London - ביקור חורף / אביב קצר.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
London - ביקור חורף / אביב קצר.

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
 

Ccyclist

Active member
On British Soil - ועוד לפני הטיסה !

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
On British Soil - ועוד לפני הטיסה !
מהקוסטה דל סול אפשר לחצות לטריטוריה בריטית ברגל לפני שאפילו נכנסים לטרמינל החדש של שדה התעופה של גיברלטר.

כביש הגישה הראשי לגיברלטר, שדרות ווינסטון צ'רצ'יל חוצה את המסלול, "מפגש מטוסים" אם תרצו, והפעם התמונה היא מחלון המטוס.





 

Ccyclist

Active member
וכמה תמונות מהיום, כי הלכנו לשם לפיש אנד צ'יפס.

On British Soil - ועוד לפני הטיסה !
מהקוסטה דל סול אפשר לחצות לטריטוריה בריטית ברגל לפני שאפילו נכנסים לטרמינל החדש של שדה התעופה של גיברלטר.

כביש הגישה הראשי לגיברלטר, שדרות ווינסטון צ'רצ'יל חוצה את המסלול, "מפגש מטוסים" אם תרצו, והפעם התמונה היא מחלון המטוס.
וכמה תמונות מהיום, כי הלכנו לשם לפיש אנד צ'יפס.
כמה טוב שיש סניף קטן של בריטניה במרחק נסיעה, זה מאפשר לצלם תמונות שאי אפשר לצלם מהמטוס (אם כי חובב מאד שרוף היה זוכר לצלם אותן לפני הכניסה לשדה התעופה, בעוד אני נזכרתי באמצע הליכה על המסלול היום שאולי כדאי שאצלם). מסלול ההמראה שייך ל R.A.F. אך משמש את שדה התעופה האזרחי.

מהחניון בלה-לינאה ניתן ללכת ברגל לכיכר גראנד קייסמייטס ב20 דקות שזה הרבה פחות מהמתנה לאוטובוס הפנימי בגיברלטר (כל 15 דק') פלוס נסיעה. משום שהפעם לא נסענו לקניות במוריסונ'ס לא היינו צריכים את המכונית.

כמו כן - האלטרנטיבה הצמחונית בחנות פיש אנד צ'יפס בריטית היא ביצים וצ'יפס.





 

בועז ל

New member
חתכ'ת נוף מאולם הנוסעים.

On British Soil - ועוד לפני הטיסה !
מהקוסטה דל סול אפשר לחצות לטריטוריה בריטית ברגל לפני שאפילו נכנסים לטרמינל החדש של שדה התעופה של גיברלטר.

כביש הגישה הראשי לגיברלטר, שדרות ווינסטון צ'רצ'יל חוצה את המסלול, "מפגש מטוסים" אם תרצו, והפעם התמונה היא מחלון המטוס.
חתכ'ת נוף מאולם הנוסעים.
בלתי שגרתי בעליל.
 

Ccyclist

Active member
סיירה נבאדה, סימן לבאות...

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
סיירה נבאדה, סימן לבאות...
ההר שיהיה בשירשור הבא... " <+>9E" שירשור מחיקוי ספרדי לאתר סקי שווצרי.

 

alantan

New member
המקום שתכננתי לעשות בו חופשת סקי משפחתית

סיירה נבאדה, סימן לבאות...
ההר שיהיה בשירשור הבא... " <+>9E" שירשור מחיקוי ספרדי לאתר סקי שווצרי.
המקום שתכננתי לעשות בו חופשת סקי משפחתית
באישור אשתי ששונאת שלג וסקי. ככה נהנים משני העולמות ומפצלים את החופשה - חוף ים ושמש וגם סקי.
&nbsp
אבל אבוי, בסוף לא נסענו...
 

Ccyclist

Active member
גאטוויק ללונדון וחזרה ב £13 ורכבת לא נכונה.

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
גאטוויק ללונדון וחזרה ב £13 ורכבת לא נכונה.
(הערונת: התמונות מהפלאפון החדש ידרשו הקטנה בפוטושופ כך שהשירשור הזה יקח קצת זמן ולכן העבודה עליו תמשך בימים הקרובים)

על הצד הטוב ניתן להגיע ללונדון וחזרה בפחות ממה שרכבות האקספרס דורשות. עם כרטיס הרשת שלי (הנחה של 33% בכפוף למחיר מינימום של £13 בימי השבוע, נסיעות אחרי 10:00 בבוקר) הוצאתי כרטיס שחוסך איזה £20 בהשוואה לרכבת האקספרס לויקטוריה והיה אמור לקרב אותי יותר ליעדי בצפון-מרכז העיר ע"י כך שארד בסט' פנקרס.

על הצד הרע, למרות הלוח האלקטרוני בתחנה באה רכבת לתחנת לונדון ברידג', ועליתי עליה כי לא רציתי להמתין זמן לא ידוע לרכבת הבאה. לצערי השימוש ברכבות בבריטניה מעודד רמה מסויימת של חובבות ולמידת הרשת משום שתמיד צריך לעשות החלטות מהירות על אלטרנטיבות כשיש שינוי כזה או אחר למסלול המתוכנן.





 

Ccyclist

Active member
רכבת הטמזלינק ברציף השני היתה בכלל לגילפורד שבמחוז סארי.

גאטוויק ללונדון וחזרה ב £13 ורכבת לא נכונה.
(הערונת: התמונות מהפלאפון החדש ידרשו הקטנה בפוטושופ כך שהשירשור הזה יקח קצת זמן ולכן העבודה עליו תמשך בימים הקרובים)

על הצד הטוב ניתן להגיע ללונדון וחזרה בפחות ממה שרכבות האקספרס דורשות. עם כרטיס הרשת שלי (הנחה של 33% בכפוף למחיר מינימום של £13 בימי השבוע, נסיעות אחרי 10:00 בבוקר) הוצאתי כרטיס שחוסך איזה £20 בהשוואה לרכבת האקספרס לויקטוריה והיה אמור לקרב אותי יותר ליעדי בצפון-מרכז העיר ע"י כך שארד בסט' פנקרס.

על הצד הרע, למרות הלוח האלקטרוני בתחנה באה רכבת לתחנת לונדון ברידג', ועליתי עליה כי לא רציתי להמתין זמן לא ידוע לרכבת הבאה. לצערי השימוש ברכבות בבריטניה מעודד רמה מסויימת של חובבות ולמידת הרשת משום שתמיד צריך לעשות החלטות מהירות על אלטרנטיבות כשיש שינוי כזה או אחר למסלול המתוכנן.
רכבת הטמזלינק ברציף השני היתה בכלל לגילפורד שבמחוז סארי.
 

Ccyclist

Active member
תחנת לונדון ברידג'

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
תחנת לונדון ברידג'
רכבות פרבריות (מרחקים של עד שעה וחצי בערך) ברציפי הטרמינל של תחנת לונדון ברידג'. ישנם גם רציפי מעבר אך אלו עוברים שיפוץ ושידרוג יחד עם הויאדוקט הסמוך במסגרת הגילגול הנוכחי של פרוייקט טמזלינק 2000. כתוצאה רכבות הטמזלינק שחוצות את העיר משתמשות במסלול אלטרנטיבי בדרום העיר, תחנת ווטרלו-מזרח סגורה ואין החלפה קלה בין המגיעים מדרום-מערב לקווים לדרום מזרח, והתעבורה על הויאדוקט בגדה הדרומית מושפעת גם היא.

העצירה בלונדון ברידג' מאפשרת לצלם את מגדל השארד מבסיסו, וכן את מסוף האוטובוסים של תחנת לונדון ברידג'.





