LOOP מפחיד

baser

New member
LOOP מפחיד

היתה לי בעיה שהאקספלורר נסגר לי, ואחרי זה גם כל דפדפן אחר נסגר, אבל כרגע זה פחות מטריד אותי, בגלל שעכשיו כל פעם שהאקספלורר מתחיל להיסגר, מתחיליות להיות בעיות אחרות: הודעות שגיאה מוזרות מתחילות לצוץ לי ואומרות שכל מיני קבצי EXE ייאלצו להיסגר, זה מתחיל מההודעה על האקספלורר, ואז זה מתרחב לעוד כל מיני קבצי EXE לא מוכרים, שאני בדר"כ מוצא שהם ב PROGRAM FILES/COMMON FILES.. אני גם יודע שסגירת הקבצים משפיעה על המחשב, כי בשלב מסוים אני לא יכול להעתיק תמונות מצילום מסך, ולאנטי וירוס חסרים כל מיני קבצי הפעלה והגדרות כך שאני לא יכול לעשות סריקות.. זה כנראה PROCESSes של המערכת שנסגרים ובגלל זה גם אקספלורר נסגר.. אבל אני לא מבין למה. עשיתי סריקות של הכל (AD AWERE ,אנטי וירוס...)וזה לא וירוס ואין שום בעיות בעניין הזה, המחשב גם לא איטי, ואין שום בעיות לפני שזה מתחיל לקרות, למה זה קורה... אני רוצה להבין את זה ולתקן ולא להתקין מחדש ואז זה יוכל לחזור על עצמו, כך שאני מעדיף שתסבירו לי מה פשר הבעיה !!!! ??
 

MrBlueboy

New member
~~>

האמת היא שזה בכל זאת נשמע לי כמו וירוס, או מזיק אחר!, תשיג לעצמך FireWall, פנה לפורום אבטחת מידע והגנה, בקישורים תמצא שם סריקת וירוסים און ליין, ובכלל תשאל את השאלה גם שם.
 

baser

New member
קראתי וישר עשיתי עוד סריקות...

אין וירוס.. אין שום סיכוי... יש לי פיירוואלים תוכנה וחומרה וגם ראוטר, ועשיתי באמת את כל הסריקות האפשריות... גם לא היה לי איך להידבק בוירוס, כי לא פתחתי שום הודעת אימייל או קובץ לא מוכרים !!
 
למעלה