Making Your Mind Up - שוב אכזבה!

V e n g a

New member
Making Your Mind Up - שוב אכזבה!

הרשימה פורסמה, חלק מהשמועות בסוף נכונות, ולי אישית קצת עדיין קשה להאמין שזה אמיתי! כמות כזאת גדולה של Has beens מעולם לא הייתה ואני מאוד מקווה שבסוף זה יהיה מזוייף, אבל כנראה שלא
והרשימה : Brian Harvey-I can Scooch- Flying the flag for you Liz McClarnon- (Don't it make you) Happy Big Brovas- Big Bro Thang Cindi-I'll leave my heart Justin Hawkins of the Darkness and Beverlei Brown -They don't make'm like they used to בריאן הרווי - סולן East 17 לשעבר, שמאז שהעיפו אותו מהלהקה על זה שהוא הודה שהוא לוקח E באופן קבוע , ומאז שהוא דרס את עצמו לפני כמה שנים אף אחד לא ממש מעוניין בו, חוץ מהקדם הבריטי כמובן ... כמה אירוני בדיוק לפני כמה ימים היה עליו דוקמנטרי של ה BBC בערוץ 8 מלפני איזה שנה, וזה נגמר מזה ששום לייבל לא רצה אותו. Scooch - זה הכי מונפץ, להקה שהייתה מעין חיקוי של Steps ב-99-2000 , היה להם שיר אחד שהגיע לטופ 5 ועוד שניים לטופ 20 , מאז הפ התפרקו ואף אחד לא שמע עליהם ... עד היום. ליז מקלרון - זאת שנראית כמו כלב שהייתה ב Atomic Kitten , ללא ספק אחת הלהקות הגרועות של העשור האחרון ... ביג ברובאז - היה להם כמה שירי פופ-אר&בי נחמדים ב-2002-2003 , מאז הם הספיקו להיות גרועים להכשל, להתפרק, להעיף אחד או שניים מהם, שתיים מהן הותיאו סינגל שדי הצליח השנה , ועכשיו הם חוזרים, מי יודע למה ... סינדי - הנובודי הטוטאלי של הקדם. והכי גרוע - ג'סטין האקינס מ Darkness , שבטח זוכרים כאן את השי שלהם I Believe In A Thing Called Love מ-2003. אחד הדמויות הפחות מוערכות בקהל הבריטי בגלל שהוא פשוט נורא, ומצד שני הוא הפייבוריט לפי הרשימת שמות העלובה הזאת ... אז מקום 22 שוב לבריטניה ?
 

V e n g a

New member
טוב זה רשמי לגמרי .... ../images/Emo122.gif

באמת זה כל מה שה BBC יכלו? לא פלא שמוריסי לא רצה להשפיל את עצמו להתחרות מול כל האספסוף הזה ...
 

בן מלצר

New member
רשימה דלה למדי - אבל מה עם השירים?

מה שחשוב זה השיר ופחות המבצע אלא אם המבצע הוא אטרקטיהי כמו DQ, אלף פוייר, דנה אינטרנשיונל או טאטו... לגבי ליז מקלרון מאטומיק - זו ההיא מפרשס (בריטניה 99) או שזו מישהי אחרת.
 

V e n g a

New member
אחרת

ההיא זאת ג'ני פרוסט. וכולנו יודעים איך השירים יהיו - גרועים. זה פשוט אכזבה שמעצמת הפופ של העולם כל שנה שולחת את התחתית של התחתית שהיא יכולה להביא מבצעים הרבה יותר אטרקטיבים ...
 

בן מלצר

New member
גם ג'סיקה גארליק היתה אנונימית למדי

ובבורסות ההימורים דורגה הרבה אחרי גרמניה, דנמרק, סלובניה וספרד וראינו היכן סיימה הממלכה. עוברים על הבריטים כמה שנים רעות, גם לנו, גם לאסטונים, גם להולנדים וגם לבלגים - יהיה בסדר - לא כל שנה צריך להבריק ולהיות במקום הראשון - זה ל מכבי ת"א בכדורסל. קודם שיבחר שיר אחרי זה נדרג...
 