 

yblumann

New member
London Bridge

תחנת לונדון ברידג'
רכבות פרבריות (מרחקים של עד שעה וחצי בערך) ברציפי הטרמינל של תחנת לונדון ברידג'. ישנם גם רציפי מעבר אך אלו עוברים שיפוץ ושידרוג יחד עם הויאדוקט הסמוך במסגרת הגילגול הנוכחי של פרוייקט טמזלינק 2000. כתוצאה רכבות הטמזלינק שחוצות את העיר משתמשות במסלול אלטרנטיבי בדרום העיר, תחנת ווטרלו-מזרח סגורה ואין החלפה קלה בין המגיעים מדרום-מערב לקווים לדרום מזרח, והתעבורה על הויאדוקט בגדה הדרומית מושפעת גם היא.

העצירה בלונדון ברידג' מאפשרת לצלם את מגדל השארד מבסיסו, וכן את מסוף האוטובוסים של תחנת לונדון ברידג'.
London Bridge
The station and rail access are being re-built for the next three years.
when it finishes in 2016, it would be possible to incrase the number of trains using London Bridge dramatically.

while rebuilding takes place, there are major diversions and alternations to existing services- such as Thameslink,

regards
 

Ccyclist

Active member
ראסל סקוור, תחנה המשרתת אזור מלונות.

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
ראסל סקוור, תחנה המשרתת אזור מלונות.
מחוץ לשעות העומס תחנת ראסל סקוור היא תחנה שקטה יחסית. בתחנה שנפתחה בשנת 1906 יש רק קו אחד (עם התפצלות ל2 ענפים עיקריים בהמשך מסלולו), היא משררת אזור מלונות, בית חולים לילדים, וכן את הצד הדרום-מזרחי של אוניברסיטת לונדון - ועדיין הנה הקהל שעולה לרכבת אחת כשהתדירות היא רכבת ב2 דקות. הדבר המרובע שבתיקרה הוא גשר הולכי הרגל מהמדרגות שבין הרציפים לגישה, במקרה זה - מעלית - כמו במספר תחנות מלפני שנות ה30 שלא הצדיקו שידרוג למדרגות נעות.

חנות המכולת של טקסו מטרו משרתת את האזור הזה והיא פתוחה 24/7. החנות משרתת אזור מלונות ולכן היא מגיבה לדרישה שמסביבה.

חזית תחנת ראסל סקוור היא חזית תחנת יירקיז Yerkes קלאסית. כשרואים חזית כזו עם קרמיקת הבורדו הייחודית ניתן לתארך את התחנה לעשורים הראשונים של המאה ה20, לפני שנות ה30. צ'ארלס יירקיז היה יזם אמריקני שקנה את קו הדיסטריקט והקים מספר קווי תחתית עמוקה בתחילת המאה ה20. הערך הוויקיפדי שלו הוא: http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Yerkes&nbsp;





 

Ccyclist

Active member
המשך מחר ובימים הקרובים.

ראסל סקוור, תחנה המשרתת אזור מלונות.
מחוץ לשעות העומס תחנת ראסל סקוור היא תחנה שקטה יחסית. בתחנה שנפתחה בשנת 1906 יש רק קו אחד (עם התפצלות ל2 ענפים עיקריים בהמשך מסלולו), היא משררת אזור מלונות, בית חולים לילדים, וכן את הצד הדרום-מזרחי של אוניברסיטת לונדון - ועדיין הנה הקהל שעולה לרכבת אחת כשהתדירות היא רכבת ב2 דקות. הדבר המרובע שבתיקרה הוא גשר הולכי הרגל מהמדרגות שבין הרציפים לגישה, במקרה זה - מעלית - כמו במספר תחנות מלפני שנות ה30 שלא הצדיקו שידרוג למדרגות נעות.

חנות המכולת של טקסו מטרו משרתת את האזור הזה והיא פתוחה 24/7. החנות משרתת אזור מלונות ולכן היא מגיבה לדרישה שמסביבה.

