MBA-בפתוחה או בבן-גוריון?
שלום לכם,אני סיימתי תואר בניהול וכלכלה בפתוחה בממוצע 90, ואני שוקל תואר שני או בפתוחה או בבן-גוריון- כאשר לשניהם אני יכול להתקבל ללא GMAT (על הנייר לפחות, כי אני לא יודע מה חתך הקבלה האמיתי בבן גוריון-רק כתוב שם שמעל 90 זה בלי GMAT) מישהו יודע לספר על MBA בבן גוריון? כמה ימים בשבוע? כמה זמן באופן כללי לוקח התואר? בבן גוריון מה יותר כדאי התמחות במימון או התמחות במימון וביטוח? עם עבודת מחקר או בלי? האם תכל'ס בשוק העבודה בן-גוריון עדיפה על הפתוחה בMBA? זאת למרות ששניהן יצאו טוב בדו"ח של המל"ג והוועדות מחו"ל שבחנו את רמת הMBA בארץ... כתוב שם שבבן-גוריון בהתמחות מימון וביטוח הם נותנים קורסים שיעזרו בבחינות של האוצר-אבל לא עדיף ללמוד לבד (שלא במסגרת הכאב ראש של התואר מבחינת זמן וממוצע) לבחינות של האוצר? תודה ושנה טובה.
שלום לכם,אני סיימתי תואר בניהול וכלכלה בפתוחה בממוצע 90, ואני שוקל תואר שני או בפתוחה או בבן-גוריון- כאשר לשניהם אני יכול להתקבל ללא GMAT (על הנייר לפחות, כי אני לא יודע מה חתך הקבלה האמיתי בבן גוריון-רק כתוב שם שמעל 90 זה בלי GMAT) מישהו יודע לספר על MBA בבן גוריון? כמה ימים בשבוע? כמה זמן באופן כללי לוקח התואר? בבן גוריון מה יותר כדאי התמחות במימון או התמחות במימון וביטוח? עם עבודת מחקר או בלי? האם תכל'ס בשוק העבודה בן-גוריון עדיפה על הפתוחה בMBA? זאת למרות ששניהן יצאו טוב בדו"ח של המל"ג והוועדות מחו"ל שבחנו את רמת הMBA בארץ... כתוב שם שבבן-גוריון בהתמחות מימון וביטוח הם נותנים קורסים שיעזרו בבחינות של האוצר-אבל לא עדיף ללמוד לבד (שלא במסגרת הכאב ראש של התואר מבחינת זמן וממוצע) לבחינות של האוצר? תודה ושנה טובה.