משקל? כמה מכן מודעות שעודף משקל אצל ילד, יהפוך אותו למבוגר שמן, עם בעיות לב/לחץ דם/הצרות עורקים/סכרת ושאר מחלות? האם לדעתכן העובדה שהילד השמן שלכן ערל, תציל אותו מכל התחלואים שהשומן גורם להם? איפה בדיוק הזעקה האישיתל של מי מהאמהות של הערלים, שילדיהם אינם סובלים מעודף משקל? האם יש לשוללי המילה פורום מקביל של הורים לילדים שמנים המטיף נגד האבסת ילדים? כלומר, לפני שאנחנו מקדשים מלחמה על המילה, אולי עדיף לקדש מלחמה על השומן? הלוא על כל ילד שהסתבכה מילתו, יש חמש מאות ילדים שחייהם אינם חיים, בגלל שומינהם. (הסטטיסטיקה מדברת על למעלה מ-30% של ילדים עד גיל 10 הוסבלים מעודף משקל. למה סינדרה לא משרשרת לנו תובנות על ילדים שמנים? הלוא תופעת ההשמנה ומשקל היתר אינם תופעה יחודית לנימולים וגם הערלים סובלים ממנה. למה לא להעלות נושא כזה? בודאי תאמרו שאתם פורום "אנטי מילה" ולא "אנטי השמנה", אבל ממתקני עולם המזהירים מתוצאות המילה, אני מצפה שמפעם לפעם, יזרקו מילה, על סכנות אחרות לילדים.
 
שים לב, למעורבות הגדולה שלי בימים

האחרונים, בפורום "להיות הורים", בשני שירשורים: שירשור בו אב שוקל לתת לביתו בת ה-8 להסתובב לבד בדיסנילנד, ואם השוקלת להשאיר את ביתה בת ה-5 לבד בקניון. בשני המיקרים אני מנסה כמיטב יכולתי למנוע את המעשים האלו. בקשר להשמנה, אתה צודק. זה מסוכן לילד, ואכן, אפילו המדינה שלנו מכירה בזה, ומנסה בימים אלו לפתח תוכניות להלחם בתופעה. שכחתי כיצד הם מכנים את התוכנית, אבל היא כוללת הסברה והצבת מכשירי כושר בכיכר רבין.... מעט, מצחיק, אבל לפחות מנסים. בנושא ברית מילה, כל מה שהמדינה מנסה לעשות זה לטייח ולהשתיק.
 

רון סי

New member
המטרה איננה להגן על ילדים

מטרתם של מתנגדי המילה המנסים לשכנע אחרים שלא למול את בניהם היא פשוטה ואנושית הרבה יותר: הם עצמם לא רוצים להיות לבד. כמו כל אדם, הם רוצים להיות שייכים לאיזו קבוצה של דומים להם. מכיון שאין קבוצה של דומים להם, או שהיא קטנה מדי, הם מנסים להגדיל אותה. הסיבות שהם עצמם לא מלו את בניהם יכולות להיות שונות, ואפילו מוצדקות. גם החיפוש אחר חברה מתאימה להם היא מוצדקת מבחינתם, ומובנת. עם זאת ברור שזה נסיון התקפה על החברה הישראלית היהודית, ונסיון לפירוקה. כנגד נסיון זה יש בהחלט להתגונן. אם מתנגדי המילה זקוקים לחברה של ערלים, מוטב יחפשו אותה במקום אחר (ויש הרבה מקומות מתאימים בעולם), בייחוד שהם חשים ניכור לחברה היהודית מלכתחילה.
 

pikov

New member
אני מסכים איתך חלקית

כי מדובר בקבוצת שוליים קיקיונית המונה (לפי "הקהלית" כמאתיים איש) וכי ההימנעות ממילה היא בעצם סוג של נסיון לברוח מן היהדות. יחד עם זאת, שהייתם של הערלים בארץ לא מפריעה לי. יחד עם זאת כפי שנכתב על ידי בעבר, אם אדע שילד מסוים אינו נימול, אבקש מילדי שלא להיות בקשר חברתי עימו. מי שאינו מוכן להיות חלק אינטגרלי ממשפחת העם היהודי, שילך לחפש את החברים שלו, לא אצל ילדי.
 

