Limited, SE, CE או פשוט סתם יקר!

Assaf24

New member
Limited, SE, CE או פשוט סתם יקר!

אני מאמין שלכל אחד יש איזשהו פריט, שהוא היה מת שיהיה לו באוסף, נכון? תתיחסו לזה מעין סקר שכל אחד יכול להגיד מה הוא היה רוצה בטירוף אבל פשוט לא יכול לקנות כרגע כי זה יקר/OOP/לא שולחים לארץ/הקופסה לא תכנס בדלת.. לי באופן אישי יש מאבקים פנימיים חזקים מאוד בקשר לסטים של הרובוטריקים (ההוצאה המקורית של RHINO). יש לי 3 מתוך ה-5 חלקים וזה כבר OOP מלא זמן. לקנות את החלקים החסרים ב-Ebay אומר שאני צריך להוציא קרוב ל-200$ ופשוט אין לי לב להוציא כזה סכום על הסטים. מצד שני, ככל שהזמן עובר המחיר שלהם רק עולה. יום אחד אני אשבר, אין לי ספק.. יאללה! מה שלכם? אסף
 

liorb22

New member
ST Voyager - Complete Collection

זה אולי המארז שעליו אני מפנטז מכל. לצערי, המחיר בשמיים, ואיני יכול להרשות לעצמי אותו. לשימחתי, כל הסדרות של Star Trek עומדות ככל הנראה לעבור לHD, אז כנראה שאני אלך על זה ולא על המארז היקר שלפניכם. יש עוד מארזי LE's שאני מת להשיג, אך זה ללא ספק הדובדבן שבקצפת.
 

Rockamora

New member
תפסיק!!!!!!!1111

אני אמות בסוף.
 
היו לי שניים...אחד מהם קניתי.

היו שני מארזים שממש רציתי לאוסף: 1. מארז כל סרטי ג'יימס בונד. 2. מארז 'אחים לנשק' בצורת תיק צבאי עם כל הגימיקים בפנים. את הראשון הזמנתי איך שהוא יצא. השני עולה בערך 450 שקל. מחכה שיהיה כסף זמין, ואני אקנה. מעבר לשניהם...הממ...לא חושב שיש עוד משהו באמת ענק שהייתי רוצה. בוא נגיד שאם הייתי מקבל עכשיו את הפרס הראשון בלוטו, הייתי קונה גם את כל הראשים. :)
 
שאלה טובה

אני מודה שאני מנסה לחשוב ופשוט לא עולה לי כלום, מתנצל
אולי את הראש של ALIEN באמת
 

AceMagician

New member
יש משהו שאני באמת רוצה

והוא אמור לצאת בהובמבר, חודש אחרי הגיוס שלי, ככה שלא יהיה כסף לקנות אותו... מארז הרמבאלדי של ALIAS כמובן.
 

Rockamora

New member
se יש לי כמה..

מלך האריות מוצאים את נמו המספריים של אדוארד [שזה קצת יותר לדעתי. מארז פח] כלבי אשמורת מתקפת המשובטים ואני חושב שיש עוד כמה הייתה לי אפשרות לקנות את סיפורי דגים הקוריאני\יפנים\what ever ב140 שקל וכמו מפגר קניתי שלושה סרטים אחרים.
 

Rockamora

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

יוווווווווווווווווו אני מחפש אותו בנרות ממש. עכשיו החלק הקשה יותר. לשכנע את אבא שזה נחוץ.
 
למעלה