תתקן את עצמך.
הוא לא עושה כלום חוץ מזה. והיום במשחק מול רוסיה הוא סביר ומטה , שהוא לא ביום קליעה טוב הוא לא עוזר לקבוצה. אבל אי אפשר להשוות את פני של ניו זילנד לפני של קבוצה אחרת , בניו זילנד הוא הכוכב בקבוצה אחרת הוא סה"כ קלעי. בכל מקרה , לא צריך להביא עוד שחקנים , זה יהיה בזבוז של כסף , ועל פי הדברים של פדרמן אתמול הסגל הזה אמור להיות מספיק טוב כדי להביא את האליפות ואת הגביע ובאירופה לעבור שלב לפחות.