QQ Thread

QQ Thread

הייתי בפאג ל ICC25, הייתה קבוצה מעולה, עשינו skyship ב HM, הורדנו את surfang בנסיון הראשון ואז ה leader עשה NINJA לLOOT וניסה למכור אותו למשתתפים.(למזלי לא היה שם LOOT שאני צריך) אני חייב להשיג achivment יותר מ surfang כדי להכנס לריידים יותר מתקדמים אבל זה דפק לי את ההזדמנות הזו. לפחות זכיתי ב http://www.wowwiki.com/Nibelung רק שאני לא בטוח אם הוא יותר טוב מהשילוב העכשיווי שלי: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&cn=Shizzy מה דעתכם? arcane mage. מקווה שב10M ילך לי יותר טוב...
 

wowslayer

New member
חחח קרה לי אתמול

הייתי גם בpug icc 25 ואיזה נינג'ה מנייאק לקח את הגרזן של מרווגאר (הבוס הראשון) (רציתי את הגרזן מאוד) ולקח את כל השאר וגם עכשיו אני שמור עד יום רביעי ועשיתי בוס אחד
 
למעלה