Ram vs Rom

infected mind

New member
Ram vs Rom

שלום לכולם...אני צריך ממכם עזרה בנוגע לשני סוגי הזכרונות האלו אם מישהו מוכן לעזור לי אז פליז תשאירו פה הודעה ואם יש לכם אתר טוב שיכול לספק לי גם מידע אז זה גם יעזור תודה...
 

bryan

New member
מה אתה רוצה לדעת?

RAM=RANDOM ACCESS MEMORY- זכרון לגישה רנדומלית: זה אומר שפעם אחת או שהוא קורא מהזכרון הזה או שהוא כותב על הזכרון הזה לעומתו, ROM-READ ONLY MEMORY- הוא זיכרון לקריאה בלבד מה שאומר שהמחשב לא יכול לשמור נתונים על הזכרון. comprende?
 

infected mind

New member
מה שאני צריך לדעת....

מה זה זיכרון rom,prom,eprom,eeprom ומה זה זיכרון ram,sram,dram.sdram ועוד שני דברים קטנים flash memory זה ראם או רום ואיך הוא עובד? ואותו הדבר בנוגע ל cache memory המון בקשות אני מקווה שתעזרו לי :)
 

bryan

New member
אז ככה

אני יענה על מה שאני יודע בודאות: RAM כבר אמרתי לך מה זה. ROM כבר אמרתי לך מה זה FLASH MEMORY או RAM כי הפעולה שלו רנדומלית,אפשר לכתוב עליו ואפשר לקרוא ממנו. וכמובן CACHE MEMORY הוא לא אחר מזיכרון RAM. מקווה שעזרתי תודה ולילה טוב
 

jumpgate

New member
>>>

קרא כאן בקשר לסוגי זכרון (יש עוד המון מידע ב GOOGLE). FLASH MEMORY הוא לא בדיוק ROM (ניתן לכתוב עליו) והוא לא בדיוק RAM (הוא בלתי נדיף) אבל אם חייבים לסווג אותו, הוא מתנהג יותר כמו ROM מאשר RAM. לרוב הוא משמש לקריאה אבל ניתן גם לעדכן אותו (בד"כ תדירות הכתיבה אליו הרבה יותר נמוכה מתדירת הקריאה ממנו). CACHE MEMORY הוא בפירוש RAM (בד"כ SRAM).
 

jumpgate

New member
אמרתי שאמרת לא נכון?

חוץ מהגדרת FLASH בתור RAM (שגם על זה אפשר להתפלסף) צדקת בדבריך.
 

AeroPeek

New member
../images/Emo45.gif ומוסיף...

כמובן שיש את www.webopedia.com שאמנם לא מפורט במיוחד, אבל נותן מספיק מידע כמעט על כל מונח שקשור למחשבים.
 
למעלה