live 8

live 8

היום בארבע יחלו השידורים (ערוץ 10)ולהלן לוח המשדרים....להנאה הצופים: הרשימה אינה סופית וייתכנו הפתעות. נראה לי שפינק פלויד יעלו לא לפני חצות בלונדון כלומר 2 בלילה פה. Each performer has been limited to around 15 minutes. 1. Paul McCartney/Bono: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band. 2. U2: One. 3. Coldplay: In My Place, Fix You, Bitter Sweet Symphony (duet with Richard Ashcroft). 4. Elton John: Saturday Night's Alright For Fighting, The Bitch Is Back, Children Of The Revolution (duet with Pete Doherty). 5. Dido: Life For Rent, White Flag, Thank You, along with a duet with the African singer Youssou N'Dour. 6. Stereophonics: to be announced. 7. REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation Of Life, Everybody Hurts. 8. Ms Dynamite: Dy-namitee, Judgment Day, Redemption Song. 9. Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know. 10. Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me? 11. Annie Lennox: Walking On Broken Glass, Sisters Are Doin' It For Themselves, Sweet Dreams. 12. UB40: Food For Thought, Red Red Wine. 13. Snoop Dogg: TBA. 14. Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice. 15. Madonna: Like A Prayer, Music, Ray Of Light. 16. Snow Patrol: Chocolate, Run. 17. Joss Stone: I Had A Dream, Super Duper Love. 18. Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama. 19. Velvet Revolver: to be confirmed. 20. The Killers: to be confirmed. 21. Sting: Every Breath You Take - to include the lyric "We'll Be Watching You", Message In A Bottle, Desert Rose. 22. Mariah Carey: Vision Of Love, Make It Happen. 23. Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You. 24. The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley. 25. Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here. 26. Paul McCartney: The Long and Winding Road. 27. Finale: all to join Sir Paul on stage, with Sir Mick, and, possibly, the other members of the Rolling Stones
 

Dj Mc

New member
אחלה הופעה, היה ממש פיצוץ!

כמאט כולם שם דפקו הופעה מעולה, היה מעניין לראות את המופע מכמה מדינות שונות במקביל, למרות שהיו גם הופעות "שפיספסו" בערוץ 10 בגלל ההתמקדות בהייד פארק באנגליה והפרסומות שלהם. מי שבאמת דפק הופעה היה רובי וויליאמס בצורה מרשימה, גם מדונה לא הייתה רעה וגרין דיי בברלין ובלאק אייד פיס בפילדלפיה היו גם טובים. מוזר לי רק שמייקל ג'קסון לא הופיע באירוע מיוחד כזה למרות כל ההצהרות שלו על שהעולם צריך להיות מקום טוב לכולם וצריך לדאוג לכל אחד. מעניין לדעת מה היה התירוץ שלו הפעם.
 
אממממ מה היה התירוץ שלו הפעם???

אממממא הני הייתי הולך על משהו בסגנון "כרגע יצאתי ממשפט פדופיליה שנמשך שנה שלמהודרך אגב, יצאתי בו זכאי!המשפט הכניס אותי לדיכאון נפשי עמוק, לצער ולחובות של 200 מיליון דולר." איך זה נשמע בתור תירוץ?
 

EL CHE VIVE

New member
אני חושב שפשוט האף שלו מפורר ולכן

הוא מפחד להופיע בפני 9 מדינות
 
אני ממש התאכזבתי שלא נתנו לאמן

גדול ומכובד כמו אמסי רומק להופיע בהייד פארק (רגע לפני פינק פלויד...) :)
 

בטריה

New member
חחח M.C רומק שולט!

דרך אגב, ההופעה של הבלאק אייד פיז הייתה זוועה לפי דעתי... עדיף לשמוע אותם מוקלטים, בלייב הם נשמעו חרא...
 

idomenta

New member
מייקל ג'קסון רולס! ותקראו את הכתבה

שאני כתבתי עליו בעיתון של בית ספר.
 

Hempel

New member
חחחחחח חובות?! אתה ממש אידיוט כן?

לאדם יש זכויות כל על השירים של הביטלס זה אומר שבעוד שנה הוא יוכל לשלם את החוב הדימיוני שלך של 200 מיליון דולר אני שונא אנשים מטומטמים.
 

bodomterror

New member
הזכויות של הביטלס מפוזרות בין רבים

בעיקר פול מקרטני. אני לא חושב שלפדופיל המתפורר יש קשר לזה בכלל.
 

idomenta

New member
זאת עובדה, למייקל ג'קסון יש את

הזכויות על השירים של הביטלס, הוא מקבל כסף על כל פעם שאתה שומע שיר שלהם ברדיו.
 

בטריה

New member
עיצבנת אותי.

דבר ראשון, אתה מדבר שטויות ואומר דברים בכלל לא נכונים... דבר שני, אל תקרא לאנשים אחרים מטומטמים, למה מי אתה? הבן אדם באמת נמצא בחובות של 200 מיליון דולר והציעו לו לצאת למסע הופעות כדי שהוא יכסה בערך 150 מיליון דולר ויישאר עם חוב של 50 מיליון דולר "בלבד"... החוב לא דימיוני, הברווז ממש לא אידיוט ואם אתה שונא אנשים מטומטמים אז אתה כנראה לא ממש מחבב את עצמך.
 

idomenta

New member
למייקל ג'קסון אכן יש חובות, אבל הוא

יכול לכסות אותם תוך שניה, בשכלול כללי יש לו משהו כמו מיליאד דולר (!!!) אם מחשבים את כל הכסף שלו ואת החובות שלו ביחד.
 
תן לי לבדוק אם הבנתי אותך נכון...

אתה רוצה שאדם בלתי יציב נפשית ייצא מהחובות, בשביל שהוא יוכל להזמין אותך ואת ילדך ללילה "חלומי" באחוזת "נוורלנד" שבה הוא מתגורר...
 
למעלה