NRG מפרגן לנעמה בלו ולצב"ח ת"א

Deerhoof

New member
NRG מפרגן לנעמה בלו ולצב"ח ת"א ../images/Emo46.gif

ראיתי עכשיו כתבה בערוץ "ירוק" של NRG (!) שבה כותבים על המאמצים של צב"ח ת"א ונעמה בלו "לחלץ" חתולים מאזורי ההתנתקות... פשוט שערוריה שהערוץ הירוק נותן להם כזו במה ושוכח לציין שכל החיות שלא ימצאו בית (שזה כמובן 99%) יורדמו. http://www.nrg.co.il/online/35/ART/973/434.html ואנשים שקוראים את הכתבה בכלל לא יודעים את המצב האמיתי. ממש רתחתי.
 

l i p s

New member
שוב פעם היא עובדת?../images/Emo128.gif

היא לא הוצאה מהחוק?
 
היא עכשיו נקראת

"מתנדבת של צער בעלי חיים תל אביב" זו ההזדמנות שלה לתרגל את הפרקטיקה הרבת שנים שלה בחיסול חתולים. (אגב ניסיתי להגיב שם ואני לא רואה את התגובה שלי - אז NRG עושים כנראה סינון רציני בתגובות.)
 
לגבי החתול לאימוץ

ראיתי את החתול האפור לאימוץ ואני כבר המון זמן רוצה חתול. זה עדיין אקטואלי? אני ישמח שתחזרי לי תשובה תודה מראש.
 

rakefet6

New member
מענין גם אני לא רואה

את התגובה שלי שכתבתי אתמול. אגב תגובה מאד שקולה - רק שאלה אם יש שינוי במדיניות ההמתות.
 

אשתר1

New member
עוד משהו מוזר../images/Emo12.gif

לאן נעלם האתר של צב"ח תל אביב? יש שם מאמר בו מצוטט הדובר גדי ויטנר שהוא למעשה מודה שרוב בעלי החיים "שיחולצו" מהישובים לא יהיו ברי אימוץ ולכן סביר שיורדמו. מוזר מאוד שפתאום כ ל מיני דברים שנעלמו במסתוריות.
 
כנראה שירוק נושך נכנעו להפחדות

המשפטיות של צבחת"א. מספר חברים פנו אלי וסיפרו שתגובות שלהם, שביקרו את צבחת"א, לא פורסמו. אני מניחה שצבחת"א הפחידו את ירוק נושך באיומים על תביעות משפטיות, אחרת אין הסבר מדוע התגובות האלה לא פורסמו.
 
ובהזדמנות זו...

אני מבקשת ליידע את כל הפונים אלי (אין לי זמן כעת לענות לכל אחד אישית) שאין לי שום השפעה על מערכת NRG ו/או עורכי "ירוק נושך". אני בסה"כ כותבת שם טור דיעה אישי קבוע (ואני אסירת תודה להם על האומץ והנכונות לתת לנו את הבמה החשובה הזו).
 

cats10

New member
מה היא עושה שם?

וגם היא קוראת למתנדבים לעזור לה?
 

חגי

New member
אין ספק שהאלטרנטיבה טובה יותר.

להשאיר אותם שם - הם בטח יסתדרו עם הפלסטינים שיגיעו לשם תוך כמה חודשים ואם 2-3 ימותו מרעב והתייבשות זה בטח לא מצדיק שחבורה של שוחרי מוות תתרוצץ בישובים המפונים ותלכוד באכזריות את כל אותם חיות שננטשו מאחור ואח"כ יזריקו להם סם מוות בהנאה צרובה... מעניין אם כל אלה שכל כך מתנגדים להרדמות היו מעדיפים לשוטט במדבר 3 ימים , לסבול מהזיות והרעבת מוות או לבחור בזריקה . אני בהחלט הייתי מעדיף להיות מורדם ואם לי מגיעה הפריוילגיה הזאת למה להם לא? ואל תגידו לי שלי יש זכות בחירה ולהם לא כי ממילא אי אפשר לשאול לדעתם.
 
האלטנטיבה - עמותות אחרות

וזה גם מה שקורה בשטח: העמותה למען החתול, תנו לחיות לחיות, ראשון אוהבת חיות, רחובות אוהבת חיות ועוד - גם הם בשטח וגם הם לוכדים. אבל הם לוכדים בכדי להציל, וצב"ח ת"א ונעמה לוכדים בכדי להרוג. אז די עם הדמגוגיה.
 

cats10

New member
ענת, בטלויזיה וברדיו הזכירו רק

את צער בעלי חיים והכל חי ולא את יתר העמותות.
 
כי זו היתה כתבה יזומה

ע"י גדי ויטנר. זה מה שקורה כשלעמותה למען החתול אין דובר, וכשיו"ר "נח" לא נמצאת בארץ בזמנים קריטיים. הכל משחקים של יחסי ציבור.
 

l i p s

New member
למה נותנים לצחי ונעמה

להתקרב לחתולים? אם הם היו מתקרבים לחתולים שלי ... לא רוצה להגיד מה היה קורה להם
 
למעלה