Nבקשת לשתף אתכם בהתלבטות-לגבי NY

Nבקשת לשתף אתכם בהתלבטות-לגבי NY

שלום, אנחנו מגיעים לניו יורק בטיסה מלאס ווגאס הנוחתת בJFK באחת בלילה! רצינו להזמין מלון בניו ג'רסי מאחר ושם יותר זול. מונית משדה התעופה לניו ג'רסי עולה בסביבות ה - 130 דולר מאחר וזה יוצא בחצות הלילה, ואנחנו זוג+ 2 ילדים. אתם יודעים, הם גם מחייבים על מזוודות וכד' לא יודעת מה לעשות?! האם לקחת את המונית הזו בעלות כל כך גבוהה? האם לשכור רכב , להגיע לניו ג'רסי ואז מה? מה לעשות עם הרכב? האם לחסוך את מה שעולה המונית ולחפש מלון במנהטן - שם המחירים מאוד גבוהים וגם מונית לשם תעלה משהו בסביבות הה - 60 דולר. מה אתם מציעים? תודה מראש רותי
 

YHS

New member
לא מצליח להבין את הבעיה

על מונית משלמים 130 דולר יותר..... או.קיי. עכשיו, כמה יותר יעלה המלון בניו יורק? מונית מקנדי לניו יורק היא 50 דולר. נשאר שמונים. עכשיו - כמה לילות אתם נשארים? נניח שהבדל המחיר בין ניו יורק לניו ג'רסי הוא שמונים ואתם נשארים לילה אחד אז יוצא שאתם לא מרויחים ולא מפסידים מהבחינה הכספית. עכשיו השאר זה פילוסופיה. גם אם יוצא ש"מפסידים" סכום כל שהוא, השאלה היא האם ה"טרטור" שווה את זה. זה ענין אישי לחלוטין שלחברי הפורום יהיה קשה לענות. וחוץ מזה - למה את שואלת את אותה שאלה בנוסחים שונים בשרשורים שונים?
 
ישה, אתה כל כך נחמד, אז למה

למה התוקפנות? משפחה נוסעת פעם ראשונה לארה"ב ומבקשת קצת עזרה ושואלת, אז מה קרה? הרי לשם כך אנחנו ואתם בפורום - כדי לעזור ולתת טיפים ורעיונות. ואם לא הבנת את השאלה שלי - זה כבר משהו אחר, אבל בכל זאת התשובה שלך היתה די ענינית תודה!
 

YHS

New member
למה תוקפנות?

אני מנסה לעזור ולא מבין. אפשר בפורום לשים את כל השאלות יחד. אם את מבקשת עזרה, ראוי שתהיה גם קצת עזרה מצידך. אם אני עובר על השאלות שלך - התחלת מזה ששאלת לגבי מלון בניו יורק ואח"כ בג'רסי. ואז החלטת שאת רוצה מלון בג'רסי. אח"כ שוב באת (וכל פעם את פותחת שרשור חדש, או שניים או יותר) ושאלת לגבי הסעות ואח"כ לגבי מוניות. באמת, בלי תוקפנות - אמא שלי אמרה לי שמי שלא עוזר לעצמו - אחרים לא עוזרים לו. אז בשביל זה קיים הפורום - כדי שיעזרו ואני שמח לעזור. אבל כדאי שתגדירי מראש את תנאי הבעיה. הנה, לדוגמה, לא סיפרת כמה ימים תהיי במנהטן. יש לזה משמעות. עוד - עכשיו כשאני חושב - למה לא לקחת מלון בברוקלין? עוד - האם יש "בעיה " תקציבית? כלומר, ברור לי שכל אחד מנסה לצמצם, אבל יש כאלה שאומרים, לעזאזל עוד 50 דולר, אני רוצה לישון בנוחות בלילה האחרון בניו יורק.... אשמח לעזור.
 