חזית תחנת ראסל סקוור היא חזית תחנת יירקיז Yerkes קלאסית. כשרואים חזית כזו עם קרמיקת הבורדו הייחודית ניתן לתארך את התחנה לעשורים הראשונים של המאה ה20, לפני שנות ה30. צ'ארלס יירקיז היה יזם אמריקני שקנה את קו הדיסטריקט והקים מספר קווי תחתית עמוקה בתחילת המאה ה20. הערך הוויקיפדי שלו הוא: http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Yerkes&nbsp;
המשך מחר ובימים הקרובים.
 

אוהדא11

New member


London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
 

Ccyclist

Active member
מדרגות ספיראליות, רציף משנות ה60 ושילוט הכוונה מארץ הפלאות

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
מדרגות ספיראליות, רציף משנות ה60 ושילוט הכוונה מארץ הפלאות
1 - בגלל שבתחנת יוסטון משפצים את המדרגות הנעות ולכן אין מדרגות נעות לצמד הרציפים של קו הויקטוריה דרומה והקו הצפוני ענף בנק דרומה. הציבור מנותב דרך המדרגות הספיראליות האלו (שתי תמונות האחת ליד השניה). במקור תחנת יוסטון היתה שתי תחנות של שני קווים נפרדים שמוזגו לקו הצפוני של ימינו. רציף ענף בנק דרומה ביוסטון היה במקור תחנת טרמינל אחרי הארכה ב1907 של קו דרום לונדון והסיטי - קו התחתית העמוקה הראשון בעולם שנפתח ב1890 - כן 1890 - שנתיים לפני תחנת הרכבת בירושלים. ( ערך: http://en.wikipedia.org/wiki/City_and_South_London_Railway ) עד שמדרגות נעות הגיעו למערכת התחתית בשנות השלושים הגישה העיקרית לתחנות העמוקות היתה במעליות וכגיבוי חירום נבנו בכל תחנות התחתית העמוקה המקוריות מדרגות ספיראליות. ניתן להשתמש בהן אך הקהל אינו מנותב אליהן אלא אם יש בעיה במדרגות הנעות (שהוספו ברוב תחנות התחתית העמוקה הראשיות שקדמו לשנות ה30). תחנת הטרמינל המקורית ביוסטון - בנק היתה רציף אי בודד בתוך מנהרה אחת עם מסילות משני צידיה בדומה לתחנות הקיימות בקלפהאם כיום. בשנות השישים כאשר בנו את קו הויקטוריה עם רציפים מקבילים לרציפי הקווים הקיימים כדי לאפשר החלפה מהירה נבנו שני מנהרות רציפי קו ויקטוריה ליד מנהרת הרציף הקיימת, אחת המסילות במנהרת הרציף נחסמה ומנהרת רציף חדשה בכיוון צפון נבנתה בצידו האחר של קו הויקטוריה.

במנהרת רציף קו הויקטוריה שנפתחה ב1967 ניתן לראות שינוי עיצובי מהרציף שנפתח ב1906 לפני כמה פוסטים. האריחים פשוטים יותר, אין גשר שחוצה את החלל, ויש תקרת אלומיניום.

ועכשיו להרפתקאות אליס בתחתית. "איפה היציאה? שאלה אליס. "
בכיוון הזה
" ענה החתול מצ'שייר. הסיבה ההגיונית לשילוט הזה היא שאם בעבר הגישה העיקרית לתחנת התחתית קינג'ס קרוס סט' פנקרס היתה בכיוון דרום על דרך יוסטון, הרי שלפני 5 שנים נוספה לתחנה נקודת גישה חדשה בכיוון צפון שאמורה לשרת את הפיתוח החדש שמצפון לתחנות העיליות שם, את אזור התעלה וכל החידוש העירוני באזור מגרשי הרכבות והמחסנים לשעבר של קינג'ס קרוס וכמו כן את התחנות הביתיות בסט' פנקרס. בקו הויקטוריה יש מקומות אחרים בהם התחנות משרתות שתי יציאות שונות (סבן סיסטרס למשל) ושם השילוט ליציאה כולל את שם הרחוב בו נמצאת היציאה. יתכן שמי שאחראי על השילוט לא למד מהשילוט הקיים. כדי להציג את השילוט בפרספקטיבה נוחה השתמשתי בפוטושופ אבל השלטים הנוגדים האלו אכן נמצאים שם.