Kalla

New member
אם זה החינוך שאתה מקנה לילדיך

הייתי מרחיקה מהם גם ילדים נימולים. לא הייתי רוצה שאף ילד, בין אם שלם או נימול, ילמד מהם להיות צר מוחין, בעל דעות קדומות וגזען. מי שאינו מוכן להיות חלק אינטגרלי ממשפחת האדם, שילך לחפש את החברים שלו, לא אצל ילדי.
 

pikov

New member
איפה בדיוק נכנסת לכאן משפחת העמים?

ההתנגדות שלי היא ליהודים ערלים. אין מניעה שילדי יתחברו עם מי שאינם יהודים ואינם נימולים. לבתי חברה טובה שאמה עולה לא יהודיה מברית המועצות והדבר לא הפריע לי מעולם. את, שילדייך לא מעונינים להיות "חברים" במועדון היהודי, יתכבדו לחפש את חבריהם במקום אחר.
 

Kalla

New member
יהודי הוא קודם כל בן אדם.

גם יהודי לא מאמין שאינו מקיים מצוות ואינו נימול, ומחזיק בדעות השונות משלך בנושא זה, הוא קודם כל בן אדם. מי שמבדיל בין אנשים, בין אם הם יהודים מבחינה גנטית ובין אם לאו, לפי צורת הפין שלהם, אינו מתייחס אליהם כמו אל בני אדם. אין לי מושג בשלב זה במה ילדיי מעוניינים מבחינת יחסם לברית מילה (אם כי אני מקווה מאוד שכשיהיו להם בנים משלהם הם לא יחזרו על הטעות שאני עשיתי), אך בכל מקרה אף פעם לא חיפשנו להתחבר עם ילדיך, אז באמת שזה מיותר לגמרי לשלוח אותנו לחפש חברים אחרים. כבר יש לנו מספיק, תודה.
 

pikov

New member
התירוץ של יהודי שחטא יהודי הוא

אינו מקובל עלי מפי מי שהוציאו עצמם מן הכלל. לא מלת, הוציאת עצמך מהכלל. הוצאת עצמך מהכלל, אל תצטט לי ציטטות.
 

Kalla

New member
לא מעניין אותי מה מקובל עליך

ואני לא מחפשת את אישורך.
 

Kalla

New member
ואגב, בני משפחתי הלא נימולים

ישבו בכלא על הזכות לעלות לישראל כיהודים. למזלם, לא אתה קובע מי מוגדר חלק מהעם הזה ומי לא, וכאמור ה,אישור" שלך הוא הדבר האחרון שמעניין אותי.
 
../images/Emo6.gifהציטוט המדוייק לדעתי:

"מי שחטא, פיקוב הוציא אותו מהכלל" (ראיתי את זה ברש"י) כמה כמוך יש בארץ, 200? שקלתם להקים עמותה נגד התחברות עם ילדים שיש להם עורלה?
 

pikov

New member
הפוסלת, במומה היא פוסלת

התבלבלו לך השבלולים, סליחה העובדות. כמוך יש 200, ראי הודעות קהל על מספר חבריה. כמוני יש מאות אלפים.
 

WindsOfWar

New member
כמוך יש רק אתה עצמך ואריין.

(מכירים את הסרט?) בארץ יש הרבה אנשים שלמים. אחוזם לא קטן. אנשים בעלי דעות אנטישמיות יש פחות, לכן כדי שתפתחו פורום אנטישמיים ותתחילו לאסוף אנשים ללהקה שלכם.
 

Kalla

New member
ואגב, אבי שאינו נימול

שירת בצבא ותרם למדינה הזאת ולעם הזה הרבה יותר מאשר הרבה נימולים שאני מכירה. אז הוא בעיני הרבה יותר חלק מהעם היהודי ומהמדינה הזאת מאשר הם, אפילו אם יש להם כיפה על הראש והפין שלהם הכי נימול שיש.
 

pikov

New member
גם הגשש הבדואי ששרת איתי בבקעה

תרם רבות למדינה, אולי אפילו יותר מאביך, כי אביך הערל, חייב גיוס והבידואי התנדב. אז מה הקשר בין שרות בצבא ליהדות?
 

Kalla

New member
גם אבי התנדב

כי הוא עלה לארץ רק בגיל 40, אבל זה ממש לא קשור. אבי עלה לארץ רק בגלל שהוא היה יהודי - היה לו טוב בחו"ל אך הוא בחר לחיות במדינה של העם שלו ולשרת אותה. אבל באמת שהוא לא זקוק לאישור שלך, אז זה ממש לא משנה מה אתה חושב.
 
למעלה