Linmodems ? where ??

shirkhan

New member
Linmodems ? where ??

Hello ladies & gents. I have a delicate inquiry, The only thing that prevents me from porting to Linux is my crappy dail up Winmodem. Its time to move on...I'd like to purchase a Linmodem that will be identfied from a live CD. Where can a purchase one ? simple,cheap, 56k dailup linmodem thanks,
 

eladts

New member
בשביל מה צריך היום מודם חיוג?

יש לי ספירים של מודמי חיוג ישנים, עוד מתקופת ה-ISA לפי משקל. אבל הם לא 56K.
 

shirkhan

New member
dail up !

well, its cheaper than ADSL or cable and I only pay to bezeq. I have a very tight family budget and for checking the latest news or posts in tapuz I can use "regular" dail up. Dail up cost me 60 NIS for two months while fast internet cost double for only one month its firing the maid or fast internet and I dont want to fire the maid cause then I'll have to clean the home and wont have time to post
)))
 

eladts

New member
תתפלא

אבל חיוג לאינטרנט היום יוצא יותר יקר מ-ADSL או אינטרנט בכבלים.
 

shirkhan

New member
hard facts please

show me the $$ show me how it can be cheaper and I'll change my mind meanwhile look at the chart (link below)
 

eladts

New member
הטבלה מטעה

כי בחיוג טלפוני אתה משלם לבזק עבור השיחות וזה לא מובא בחשבון. במחיר ה-ISP אפשר להשיג חיבור מהיר של 1.5M ב-55 ש"ח ושל 750K ב-39 ש"ח, כמובן ללא הגבלת שעות. אפשר להשיג חיבור 256K, הכל כולל הכל ב-69 ש"ח לחודש.
 

elcuco

New member
עובדה

אני הייתי ב"YES" על חבילה של 239 ש"ח. ללא אינטרנט. שילמתי בזמנו 90 ש"ח לבזק, ומשהו כמו 70 שקל לחודש לאקטקום (שילמתי שנה מראש כדי לקבל הנחה). זה אומר בערך 400 שקל בחודש. פלוש מינוס 50 ש"ח. החבילה הייתה של 256KBS. עכשיו, אני עברתי אצל YES לחבילה של 279 ש"ח. כוללת את אותם ערוצים (חוץ מאשר ערוץ האופנה) וקיבלתי מהם גם אינטרנט. זה אומר 30 שקל לאינטרנט. הספק הוא אמנם נזק בין לאומי, אבל לא נורא מדי. דרך אגב, הרוחב פס שלי הוא 1.5MB ואני מקבל סינון של ווירוסים חינם. גם לכבלים היו מבצעים דומים. אם אתה מנוי ב-YES או הכבלים, דרוש מהם דיל.
 

shirkhan

New member
פיצ'רים ../images/Emo10.gif

הי ! כל מה שאמרתה נכון, יש "דילים" טובים שאכן מוזילים עלויות אבל אני לא רוצה כבלים וגם לא לשלם כל כך הרבה כסף ( מה לעשות משאבים מוגבלים) אתה יודע כמה עולים חיתולים היום ??? כמו שכתבת "חבילה של 279 שח"... בשביל שעה גלישה ביום ו שלוש בסופש המחיר גבוה לי ולכן אני מחפס מודם קטן ופשוט שיאפשר לי לקרוא הודעות בפורום...
 

eladts

New member
בוא נחשב

שעה ביום חול ו-3 בוספ"ש יוצא 11 שעות בשבוע שזה 46 שעות בחודש. רק לבזק אתה צריך לשלם כל חודש (וזה עוד בהנחה שכל השעות הנ"ל הם במחירי השפל): * ללא מסלול גישה לאינטרנט: 69 ש"ח * במסלול לייט נייט: 43.38 ש"ח * במסלול 6 פלוס: 37.50 ש"ח * במסלול חופשי חודשי: 99.01 ש"ח תוסיף לזה ספק ותגיע לסכום שבו תוכל להכניס חיבור מהיר ועוד ישאר לך עודף.
 

zagzagzag

New member
ובכל זאת

איפה אפשר למצוא מודמי 56k (או פחות) זולים שעובדים בלינוקס, עם דרייברים חופשיים? אני צריך את המודם למטרות פקס
 

elcuco

New member
תשובות חלקיות

אני לא יודע מה המצב מול קרנל 2.6, אבל על 2.4, הנתמכים הם: lucent -> http://www.physcip.uni-stuttgart.de/heby/ltmodem/ conexant -> http://www.linuxant.com/drivers pctel -> http://pctelcompdb.sourceforge.net/ intel -> זה באיגלו אני אתן לך קישור כאשר האתר יעלה שוב motorola יש דרייבר, אבל הוא דרעק טוטאלי, ועובד רק על 2.4.12 על יותר חדשים הוא עושה segfault אז בעקרון ברח אבל הינה http://www.motorola.com/softmodem/sm56_download.htm חפש באתר linmodems.org על יותר מידע, אבל בעקרון, המצב לא כזה גרוע כמו שאתה חושב. תיאלץ לשלוח לי על זה שלא פירמטתי יפה את ההודעה, אבל יש את כל המידע שאתה צריך לא? :)
 

eladts

New member
למטרות פקס

אפשר להשתמש במודם ISA ישן 33.6K או אפילו פחות. כולם עובדים ב-LINUX בלי שום בעיה כי הם HARDWARE MODEMS שנראים למחשב כמו יציאה סיראלית. אם אתה זקוק לכזה, יש לי על המשקל.
 

zagzagzag

New member
תודה, אני אבדוק בכיוון הזה

קודם כל, יש סיכוי ליפול על winmodem במהירות הזו? כי ראיתי כמה כאלה כאן, אבל אני לא בטוח עד כמה הם היום נפוצים לגבי זיהוי של המודם, אם אני משיג מודם ISA PNP ורץ אצלי סקריפט setserial באתחול (ברירת מחדל של דביאן), הקינפוג אמור להיות טריוויאלי ?
 

eladts

New member
סיכוי מאוד קטן

WINMODEMS התחילו להיות פופולריים יחד עם מודמי 56K, לפני זה הם היו די נדירים. מודם אמיתי עובד מהקפסא, הוא ממופה לאחת מיציאות הסריאליות (ttysX ב-LINUX) ופשוט עובד, בלי דריברים ובלי בלבול מוח.
 

dudespring

New member
חריץ ISA הוא דבר נדיר בימינו

גם אני מחפש מודם למטרות פקס, אך מכיוון שאני צריך PCI החיפוש קשה יותר...
 

eladts

New member
אם אתה ממש רוצה

זרוק לי מודם חיצוני(!) 14.4K של דינמוד בחיבור RS-232.
 

dudespring

New member
מעניין

אני אשמח, אבל אני לא אוהב עסקאות חד צדדיות. כיצד אני יכול לעזור לך?
 

zagzagzag

New member
תודה, אבל

אני מנסה להצליב דגמים עם זאפ ולא כל כך הולך לי נראה לי שאני אלך על ההצעה של אלעד
 
למעלה