Playtex botels,

lilachz

New member
אחרי מחקר מעמיק שעשיתי ...../images/Emo8.gif

רק הבקבוקים של ד"ר בראון שנקראים B- FREE , והבקבוקים של MAM-Sassy הם הבטוחים . אבל --- הבנתי שאם מחליפים בקבוקים כל שנה (לא משנה מאיזה סוג) זה בסדר. מצורף קישור לטבלה שנותנת הדרכה לגבי בקבוקים בטוחים, ועוד מאמר בנושא.
 

monni

New member
ע"פ הטבלה שצרפת ד"ר בראון הם ברשימת

האסורים - AVOID
 

Ilanit007

New member
לפי הטבלה שלך קנית בדיוק את מה

שלא בטוח. ד"ר בראון הוא לא אותו הדבר כמו BFREE בישראל. זה שיש להם את אותו הרעיון לא אומר שזה אותה חברה. הבקבוקים היחידים לפי הטבלה הזו הם בקבוקי הזכוכית של אוונפלו, הבקבוקים של מדלה והבקבוקים של MAM. הפלסטיק של מדלה הוא פלסטיק גמיש יותר וככה אפשר לדעת שהבקבוק הוא בטוח לשימוש. בכל מיקרה, *לדעתי* גם אם משתמשים בבקבוקים של אוונט בצורה הנכונה לא נראה לי שיקרה אסון, פשוט לשים לב לא להרתיח ולא לשרוט את הבקבוקים.
 

טלי1999

New member
לילד בן שנה וחצי הייתן קונות חדש?

הוא שותה פעם או פעמיים ביום סימילק ...הבקבוקים שלו נראים לי בסדר גמור... ?? טל
 

lilachz

New member
ד"ר בראון בארץ שונים מאלו שמוכרים

בארה"ב. בארץ הם נקראים B-FREE (כלומר - ללא ביספינול) עוד הרבה לפני שהחלה "היסטריית הבקבוקים", ולפי משרד הבריאות בארץ הם בטוחים לשימוש. הטבלה שצירפתי היא מארה"ב ולכן ההבדל. דרך אגב, אני קניתי בסופו של דבר את הבקבוקים של MAM , שמצאתי רק באינטרנט. אחרי שניסיתי אותם מאוד התאכזבתי. הם כנראה בטוחים, אבל מאוד לא נוחים לשימוש. יש להם איזה פתיחה מעצבנת מלמטה, כל שכל שטיפה צריך לפרק 5-6 חלקים. אותי זה משגע, ויובלי גם לא אהבה את הפיטמה שלהם (לטענתה זה : "יו טופ...") . חזרתי לבקבוקים של אוונט, כתבתי עליהם תאריך ואני מתכוונת להחליף כל חצי שנה. וכמובן - לא להרתיח.
 
למעלה