SFU

MissLucifer

New member
SFU

נתחיל בכך ששיחקתי ביותר מידיי משחקי רשת וביותר מידיי מישחקי תורות ברשת. ברובם, אוקיי, בכולם הפסקתי לשחק אחרי תקופה כלשהי, גם אחרי שהייתה לי אימפריה מבוססת וטובה, או שסתם מאסתי מהמשחק במהירות. המשחק היחיד שאני עדיין משחקת בו [כבר 119 יום] ואפילו לא שמה לב לזמן [ימים] שעוברים זה Unification Wars. זה משחק מעולה. טוב, עכשיו נגיע לפואנטה. תהיתי לי מי מישראל משחק בו? וכמובן רציתי להזמין את כולכם להיתנסות. אם כבר התחברתם, שמי שם הוא Demonia אתם יותר ממוזמנים לצ'וטט איתי :) ואם אתם צריכים הסברים, אתם יותר ממוזמנים לשאול=)
 

freak2100

New member
אל תמחקו לה את ההודעה!

שאף אחד לא יגיד לי שזה אוף-טופיק, כי מה יותר קשור למשחקי מחשב מ... משחקי מחשב?
 

MissLucifer

New member
אוקיי

הלינק הזה לא נותן לי נקודות כאשר אתם רק נכנסים ובודקים את העניין... צריך בשביל זה להתחבר. ודבר שני, באמת שאני רוצה לדעת אם יש ישראלים שמשחקים בזה. נו... שיהיו לי חברים שם P= ואם אתם רוצים להתחבר ולא לתת לי נקודה, אז תמחקו את המספרים שכתובים בלינק... =)
 

MissLucifer

New member
עוד משהו

בכדי להוריד את הספק שלכם עם עניין הנקודות, יש שלושה לינקים במשחק: 1. נותן נקודות לכל כניסה - במשחק, אם מישהו מקבל את מירב הנקודות באותו היום, הוא מקבל 50,000 פלנטות. 2. מי שמתחבר דרך הלינק, יהיה מיד הVassal של מי שנתן את הלינק. 3. אם מתחברים דרך הלינק, נותנים Donation Point... והנקודות האלו נותנות לכם אפשרות לקנות משהו שלא משיגים סתם במשחק. הלינק שנתתי פה הוא השלישי. כך שאם לא בא לכם ובכל זאת בא לכם לבדוק את המשחק, כמו שאמרתי, תמחקו את המספר. לא נתתם לי שם דבר, זה מקל עליכם, הספקנים? נ.ב. לדעתי הלינק הראשון והשני זה אותו הלינק... אבל זה לא ענייני.
 
למעלה