SecondSpin

  • פותח הנושא Locke
  • פורסם בתאריך

צוחה

New member
סוף סוף מישהו אמר את זה

צור איתי קשר כדי לקבל את הפרס....
 

Chulu

New member
אתה סופר צודק!!

יש להם 800 ש"ח ספייר של עבודה בעניים לעשות לי כדי שנהיה שווים, רק על הדיל של LOTR!!
 

prongs3

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif יפה! חתיכת יציאה!

 

lamour

New member
ואני חייב לציין

שהזמנתי משם את כלבי אשמורת בחמישה גרסאות שונות והגיע במצב בן ז*נה ממש אתר מעולה לקח לזה קצת זמן אבל הגיע בסוף
 

lamour

New member
לא בשבילי, מתנה

למרות שלא הייתי מתנגד לקנות את זה לעצמי, נכון שזה בדיוק אותו הדבר אבל זה מגניב באוסף
 

miromiro

New member
אל תנסה-

המחלקות הסגורות מלאות בכאלו שהציצו וניכוו, יותר גרוע מפרד"ס.
 

miromiro

New member
מאיפה שלחת את זה?-

מהמחלקה הסגורה? כי ככל הידוע לי, הוא אמנם פרסם את זה, אבל גם הוא שלח את זה משם.
 

Chulu

New member
אגב SS והמופע LIVE AID

יש להם אותו שם ב20 דולר + 5 למשלוח... משתלם למי שעוד מתנגן לו בראש השיר: We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day So let’s start giving... שווה השקעה!!
 

Chulu

New member
הרי לכם שירות לקוחות!!!!!

SECOND SPIN אמנם לא AMAZON אבל הם לא נופלים מהם בשירות!! בחודש שעבר הזמנתי מהם כמה גרסאות LE מיוחדות. אחת מהן, הMATRIX PLATINUM הגיע כשבפנים קלטת VHS במקום הDVD... בהתחלה חשבתי שטעיתי ולא שמתי לב שבאתר היה כתוב VHS. אבל אחרי כמה זמן שנכנסתי להזמנה ראיתי שבפרוש היה כתוב DVD!! קצת כעסתי קצת לא... כי לפי מה שקראתי הגרסאות זהות, המארז אפילו זהה (יש מקום בפנים גם לקלטת וגם לDVD) ומכיוון שיש לי את הDVD של הסרט היה נחמד שיש לי גם את הקלטת... בכל אופן, החלטתי שמכתב אני אשלח בכל אופן.לקח להם יומיים והם חוזרים אלי בתשובה: Hello , We are sorry to hear that you received a defective item. Unfortunately we do not have a replacement copy at this time. We have placed a credit on your membership account for this item and the associated shipping charge. If you would prefer a refund, please let us know and we will giveyou instructions for a return. Otherwise, you may discard this item. Thanks SecondSpin.com כל הכבוד להם... סחבק עדיין מנסה לעכל... (בייחוד אחרי שהורגלתי לשירות לקוחות בDS)
 

liorb22

New member
כל הכבוד להם! (ולך כמובן)

ככה באמת צריך להתנהג שירות לקוחות.
 
למעלה