SecondSpin

  • פותח הנושא Locke
  • פורסם בתאריך

Locke

New member
SecondSpin

כל הסרטים שם הם יד שנייה או שסתם ככה המחיר נמוך?
 

צוחה

New member
ונצל"ש עקב זאת שהשירשור בעצם נסגר

מתי יצא "מר וגברת סמית'" ל DVD בזון 1 (ZONE 1, לא 2, לא 3, 1 !) תודה מראש
 
בסביבות תקופת החגים האמריקאים

לדעתי... כמו כל סרט קיץ שובר קופות נורמלי!
 

Chulu

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif סחטיין!! כולם פה משוררים!!

 

psychojr

New member
אפשר לצחוק על הרבה דברים שהם

עושים אבל דוגרי, יש שם את הדילים הכי טובים ברשת והמון דברים מגיעים, בלי שום בעיות בסה"כ צריך קצת סבלנות למה שלא נשלח ותמיד אפשר לקבל זיכוי שרות הלקוחות שלהם טוב אם מרימים טלפון (אבל צריך לדעת אנגלית
) נכון, הם מתנהגים תמוה לפעמים ודובר פה על זה רבות אבל מי שלא רוצה לשלם הרבה יותר, עדיין שווה לו להיעזר בהם איך שלא נסתכל על זה.
 

צוחה

New member
אתה צודק

וכשאתה צודק אתה צודק, ואתה ? אתה תמיד צודק ! כל המשלוחים שהזמנתי הגיעו בזמן והיו במחירים נמוכים בטירוף ! חוץ מ dogma שני דיסקים, שכמו טיפש לא הזמנתי את זה כשזה היה 12 CAD ! פשוט דביל !
 

psychojr

New member
היום הגיעו אלי עוד שניים

Almost Famous Predator CE 2 Disks בסה"כ מלבד הביטול של TOTAL RECALL שביטלו לעוד מישהו פה פשוט כי נגמרה להם הגרסא, ואגב גם זה הם הציעו לחכות למשהו שיוצא באוקטובר נדמה לי כל מה שהזמנתי הגיע ובזמן טוב יש דברים שקניתי בפחות מ30 שקל אפילו למי שמוכן שחלק מהדיסקים שלו לא יהיו מתורגמים (יש כאלו שקונים רק מתורגם), DVDSOON עם כל החסרונות וגם אחרי השינויים שווה ! אגב, הקטע של לשלם עוד 2$ על פיצול המשלוח שמישהו יגיד לי שהוא לא חשב שהם פראיירים שהם שולחים בנפרד בלי תוספת תשלום, איזה עוד אתר עושה את זה ? אז עכשיו מחכים שכל המשלוח יהיהמ וכן, ביג דיל... מה גם שאם המשלוח חינם (לבעלי הכרטיס) תזמינו 10 הזמנות עם כותר אחד וזהו זה אסור ?
 

צוחה

New member
והיום הגיע אלי המארז של 3 עונות

ראשונות של סיינפלד מאמזון UK זמן מאישור היציאה במייל עד פתח ביתי הוא 6 ימים בלבד ! ובמחיר מצחיק של 18 פאונד וכמובן שזה חדש דנדש ! איזה כיף זה לקבל חבילות בדואר, נכון ?
 

psychojr

New member
ברור, אבל אל תהרוס

עם חבילות זולות מאמאזון זה הורס את התיאוריה על DVDSOON
אם כי בנימה רצינית ברור שיש מציאות במקומות אחרים אבל זה נדיר אני למשל הזמנתי כמה דברים שווים גם מSENDIT וAXELMUSIC אבל זה נדיר יותר שם בDVDSOON כמעט הכל זול יותר
 

צוחה

New member
טעות שלי, לא 18 פאונד

אך לא לדאוג, ההבדל לא גדול המחיר היה 18 וקצת פאונד יחד עם הנחה בינלאומית או משהו כזה + משלוח יצא 19.27 אם אני לא טועה, שזה קצת פחות מ 162 שקל
 

Chulu

New member
אפשר לשאול שאלה על המארז?

יש בסוף תרגום או לא?
 

okok4

New member
6 ימים זה הממוצע שלהם.

אם תזמין ביום שבת בלילה ברביעי-חמישי החבילה כבר אצלך. אין על הבריטים (לחבילות של אמזון.COM שנשלחות מגרמניה לוקח שבוע וחצי-שבועיים, להבדיל).
 
למעלה