 

Ccyclist

Active member
כל הקלאפהם כולו רציף צר מאד...

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
כל הקלאפהם כולו רציף צר מאד...
והעיקר - בעבר הלא כל כך רחוק זה היה המצב גם ביוסטון-בנק וגם באיינג'ל, שתי תחנות עמוסות על הגבול הצפוני של מרכז העיר. אותי זה די מפחיד.





 

Ccyclist

Active member
המשך הערב ובימים הקרובים...

כל הקלאפהם כולו רציף צר מאד...
והעיקר - בעבר הלא כל כך רחוק זה היה המצב גם ביוסטון-בנק וגם באיינג'ל, שתי תחנות עמוסות על הגבול הצפוני של מרכז העיר. אותי זה די מפחיד.
המשך הערב ובימים הקרובים...
 

alantan

New member
נערי האוצר היו גאים ביזמים של ה-C&SLR שבנו את הקו הזה...

כל הקלאפהם כולו רציף צר מאד...
והעיקר - בעבר הלא כל כך רחוק זה היה המצב גם ביוסטון-בנק וגם באיינג'ל, שתי תחנות עמוסות על הגבול הצפוני של מרכז העיר. אותי זה די מפחיד.
נערי האוצר היו גאים ביזמים של ה-C&SLR שבנו את הקו הזה...
 
תודה רבה.

London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
תודה רבה.
אם יש לך כח, נשמח לרקע קצר על התח"ץ בלונדון, השרשור מתאים למי שכבר מכיר אותה טוב.
 

Ccyclist

Active member
יהיה פרט פה פרט שם בסיור במערכת.

תודה רבה.
אם יש לך כח, נשמח לרקע קצר על התח"ץ בלונדון, השרשור מתאים למי שכבר מכיר אותה טוב.
יהיה פרט פה פרט שם בסיור במערכת.
חווית הנוסע במערכת כיום אינה "נכונה היסטורית" אלא עוברת בין תחנות שונות מתקופות שונות, ולכן יחסי לעניין חוויתי תוך פירוט עובדה פה ועובדה שם. אל תדאג - הסיור הזה יגיע אפילו לאמצעי תעבורה שקדמו למסילות הברזל.
&nbsp
לסיקור היסטורי ונכון תמיד אפשר לפתוח וויקיפדיה.
&nbsp
כמו כן, לדעתי החומר בידי מצדיק שירשור אהבה נפרד לתחנת סט' פנקרס.
 

alantan

New member
תודה רבה, תמשיך תמשיך...


London - ביקור חורף / אביב קצר.
במובן מסויים זה השירשור שמעולם לא שירשרתי כשגרתי בעיר. כמה נקודות עניין בתחתית, אוטובוס או שניים, וסיקור נרחב של תחנת סט' פנקרס שממנה יוצאות הרכבות לאירופה. אני חייב לציין שלונדון בתח"צ שונה מאד מלונדון באופניים, דברים מתחברים אחרת, הכל יותר צפוף (נכון שהייתי יוצא לגיחות שופינג בתח"צ מדי פעם, אך ביום-יום תמיד רכבתי) ומשום ששהיתי במרכז העיר אין את הרוגע של החזרה לפרברים מהמרכז. חוויה די שונה מהחיים בעיר.
תודה רבה, תמשיך תמשיך...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה