lop.com-רוצה את ראשו של בעל האתר
לפני חצי שנה בערך הורדתי גרסת פלוס של מסנג'ר, הייתה שם אפשרות של חסימת תוכנות חסות ולא שמתי לב לזה, ומאז נכנסה לי למחשב תוכנה שאני לא מצליחה להסיר. היא נקראת lop.com- עד עכשיו היא הופיעה לי רק באקספולרר, והופיעה כהודעת שגיאה או סרגל כלים מחודש,שאותו אני צריכה להסיר כל פעם מחדש כשאני פותחת דף.הוא מכיל בתוכו פריטים כמו poker וכ'ו אבל היום זה הופיע לי גם כאייקונים נוספים על שולחן העבודה שבלתי ניתן למחוק אותם או להזיזם למיקום חדש. נאמר לי שזה נכנס לי להגדרות המערכת, אך ע"י תמיכה טלפונית לא הצליחו לעזור לי להוציא את זה משם. כמובן שזה גם לא היה ב add or remove. (אגב, אני משתמשת במערכת הפעלה window xp) הרצתי כל מני תוכנות כמו ad-aware וspybot פעמים רבות, אך הן אף פעם לא הצליחו להסיר את זה לחלוטין .הן מוצאות את זה וכאילו מוחקות אך התוכנה חוזרת!!! בחיי שזה הסיוט בהתגלמותו
אני תקועה עם זה כבר הרבה זמן ואני מקווה שהפירמוט הקרב ובא אליי (ואין לי מושג קלוש איך עושים אותו)לא יצטרך להתבצע. זה מאט לי את המחשב וגם את המוח, בחיי
מודה לכם על מראש על עזרתכםםם עדי
לפני חצי שנה בערך הורדתי גרסת פלוס של מסנג'ר, הייתה שם אפשרות של חסימת תוכנות חסות ולא שמתי לב לזה, ומאז נכנסה לי למחשב תוכנה שאני לא מצליחה להסיר. היא נקראת lop.com- עד עכשיו היא הופיעה לי רק באקספולרר, והופיעה כהודעת שגיאה או סרגל כלים מחודש,שאותו אני צריכה להסיר כל פעם מחדש כשאני פותחת דף.הוא מכיל בתוכו פריטים כמו poker וכ'ו אבל היום זה הופיע לי גם כאייקונים נוספים על שולחן העבודה שבלתי ניתן למחוק אותם או להזיזם למיקום חדש. נאמר לי שזה נכנס לי להגדרות המערכת, אך ע"י תמיכה טלפונית לא הצליחו לעזור לי להוציא את זה משם. כמובן שזה גם לא היה ב add or remove. (אגב, אני משתמשת במערכת הפעלה window xp) הרצתי כל מני תוכנות כמו ad-aware וspybot פעמים רבות, אך הן אף פעם לא הצליחו להסיר את זה לחלוטין .הן מוצאות את זה וכאילו מוחקות אך התוכנה חוזרת!!! בחיי שזה הסיוט בהתגלמותו