network unplugged אחרי התקנה של VIRTUALBOX

שוּלה

New member
network unplugged אחרי התקנה של VIRTUALBOX

יש/היתה לי רשת בין 2 מחשבים עם כבל מוצלב (נייד ונייח, שניהם XPSP2) על הנייח היתה מותקנת VIRTUALBOX 3.1.4 על הנייח מוגדר IP קבוע ולא DHCP, וה-DNS מוגדר לעבוד על ה-IP של הנייד. הכל היה בסדר עד שהתקנתי VBOX 3.1.6, והמחשב קרס באמצע... מאז 2 המחשבים מדווחים שהכבל המוצלב לא מחובר: network cable unplugged התחלתי מחדש, הסרתי את VIRTUALBOX לחלוטין מהמחשב, הפעלתי שוב מחדש, ניתקתי את שני המחשבים, חיברתי שוב - כלום. NETWORK CABLE UNPLUGGED. האם יש ספיחים שVBOX התקינה שאפשר עוד להוריד? ב-DEVIE MANAGR על הנייח יש רק דרייבר רשת אחד, של כרטיס הרשת הקווי. מישהו מכיר? יודע? מה אפשר לעשות?
 

שוּלה

New member
עדכון קטן,

בדקתי ב-DEVICE MANAGER וראיתי SM BUS CONTROLLER לא מותקן כראוי. אז התקנתי איזה משהו של אינטל (מהאתר שלהם, מתקין INF-ים ודרייברים וכו') ועית ה-SM BUS CONTROLLER הסתדרה. כיביתי לגמרי, ואיתחלתי מחדש. אבל הבעיה המרכזית עדיין קיימת - שני המחשבים מדווחים לי NETWORK CABLE UNPLUGGED ניסיתי בבינתיים גם כבל מוצלב אחר, ללא שינוי.
 

שוּלה

New member
קצת פרטים נוספים: כרטי הרשת בנייח: REALTECK

הנייד הוא ASUS, ואני מניח שהבעיה היא בנייח, ולא בנייד (שם גם היתה מותקנת VBOX)
 

שוּלה

New member
כרגע השאלה כבר לא קשורה ל-VBOX

כי התוכנה כבר לא קיימת על המחשב. התוכנה כיבתה לי כמה סרוויסים והסירה כמה דדרייברים, אבל אני לא יודע על כולם: printer spool הפסיק והפך ל-MANUAL אחרי ההסרה, והתחלתי אותו מחדש וכן גם הדרייבר ל-SM BUS CONTROLLER שנאלצתי להתקין מחדש (דרייבר של אינטל). אולי יש איזה סרוויס שקשור לחיבור לרשת?
 

שוּלה

New member
אוקי, תודה על ההקשבה (הבעיה נפתרה)

אני לא יודע בדיוק מה קרה, אבל אכתוב את זה כאן למען הדורות הבאים. הבעיה הראשית היתה שהתקנת תוכנת VIRTUALBOX דפקה את הגדרות הרשת. מתוך קריאה בפורומים אחרים, נכנסתי להגדרות כרטיס הרשת, ADVANCED, ושיניתי את המהירות ל-FULL DUPLEX 10MB זה לא ממש עזר לי, כנראה. אח"כ מחקתי את הגדרות הרשת, ביטלתי את הפיירוול (KERIO), הסרתי את הדרייבר של כרטיס הרשת, הפעלתי כמה סרויסים לא נחוצים באופן חצי אקראי, איתחלתי את המחשב, הכרטיס הותקן אוטומטית שוב, על רשת עם שם שונה. הפעם היה כבר חיבור רשת תקין. הייתי צריך להגדיר את הרשת ההזויה שלי מחדש, ועכשיו אחרי יממה הכל עובד. אל תשאלו אותי מה קרה, כי אין לי מושג קלוש. אשמח לענות לשאלות אחרות אם יש.
 
למעלה