Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
 

Ccyclist

Active member
Milano - מעבר לקו הירוק M2 בתחנת קדורנה

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - מעבר לקו הירוק M2 בתחנת קדורנה
אנחנו השתמשנו בקו האדום, M1, כדי להגיע לכיכר הדואומו, אבל בתחנת התחתית של קדורנה יש קו נוסף. המעבר בין התחנה הארצית לתחתית הוא ביציאה מהתחנה העילית - וביום גשום זה מצריך כמה שניות עם מטרייה.

לגבי הכיתוב בשלט היציאה, באיטלקית SC היא כמו SH באנגלית, אוּשיטה.

 

Ccyclist

Active member
Milano רציף המטרו בתחנת קדורנה

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano רציף המטרו בתחנת קדורנה
תמונה לכל צד, ניתן לראות את עיצוב התחנה כמנהרה מרובעת, העמודים באמצע התחנה בין המסילות וכל שרשראות שתפקידן כנראה למנוע מעבר. לפי הוויקיפדיה בקו 1 יש חישמול תחתי של 4 מסילות (שתי מסילות גלגלים ושתיים לחשמל) כמו בתחתית של לונדון.



 
פסים ומסילות

Milano רציף המטרו בתחנת קדורנה
תמונה לכל צד, ניתן לראות את עיצוב התחנה כמנהרה מרובעת, העמודים באמצע התחנה בין המסילות וכל שרשראות שתפקידן כנראה למנוע מעבר. לפי הוויקיפדיה בקו 1 יש חישמול תחתי של 4 מסילות (שתי מסילות גלגלים ושתיים לחשמל) כמו בתחתית של לונדון.
פסים ומסילות
שים לב שהחשמול במטרו במילאנו הוא של ארבעה פסים ולא ארבע מסילות - כל מסילה שם מורכבת מ-4 פסים, מתוכם 2 עבור הגלגלים ו-2 עבור החשמול. המסילה היא הדרך עליה נוסעת הרכבת (בעברית מסילה=דרך), רכבות בדרך כלל נוסעות על מסילות-ברזל, שכוללות פסים (בדרך כלל שניים).
 

Ccyclist

Active member
Milano רכבת ברציף הנגדי

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano רכבת ברציף הנגדי
ניתן להתרשם מהרכבת דרך העמודים. באמצע המערך הכפול יש שני תאי ניהוג, ביזבוז מקום שנובע ממערכים קצרים.

סניף לונדון וודאי ישים לב לסמל מוכר, צלב סט' ג'ורג' האדום על רקע לבן (למי שאינם חברי הסניף: דגל אנגליה). זהו גם סמלה של העיר מילאנו, אם כי דוכסות מילאנו ההיסטורית, מלכי איטליה עד סוף מלחמת העולם השניה וכן קומו משתמשות בצלב לבן על רקע אדום.







 

Ccyclist

Active member
Milano - הרכבת שלנו מגיעה, רצף לצורך דיפדוף, קצת מטושטש.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - הרכבת שלנו מגיעה, רצף לצורך דיפדוף, קצת מטושטש.
תחשבו על הרצף הבא כחוויה ולא כתיעוד מדוייק. התמונה הראשונה היא מהרצף הקודם כי הרכבת שלנו מגיעה בקצה השמאלי של התמונה.







 

Ccyclist

Active member
Milano - מפת הקו, מדובקת בקרון.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - מפת הקו, מדובקת בקרון.
כפי שניתן לראות - לקו האדום במילאנו שתי שלוחות.

 

Ccyclist

Active member
Milano - גלריית ויטוריו עמנואלה II - רצף 1

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - גלריית ויטוריו עמנואלה II - רצף 1
מבחינה ארכיטקטונית איפה להתחיל? מדובר במבנה מהמאה ה19 שנבנה כמרכז קניות יוקרתי. למעט הכיפה המרשימה שאר הגג בנוי בצורה שמזכירה תחנות רכבת מהעידן (אפילו בארץ יש את הסככות הקיטשיות בת"א האוניברסיטה שאמורות להזכיר את האדריכלות הזו) ומעביר את הטכנולוגיה הרכבתית של המהפיכה התעשייתית לסביבה עירונית ויוקרתית יותר. קצות רחובות ה"גלריה" פתוחים לרחובות העיר.







 

Ccyclist

Active member
Milano - גלרייה ויטוריו עמונאלה II - רצף שני

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - גלרייה ויטוריו עמונאלה II - רצף שני
לא צילמתי את עדרי התיירים שבגלרייה, או את חנויות היוקרה שלה כי גם אלו וגם אלו המוניים מספיק. את מגן האצולה שבלב הגלרייה לא הצלחתי לצלם בלי שיעמדו עליו (ואכן - זו הנקודה הטובה ביותר לצלם ממנה את הכיפה אז תמיד יעמדו עליו), ולבתי הקפה שם היה טריק מגעיל במיוחד - ב 3 בצהריים הם סירבו למכור קפה ועוגה או גלידות (מה שמתאים לארוחת תה אנגלית) אלא התעקשו שעל-מנת לשבת שם נצטרך לאכול ארוחת צהריים, מה שלא התאים לנו אז יצאנו משם, מצאנו אספרססו-בר עם קפה, וגם אפאגאטו.







 

Ccyclist

Active member
Milano חשמלית ושמה 1500

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano חשמלית ושמה 1500
בעת בירור המסלול עליתי על העובדה שיש חשמליות היסטוריות כאלו במילאנו. משאירים אותן במסלולים מסויימים במרכז העיר. הן משנת 1928 והנה הערך הוויקיפדי. תהנו מהרצף.







 

Ccyclist

Active member

Ccyclist

Active member
Milano כיכר הדואומו

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano כיכר הדואומו
כאמור - יעד ליום סגריר, ולכן מיהרנו למטרו, שהאיטלקים הצליחו לחפור בסמיכות גדולה כל-כך לקתדרלה ההיסטורית.







 

davidfainshtein

New member
מנהל
וכמובן, זוהי התפאורה לספרו האחרון של דן בראון.

Milano כיכר הדואומו
כאמור - יעד ליום סגריר, ולכן מיהרנו למטרו, שהאיטלקים הצליחו לחפור בסמיכות גדולה כל-כך לקתדרלה ההיסטורית.
וכמובן, זוהי התפאורה לספרו האחרון של דן בראון.
 

Ccyclist

Active member
Milano - מפות רשת שונות ברציף וברכבת

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - מפות רשת שונות ברציף וברכבת
מילאנו היא המרכז הכלכלי של איטליה, שם יושבת הבורסה ולא מפליא שמערכת המטרו שלה גדולה יותר מזו של רומא (שלה שני קווים פעילים בלבד).





 

Ccyclist

Active member
Milano - הרציף בתחנת הדואמו

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano - הרציף בתחנת הדואמו
עיצוב די פונקציונאלי, מזכיר איכשהו את מנהרת שומרי ההר בהר הצופים (בעצם - המנהרה ההיא רחבה יותר, 2 נתיבים בכל כיוון לפחות), ולמען האמת לא ברור לי מדוע יש אנשים שחושבים שמשהו כזה הוא מעבר ליכולתה של מדינת ישראל.

 

Ccyclist

Active member
Milano תחנת קדורנה - הלוח ושערי הרציפים

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Milano תחנת קדורנה - הלוח ושערי הרציפים
התחנה היא תחנת טרמינל, ולכן השערים נמצאים בצד אחד של כל הרציפים.

כשהגענו לתחנה היתה המתנה של כמעט חצי שעה לרכבת שלנו לקומו, וכשהיא יצאה לדרכה היא היתה עמוסה בסטודנטים שלקחו אותה ממילאנו לפרבריה הצפוניים שעל המסלול. לטעמי הצפיפות מחד (ברכבת דו-קומתית) וחוסר התדירות מאידך מעידים לא על "יעילות" אלא על פוטנציאל מבוזבז. אם הנוסעים ממלאים את הרכבת האחת לשעה - כמה אנשים שלא מוכנים לנסוע בתדירות הזו מהווים פוטנציאל עבור הקו אם יבוא פעם בחצי שעה ? בגלל הצפיפות לא צילמתי ברכבת עצמה.







 

Ccyclist

Active member
Como הרכבת בתחנת קומו נורד לאגו, ותחנת האוטובוסים של קומו.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como הרכבת בתחנת קומו נורד לאגו, ותחנת האוטובוסים של קומו.
אחרי שעה בערך חזרנו לקומו, התחנה היתה במרחק הליכה מהמלון.

בטיול צהריים ברחובות מצאתי את מודל הפנדולינו.





 

Ccyclist

Active member
Como "מפגש" רכבת ואוטובוס, ויה ברטינלי / מסילת קומו נורד.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como "מפגש" רכבת ואוטובוס, ויה ברטינלי / מסילת קומו נורד.
בדומה לעיקרון של דרך הרכבת בירושלים כך מסילת קומו נורד (תחנותיה האחרונות נקראות כך לפני שמן הספציפי) עוברת בין שני כבישים, שבמקרה הזה נחשבים לשני רחובות נפרדים.

הנה רכבת קומותיים עם חישמול עילי חולפת על פני התנועה, למרות קרבת החישמולת לבניינים קומו היא יעד תיירותי משגשג.







 

Ccyclist

Active member
Como הרכבת ממשיכה במסילה שבין הרחובות

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como הרכבת ממשיכה במסילה שבין הרחובות
כדי שהעסק יעבוד במנגנון ההחלפה הוספתי את התמונה האחרונה מהרצף שעבר.







 

Ccyclist

Active member
Como המסילה, ללא פארק, כולל רכבת.

Milano - מטרו, הכיכר המרכזית ואתריה, וכמה תמונות נוספות.
ביום השני לטיול היה גשום, אז בחרנו את הטיול היומי שהתאים למזג אוויר כזה - מסע רכבתי למילאנו, נסיעה קצרה במטרו שם, וביקור באטרקציה מקורה מסויימת (שתסוקר בהמשך). בניגוד לטיול בשוויץ שם הכל הוכתב לנו בדיוק של לו"ז רכבת בטיול הזה המלון בקומו ורשת התחבורה שם היו נקודת מוצא מצויינת למספר טיולי יום שונים. הכרטיס השבועי שקנינו בתחילת הטיול היה תקף הן לרכבת למילאנו והן במטרו של מילאנו, הפס המגנטי פעל בשערים כפי שהפס המגנטי הבריטי פועל בהתאמה מלאה בין הרשת הארצית לרשת התחתית, וזאת בטכנולוגיה "טיפשה" בת מספר עשורים.
Como המסילה, ללא פארק, כולל רכבת.
בסוף המסילה יש מפלג, בתחנת קומו נורד לאגו יש כארבעה רציפים.







 
מצב
הנושא נעול.
למעלה