Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
אל תהיה עצלן.

Como המסילה, ללא פארק, כולל רכבת.
בסוף המסילה יש מפלג, בתחנת קומו נורד לאגו יש כארבעה רציפים.
אל תהיה עצלן.
תמונות איכותיות יש להעלות מקסימום בשלישיות. התצוגה האנכית הזו זוועתית והורסת את כל הטעם בתמונות.
 

Ccyclist

Well-known member
לטעמי זה רצף תנועה (הרכבת בסוף המסילה) וחלופה ל gif

אל תהיה עצלן.
תמונות איכותיות יש להעלות מקסימום בשלישיות. התצוגה האנכית הזו זוועתית והורסת את כל הטעם בתמונות.
לטעמי זה רצף תנועה (הרכבת בסוף המסילה) וחלופה ל gif
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
Como - המסילה ללא פארק (אבל יש כמה עצים ואפילו שיחים) 2.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como - המסילה ללא פארק (אבל יש כמה עצים ואפילו שיחים) 2.
זהו אינו רצף, אלו תמונות נפרדות.

הפוסט הזה מוקדש לכל מסקרי פארק המסילה בירושלים.







 

Ccyclist

Well-known member
Como - קתדרלה מחשמלת !

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como - קתדרלה מחשמלת !
בביקור קודם בפירנצה נאמר לי ששדירה מסויימת נבנתה על תוואי חומות העיר, כשהן הוסרו במאה ה19. יתכן שזה ההסבר לכך שהמסילה לקומו עוברת קרוב כל-כך לקתדרלה (דואומו) שם. זוהי הכיכר שממזרח לקדתרלה ויש שם גם תאטרון. בנסיעה לעיר די התפלאנו לראות את הדואומו בעת ההאטה בדרך לתחנת קומו, אבל עם הזמן התרגלנו לציון הדרך הזה.

לצערי יש לי 3 תמונות ולא 4, כך שמדובר בגלילה ולא ברצף.





 

Ccyclist

Well-known member
Como שתי תמונות של מפלג התחנה ומפגש הכביש.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como שתי תמונות של מפלג התחנה ומפגש הכביש.
לכל ה"חיפאים" למיניהם - בטוח לחלוטין ללכת מתחת לחישמולת עילית של רכבות קומותיים כבדות. זה עומד בתקינות האיחוד האירופאי.



 
מפלג או מפלגים...

Como שתי תמונות של מפלג התחנה ומפגש הכביש.
לכל ה"חיפאים" למיניהם - בטוח לחלוטין ללכת מתחת לחישמולת עילית של רכבות קומותיים כבדות. זה עומד בתקינות האיחוד האירופאי.
מפלג או מפלגים...
תודה רבה על התמונות המעניינות.

שים לב שבתמונה העליונה כאן רואים שלושה מפלגים בכניסה לתחנה, ולא אחד, וסביר להניח גם שאלו לא כל המפלגים בתחנה זו.
 

Ccyclist

Well-known member
זוהי תחנת טרמינל, מה שיש בכניסה זה מה שיש.

מפלג או מפלגים...
תודה רבה על התמונות המעניינות.

שים לב שבתמונה העליונה כאן רואים שלושה מפלגים בכניסה לתחנה, ולא אחד, וסביר להניח גם שאלו לא כל המפלגים בתחנה זו.
זוהי תחנת טרמינל, מה שיש בכניסה זה מה שיש.
בצידה הצפוני הרציפים מתחברים למדרכה אחת שממנה אפשר לצאת לרחוב.
&nbsp
קצת קשה לראות את זה בתמונה שצילמתי מקומו-נורד-לאגו, אבל רואים פגושים וגדרות מול הרכבת שצילמתי וברציפים שמשמאל.
&nbsp
את ההערות הלשוניות ממנכ"ל מוזיאון הרכבת כמובן שאני מקבל. אני בדרך כלל חושב על העניין הזה באנגלית ומתרגם.
 
תחנת קומו נורד לאגו

זוהי תחנת טרמינל, מה שיש בכניסה זה מה שיש.
בצידה הצפוני הרציפים מתחברים למדרכה אחת שממנה אפשר לצאת לרחוב.
&nbsp
קצת קשה לראות את זה בתמונה שצילמתי מקומו-נורד-לאגו, אבל רואים פגושים וגדרות מול הרכבת שצילמתי וברציפים שמשמאל.
&nbsp
את ההערות הלשוניות ממנכ"ל מוזיאון הרכבת כמובן שאני מקבל. אני בדרך כלל חושב על העניין הזה באנגלית ומתרגם.
תחנת קומו נורד לאגו
אם לדייק בלשון, אזי תפקידי הוא מנהל המוזיאון, ולא מנכ"ל (המוזיאון הוא מחלקה בתוך חברת רכבת ישראל בע"מ, לה יש כמובן מנכ"ל).

עשיתי בדיקה קצרה באינטרנט, ובתחנה הספציפית הזו יש לפחות עוד מפלג אחד, שלא רואים בתמונתך - ניתן לראות זאת בקושי כאן משמאל ויותר ברור בתמונת הלוויין (למשל באתר של מישלן, חפש 22100 Como). מפלג זה נמצא בקו הראשי השמאלי (המערבי) ומשרת שלוחה לכיוון דרום, שכנראה שימשה פעם למטענים וכיום לאחסון ביניים של קרונות (מקוקלים?)
 

Ccyclist

Well-known member
התאטרון של קומו, ו"תפאורה" של אופרה

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
התאטרון של קומו, ו"תפאורה" של אופרה
כל זה צולם פחות ממאה מטר מהמסילה, בכיכר הצד המזרחי של הקתדרלה. לנוף שלום.



 

Ccyclist

Well-known member
Como מטוס ים (אגם) בשמי העיר

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como מטוס ים (אגם) בשמי העיר
מהתדירות שלו (ורואים אותו בכל שעות היום) אני מניח שמדובר במטוס לתיירים, אך לא פירסמו אותו במלון או במוקדי התחבורה אז אינני יודע מי הוא ומה הוא. גם בבוקר הוא חלף מעל לעיר, אך אסתפק ברצף הזה.

השירשור הבא יתחיל בנסיעה קצת פטאצ'ית.







 

עלה13

New member
תודה

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
תודה
 

alantan

New member
תודה רבה על הדיווח השני, איך הם חיים עם קווי החשמולת הללו...

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
תודה רבה על הדיווח השני, איך הם חיים עם קווי החשמולת הללו...
קומו כנראה איזור ממש מכוער.
 

Ccyclist

Well-known member
אכן, אזור מכוער כמו תושבו המפורסם ג'ורג' קלוני.

תודה רבה על הדיווח השני, איך הם חיים עם קווי החשמולת הללו...
קומו כנראה איזור ממש מכוער.
אכן, אזור מכוער כמו תושבו המפורסם ג'ורג' קלוני.
אני חושב שהם הקימו קתדרלה כדי להתפלל נגד החוטים.
&nbsp
גם השירשור הבא יעבור באזור עם חיווט עילי, וזה שאחריו יהיה באגם המפורסם עצמו.
&nbsp
איך שרדנו שם 5 לילות אינני יודע :)
 

alantan

New member
מקוה שהנזק הפסיכולוגי אינו רב מדי ושתוכלו לחזור לשגרה...

אכן, אזור מכוער כמו תושבו המפורסם ג'ורג' קלוני.
אני חושב שהם הקימו קתדרלה כדי להתפלל נגד החוטים.
&nbsp
גם השירשור הבא יעבור באזור עם חיווט עילי, וזה שאחריו יהיה באגם המפורסם עצמו.
&nbsp
איך שרדנו שם 5 לילות אינני יודע :)
מקוה שהנזק הפסיכולוגי אינו רב מדי ושתוכלו לחזור לשגרה...
 

Ccyclist

Well-known member
זהירות, יש עוד כיעור להביא לפורום.

מקוה שהנזק הפסיכולוגי אינו רב מדי ושתוכלו לחזור לשגרה...
זהירות, יש עוד כיעור להביא לפורום.
בשירשור הבא הפטאץ' עוד יחגוג... הטעות בכוונה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה על השרשור והתמונות!

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
תודה רבה על השרשור והתמונות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה