QQ Thread
הייתי בפאג ל ICC25, הייתה קבוצה מעולה, עשינו skyship ב HM, הורדנו את surfang בנסיון הראשון ואז ה leader עשה NINJA לLOOT וניסה למכור אותו למשתתפים.(למזלי לא היה שם LOOT שאני צריך) אני חייב להשיג achivment יותר מ surfang כדי להכנס לריידים יותר מתקדמים אבל זה דפק לי את ההזדמנות הזו. לפחות זכיתי ב http://www.wowwiki.com/Nibelung רק שאני לא בטוח אם הוא יותר טוב מהשילוב העכשיווי שלי: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&cn=Shizzy מה דעתכם? arcane mage. מקווה שב10M ילך לי יותר טוב...
הייתי בפאג ל ICC25, הייתה קבוצה מעולה, עשינו skyship ב HM, הורדנו את surfang בנסיון הראשון ואז ה leader עשה NINJA לLOOT וניסה למכור אותו למשתתפים.(למזלי לא היה שם LOOT שאני צריך) אני חייב להשיג achivment יותר מ surfang כדי להכנס לריידים יותר מתקדמים אבל זה דפק לי את ההזדמנות הזו. לפחות זכיתי ב http://www.wowwiki.com/Nibelung רק שאני לא בטוח אם הוא יותר טוב מהשילוב העכשיווי שלי: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&cn=Shizzy מה דעתכם? arcane mage. מקווה שב10M ילך לי יותר טוב...