בן מלצר

New member
אה... לא ידעתי...

אבל בכלליות היא לא מוכרת יותר ברמה הבינ"ל מההוא מאיסט 17 או מההיא מאטומיק. השיר זה מה שחשוב... ההופעה כמובן. אם הזמר הוא מפורסם זה פוש רציני אבל בלי שיר - מה זה חשוב?
 

ForeverMC

New member
כ"כ קיוויתי למוריסי באירוויזיון../images/Emo10.gif

זה יכול היה להיות מראה מלבב ביותר לראות אותו בתחרות. מהרשימה ליז מקלרון נראית לי בעלת הסיכויים הכי גבוהים - אבל אולי אני טועה.. . אטומיק קיטן היו באמת די איומות, אבל היא הצלע החביבה והמצודדת מהשלישיה הזו בעיני. ואני לא אסלח ולא אשכח שהם חירבו את Eternal flame. היה להם 2-3 סינגלים נחמדים, בעיקר: Whole again ו-The Last Goodbye. דרך אגב הקאבר שלה ל-"אישה מאוהבת" של ברברב סטרייסנד עדיין מושמע די הרבה ברדיוס. בריאן הרווי ואיסט 17 - זה לחלוטין נוסטלגיה לניינטיז. השיר שלהם It's alright הוא האהוב עלי משירהם.
 

בן מלצר

New member
השירים שלהם היו חסרי מעוף

החידושים היו אנמיים, נפלו בהרבה מגרסאות המקור והמקצב לא חידש דבר. איסט 17 - לא מכיר הרבה שירים שלהם - WE DONT NEED SOMEONE TO LOVE משנת 97' די אהבתי בזמנו.
 

Lirronia

New member
כרגע אני בעד ג'סטין האקינס (אני

דווקא מחבבת את The Darkness). עדיף רוקר לא מוערך במדינתו על פני פליטי להקות בנים/ בנות. נחכה לשירים עצמם.
 

GrandPrix2OO7

New member
ריוויו קצר לשירים:

Brian Harvey - זבל Scooch - זבל Liz McClarnon - זבל Cyndi - זבל Justin Hawkins & Beverlei Brown - אזדקק לעוד כמה שמיעות כדי להחליט. אהבתי מאוד את הדארקנס אבל למה לעזאזל הוא עושה דואט עם דיווה? Big Brovas - Big Bro Thang - וואו! אמנם זה השיר היחידי ששמעתי במלואו אבל גם את הלהקה הזאת מאוד אהבתי בזמנו (Nu Flow
) וזה שיר סבבה לגמרי.
 

V e n g a

New member
כן זה באמת נשמע הכי נורמלי בינתיים

כנראה בגלל שזה היה אמור להיות הסינגל קמאבק שלהם ויוצא בכל אופן בלי קשר להשתתפות שלהם.
 

uk23

New member
השיר של הביג ברובאז לא נכון

השיר הזה יצא כבר לפני חצי שנה כסינגל . . . אין מצב שזה השיר שאיתו הם מתמודדים מכיוון שהוא כבר יצא. יש לי אותו במחשב כבר יותר מחצי שנה. אז מוזר לאללה המידע הזה.
 

Sir Terry Wogan

New member
אצלי הוא יושב על המחשב כבר מאז

24 בספטמבר 2006... מצד שני, הוא מעולם לא יצא למכירה באופן רשמי, כנראה שזה רק דלף לרשת באותה תקופה.
 

M a g n u s

New member
הביג ברובאז בגדול../images/Emo47.gif

שיר מעולה
למרות שאם הוא יבחר הג'ט סט יראו לידו כמו קיקי דניאלסון....
 
למעלה