lop.com-רוצה את ראשו של בעל האתר

nikadi2

New member
lop.com-רוצה את ראשו של בעל האתר

לפני חצי שנה בערך הורדתי גרסת פלוס של מסנג'ר, הייתה שם אפשרות של חסימת תוכנות חסות ולא שמתי לב לזה, ומאז נכנסה לי למחשב תוכנה שאני לא מצליחה להסיר. היא נקראת lop.com- עד עכשיו היא הופיעה לי רק באקספולרר, והופיעה כהודעת שגיאה או סרגל כלים מחודש,שאותו אני צריכה להסיר כל פעם מחדש כשאני פותחת דף.הוא מכיל בתוכו פריטים כמו poker וכ'ו אבל היום זה הופיע לי גם כאייקונים נוספים על שולחן העבודה שבלתי ניתן למחוק אותם או להזיזם למיקום חדש. נאמר לי שזה נכנס לי להגדרות המערכת, אך ע"י תמיכה טלפונית לא הצליחו לעזור לי להוציא את זה משם. כמובן שזה גם לא היה ב add or remove. (אגב, אני משתמשת במערכת הפעלה window xp) הרצתי כל מני תוכנות כמו ad-aware וspybot פעמים רבות, אך הן אף פעם לא הצליחו להסיר את זה לחלוטין .הן מוצאות את זה וכאילו מוחקות אך התוכנה חוזרת!!! בחיי שזה הסיוט בהתגלמותו
אני תקועה עם זה כבר הרבה זמן ואני מקווה שהפירמוט הקרב ובא אליי (ואין לי מושג קלוש איך עושים אותו)לא יצטרך להתבצע. זה מאט לי את המחשב וגם את המוח, בחיי
מודה לכם על מראש על עזרתכםםם עדי
 

hgal

New member
תורידי

system mechanic יש שם גם אופציה לסריקה של תוכנות ריגול. וגם אופציה שהתוכנה לא תעלה כשאת מעלה את החלונות מניסיון שלי, התוכנה פותרת את כל בעיות הרגיול והרג'סטרי...
 

nikadi2

New member
אני פשוט לא מאמינה../images/Emo24.gif

תודה תודה תודה תודה תודה תודההההההההההההההההההההההההה הרצתי תוכנה בקישור שנתתם לי ותוך שניה זה נעלם!!! אני חודשים עם הזוועה הזאת. ובשניה זה העלים את זה. איך??????? תודה לכםםםםםם!
 

az ma

New member
חיבוק בפני עצמו לא "יעשה את זה"

אני מצפה לפחות לנשיקה...
 

אורטל16

New member
עזרה דחוף...

גם לי יש את אותה בעיה, הרצתי את התוכנה וזה נמחק באמת אבל ברגע שפתחתי דף אינטרנט זה חזר שוב. מה אפשר לעשות כדי להסיר את זה אחת ולתמיד?
 

אורטל16

New member
זה לא עוזר../images/Emo4.gif

התכוונתי לתוכנה הזאת כשאמרתי שעשיתי סריקה, התוכנה מעלימה את זה אבל ברגע שאני תופחת דף אינטרנט זה חוזר שוב. למישהו יש פתרון?
 

az ma

New member
קראי את השרשורים שעבורם צירפתי

קישורים בהודעתי הראשונה...
 

אורטל16

New member
קראתי

הכל מדבר על התוכנה הזאת להסרה והיא לא עוזרת כמו שאמרתי
 

ykiki

New member
את המאמר שלנו כבר ביצעת?

העלי לוג של הייג'ק כשתסיימי.
 

אורטל16

New member
../images/Emo26.gif

איזה מאמר? אפשר קישור? ולא הבנתי את מה להעלות אחרי שאני מסיימת.
 

az ma

New member
לא "הכל" מדבר על **התוכנה**...

חלק גם מדבר על זה... וחלק אחר מדבר על זזהה וחלק אחר מדבר על זזזההה האם ניסית את כל הווריאציות של "זה"?
 
למעלה