meravbr

New member
מנסה גם לעזור -

קודם כל, רכב שכור גם עולה כסף, וצריך גם לנסוע מהטרמינל (יש שאטלים) למגרש הרכבים לקחת אותו. לשם כך את צריכה גם לסחוב כסאות בטיחות לילדים וזה גם טרטור לגבי מלון - את באמת מתכוונת לעשות את הדרך ניו ג'רסי-ניו יורק כל יום מינימום פעמיים ביום עם שני ילדים? הרי אין דרך פלא להכנס ולצאת ממנהטן מ/ל-ניו ג'רסי, הולנד טאנל והגשר שנמצא צפונה משם (וושינגטון? אני אפפעם לא זוכרת) תמיד עמוסים לעייפה ברכבים, יש שעות לחץ (אני מניחה שבבוקר בעיקר) שאת יכולה לעמוד בפקק הזה גם שעה-שעה וחצי עם אוטובוס/מונית שירות, זה יכול לחרפן ילדים (ותאמיני לי, חזרתי לפני חודש מטיול בארהב עם 2 ילדות), למה לעשות להם את זה? אני בטח שלא מדברת על מנוחת צהרים (אין מצב לנסוע ולחזור לג'רסי גם בצהרים, אתם תבזבזו המון זמן, גם להגיע לתחנה במנהטן שממנה/אליה האוטובוס מגיע ואתם לא תמיד תהיו בסביבה, מנהטן ענקית, שורפים שם זמן עצום כש"סתם" הולכים ברחובות), ותמיד צריך להערך למצב שאחד הילדים לא מרגיש טוב (חו"ח אבל קורה) והמלון לא זמין ללכת לנוח בו... ומנמה"ת - אין ברירה, זה תמיד מונית, או אוטובוס ב- 12-17 דולר לנוסע (וברור שמשפחה של 4 כבר משתלמת מאד מונית), טיול בארה"ב עולה כסף! והוא זורם כל הזמן החוצה מהכיסים, תיערכו לזה. גם אוכל עולה, גם נסיעה באוטובוס/סאבווי עולה 2 דולר לנסיעה (יש כרטיס חופשי שבועי שעולה לכל אחד מגיל 3 ומעלה כמדומני 20 ומשהו דולר), גם כניסה לכל מיני מקומות...
 
תודה רבה ! והנה עוד פרטים

אנחנו נהיה בניו יורק סהכ 4 ימים. אחותי היתה במלון הולידי אין בניו גרסי, ואמרה שיש תחנת אוטובוס ממש ליד המלון וזה עשרים דקות למנהטן. לתחנת פורט אוסורוטי. אני ממש מבולבלת.בעלי אומר שהמלון בניו ג'רסי כדאי אבל אחרי שקראתי מה שכתבת - אני מתחילה לחשוב שאין ברירה אלא לקחת מלון במנהטן.. אוף.. איפה אמצא עכשיו?? אז אני מתחילה בסבב נוסף של חיפוש מלון במנהטן. המלונות המקובלים ממש תפוסים... תודה על העזרה ,הרצון הטוב והתמיכה
 

YHS

New member
אז בואי נעשה חישוב

מלון בניו יורק כ 180 דולר ליום. כמה עולה מלון בניו ג'רסי? נניח רגע שבניו ג'רסי 40 דולר יותר זול, סה"כ 160 דולר. נניח גם שהנסיעה מקנדי לניו ג'רסי יקרה יותר בשמונים דולר (במונית, אם כי כאמור יש גם דרכים אלטרנטיביות). זה משאיר הפרש של 80 דולר. כלומר - 20 דולר ליום - כמה תוציאו על נסיעות כל יום הלוך וחזור? בטח סביב 20 דולר. והנה יש השתוות העלויות. שכחנו גם שבסוף יש עוד נסיעה ארוכה מהמלון לקנדי, בדרך הביתה. תציבי את המספרים היותר מדויקים. לדעתי תגיעי בסוף לתשובה הברורה שכדאי לקחת מלון במרכז מנהטן. בודאי עם ילדים. לאדם בודד, שיכול בקלילות להתנייד באוטובוס ולא זקוק בצהרים לקפוץ למלון למנוחה קלה ניו ג'רסי אולי כדאי. עכשיו נשאר להשוות את מחיר המלון בניו יורק (ואין בעיה למצוא, אלא אם את נוסעת מחר בבוקר, אבל תהיי קודם בווגאס ובודאי יש עוד זמן)למחיר המלון בניו ג'רסי.
 

Lady NYC

New member
מלון במנהטן

בכל מקרה, כמו שאמרו החברים, לא כדאי לשכור רכב, ניו יורק בעייתית מבחינת נהיגה, במיוחד למבקרים בפעם הראשונה. לדעתי, לא תמיד מה שנראה זול, בסיכומו של דבר אכן זול, במיוחד בניו יורק. תנסי לחפש מלון במנהטן במקום מרכזי, בעיקר לאור העובדה שלבקר בניו יורק=הליכה ברגל. כך שאם תשהו במלון במקום מרכזי, תוכלו לנוח במשך היום, מה שלא תוכלו אם תגיעו מניו ג'רסי. תחשבי איזו בעיה זו עם ילדים בלי אופציה לנוח. אגב כמה עולה לך המלון בג'רסי?
 
אתם חמודים - השתכנעתי, אבל...

כולכם הצלחתם לשכנע אותי - גם ברמת ההגיון הכלכלי, שלמעשה אין כאן כל חסכון, וגם , ובעיקר ברמת הטלטול של הילדה ושלי ( כן, אני אפילו בהריון קטן..) אבל אתם יודעים? די מפחיד או מרתיע לראות מחירם של 200 דולר ללילה למלון במנהטן.. התחלתי לחפש ואלו המחירים למקומות הסבירים והמקובלים - ובכלל לא בטוח שיהיה מקום. אז הנה- חברים יקרים - צעד אחד כבר התקדמנו והצלחתם לההסביר לי את חשיבות המלון במנהטן. ככל שאני חושבת על כך - ברור שזה עדיף! אם במקרה אתם נתקלים באיזה מלון שיכול להציע חדר לשלשה לילות החל מתאריך 17-11-05 - זה יעזור לי. אני די מוגבלת בגישה לאינטרנט.
ועוד שאלה אם אומרים לי היום שהמלון מלא - האם יש סיכוי שלקראת שבוע הבא יהיו ביטולים ויתפנה מקום? הסבירו לי כאן שיש די הרבה שמחזיקים הזמנות למלונות עד לכמעט יום ההגעה ורק אז מבטלים. אתם נפלאים, כבר אמרתי?
 

Lady NYC

New member
תנסי לבדוק מלון פנסילבניה

מול התחנה המרכזית, והמדיסון סקוור, המלון לא יקר יחסית. בקיץ חדר ל-4 עלה 120 $. לא הייתי בונה על בסיס מקום פנוי, הימור גדול מידיי.
 

YHS

New member
בדקתי באלדין

יש מקום גם ב WOLCOTT וגם ב NEWTON בכ- 2400 שקל לשלושה לילות ופנסילבניה ב 2600 .(כנראה לא כולל מס)
 

meravbr

New member
וולקוט בסדר גמור עם ילדה אחת ../images/Emo45.gif

ומיקום מעולה צמוד לשדרה החמישית, קרוב לרח' 34 הסואן והמצוין לקניות
 

Lady NYC

New member
אתה ממש ../images/Emo45.gif

כנראה המחיר ללא המס, בכל מקרה בגלל ההפרש הקטן, הייתי הולכת על פנסילבניה, יחסית למחיר ולמלונות בניו יורק, הוא ממש בסדר, והמיקום מעולה...
 

YHS

New member
יתכן שכן.

לעיתים סוכנים מזמינים חבילה ובמלון רשום שאין. נסי.
 
ובכן, ידידי החדשים והיקרים -

דיברתי עם אלדין בודקים לי במקביל - מתקשרת ישירות למלונות ובודקת באינטרנט ועוד במקביל אחד נראה לי שאצטרך למצוא בשבילי מלון בתל אביב לאחר שבעלי יידע שלא לוקחים מלון בניו ג'רסי הוא בעבודה - ואני הופכת את היוצרות....
 

YHS

New member
תשאלי את אלדין באותה הזדמנות

אם יש להם מלון בת"א. המחירים בת"א פחות גבוהים.
 
למעלה