ONE: מכבי במו"מ עם קירק פני

  • פותח הנושא yos03
  • פורסם בתאריך

דורון186

New member
אם הוא יוחתם, פוט ישוחרר וזה לא טוב

מכבי חייבת להשאיר את פוט, אליהו הוא לא סנטר ובטח שלא כדיר או הנדריקס
 

שי 20021

New member
מממ..

הנדריקס שיחק סנטר בספרד בשנה שעברה, זו הייתה העמדה הראשית שלו שם. ראיתי אותו בכמה משחקים ואני לא סתם ממציא את זה. למכבי חסר יותר קלעי מאשר איזה גבוה מכללות שכנראה היה מושאל בכל מקרה.
 

דורון186

New member
טוב, אם אתה אומר אז אתה כנראה יודע

בכל מקרה , נקווה שפני מספיק טוב , כי זה שהוא משחק טוב עם ניו-זילנד, לא אומר שגם במכבי הוא ישחק ככה
 

שי 20021

New member
האמת שאני לא בטוח שפני מתאים

הוא קלעי מצויין, אבל לא עושה דברים אחרים ברמה גבוהה מספיק לדעתי כדי להיות שחקן חמישייה במכבי.
 

שי 20021

New member
פני מועמד גם לריאל מדריד

לפחות כך פורסם הבוקר באחד האתרים האירופאיים, הייתה לו אליפות טובה מאוד עם הייפ גדול, אין ספק.
 

lb22

New member
תתקן את עצמך.

הוא לא עושה כלום חוץ מזה. והיום במשחק מול רוסיה הוא סביר ומטה , שהוא לא ביום קליעה טוב הוא לא עוזר לקבוצה. אבל אי אפשר להשוות את פני של ניו זילנד לפני של קבוצה אחרת , בניו זילנד הוא הכוכב בקבוצה אחרת הוא סה"כ קלעי. בכל מקרה , לא צריך להביא עוד שחקנים , זה יהיה בזבוז של כסף , ועל פי הדברים של פדרמן אתמול הסגל הזה אמור להיות מספיק טוב כדי להביא את האליפות ואת הגביע ובאירופה לעבור שלב לפחות.
 

lb22

New member
סוף סוף שחרר הצהרת כוונות

" כנראה שהעונה לא נצליח בגדול באירופה" . זה אומר שעלייה לשלב השני זה היכוון. וזה לא משהו רע
 

waviram

New member
זו לא הפעם הראשונה שהוא אומר דברים דומים

העונה. אבל יש מרחק אדיר בין "לא להצליח בגדול" לבין לשאוף לעבור שלב אחד (טופ 16). להצליח בגדול במושגים של מכבי זה מינימום גמר היורוליג. השנה אני לא חושב ששואפים לפחות מהצלבה. הרי לטופ 16 אפשר להגיע גם בעיניים עצומות...
 
אפילו אם האפשרויות הן פני או כלום

אני מעדיף את כלום. תפוקה דומה אבל כלום עולה פחות.
 

IvgenyIAS

New member
כן אה

ראינו איזה כלום גדול פני תרם לניו זילנדים כשקלע 37 נק' מול הליטאים או 21 מול הספרדים או 25 מול הצרפתים או 21 מול הרוסים כשכל ההגנות התמקדו בו, אכן כלום גדול.
 
באסה לניו זילנד

1- שיש להם את קירק פני שדופק להם את כל ההרתעה של הריקוד הזה 2- שצריך גם לנצח במשחק עצמו.
 
למעלה