היי גלעד-
אני זוכר שהיית בחנות היה קצת עמוס ואולי לא הצלחתי לתמצת את נושא הרוקר כמו שאני בדרך כלל עושה-אז ככה- ה"רוקר" הוש שיטת בנייה שונה של קרש הסנובורד המודרני,קי2 ובמקביל ליבטק יצאו עם גרסאות הרוקר הראשונות לשוק ב2007 {מה לא ברטון ?לא}קי2 עשו קרש עם רוקר חריף מאד לפאוודר וליבטק עשו קרש פריסטייל עם רוקר מתון יותר-התוצאה- שינוי מוחלט של הדרך בה גולשים כיום{הרבה יותר קל,וסלחני}רובנו ,שינוי טוטאלי בדרך בה ניבנים הקרשים של השנתיים האחרונות. ליבטק קפצו קדימה {הקרש שלהם היה מן הסתם יותר פופלארי ושימושי}והפכו חברה רצינית. המלך מת יחי המלך החדש. כל החברות עושות כאלה היום{קי2 ורייד כמעט רק כאלה}רק קוראות לזה בשם אחר ובגלל מעלה או שתיים גם רושמות את זה על שמן חחח. הרוקר מגיע בצורות שונות שהשכיחה בהן היא 80% פלאט ממרכז הקרש ועד קצת אחרי הביינדינגז ואז התרוממות הדרגתית של החרטום והזנב כך שהנק הרחבה ביותר בקרש נמצאת כל הזמן מעל השלג.זהו הרוקר המוצלח ביותר ורבים מהקרשים המובילים בשוק משתמשים בו-כמו-הרום מוד רוקר,רייד מאצטי,קי2 פאסט פלנט ועוד. רוקרים אחרים יהיו 50 אחוז פלאט-זהו רוקר חזק יותר ומיועד בעיקר לגלישת אוף פיסט ופאוודר הייבריד רוקר המשלב רוק חזק בין הרגליים וקאמבר {כיפוף הפוך}מתחת לכל רגל מתאים בעיקר לגלישת פריסטייל פארק לרוקרים של לפני שנתיים שלש { וגם לחלק מהקיימים כיום ...}יש חסרונות- הם מחזיקים פחות טוב במהירויות סיבוב גבוהות ועל קרח. הם פחות יציבים בקו ישר {שואפים להסתובב כל הזמן}. "פופ" יותר חלש. כאמור כל הבעיות האלה לא קיימות בקרשים המוזכרים כאן. הFLAT LINE של ק2 מדבר בעצם על 100% פלאט מהנק הרחבה לשנייה.מבנה זה מבטיח מצד אחד אחיזה מוחלטת ויציבות מקסימאלית בגלישה בכל מצב אבל שיחרור קצוות הקרש ותחילת סיבוב קל יותר בזמן פנייה. זהו מבנה רוקר מאד וורסאטילי {הקרש המדובר זכה בכל פרס אפשרי}שכאמור אינו סובל מהבעיות שהוזכרו כאן ונותן את היתרונות מכל העולמות. כל מי שגולש על קרש רוקר מודרני מוצא את עצמו גולש טוב יותר,בקלות ללא מאמץ בפאוודר ועם פחות נפילות, זה למה הרוקר כל כך מומלץ למתחילים . אני ממליץ בחום לכל מי שעדיין לא ניסה קרש רוקר טוב ומודרני למהר ולנסות-אתם פשוט מפסידים-ותזכרו-כי זה שאתה גולש לא אומר שאתה נהנה מקווה שעזרתי ואם לא מספיק תשאל שוב בברכה רובי