Lord ו- ששק - במיוחד בשבילכם

  • פותח הנושא clcl
  • פורסם בתאריך

sjarjar

New member
יפיפה...

(למרות שלי אישית לא עושה חשק לאכול קישוטים עם צבעי מאכל)
 

ששק

New member
תודה רבה ../images/Emo140.gif

נראה יפה מידי בכדי לאכול...
 
למעלה