KTM 450 XC-G Vs. EXC-G

Phangan

New member
KTM 450 XC-G Vs. EXC-G ../images/Emo35.gif

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים בין שני הדגמים הנ"ל
 

MexMex

New member
מתלים וגיר

מתלים מכוונים יותר לסטייל של שטח מהיר, א-לה GNCC (בשביל זה הם נתפרו)ף וגיר יותר קצר, שוב לאותה המטרה. בדו"פים הXC באים גם ללא מערכת תאורה, אינני בטוח ברייסינג. הG אגב, מסמן GREAN STICKER, במיוחד לקליפורניה. M.
 

Phangan

New member
לא הבנתי מי מיועד לשטח מהיר

אינני רואה הבדל במתלים לפי האתר www.ktmusa.com
 

x0d

New member
הXC מיועד לשטח מהיר...

לא תראה הבדל במתלים באתר, אבל אל תקח אותו יותר מדי ברצינות - יש שם הרבה טעויות. אני יודע בוודאות שהקפיצים בXC קשים יותר (בשבילי למשל, שגם ככה החלפתי קפיצים, זה רק טוב).
 

x0d

New member
מתלים, גיר, מנוע, משולשים...

כל האמור מתייחס לדגם הXC: * המתלים מכוונים קשה יותר (בין הEXC לSX). * מנוע SX (!) עם מהלך בוכנה קצר, צריך להיות חזק משמעותית מהEXC. כנראה שעדיין יותר מתון מהSX, אולי גלגל תנופה כבד יותר? לא זוכר. * משולשים קדמיים billet, כמו של הSX, עם offset מתכוונן * גיר עם יחסי העברה קרובים יותר * אין פנסים, אבל יש מערכת חשמל מושלמת שרק צריך לחבר אותם אליה נדמה לי שגם אין spark arrestor ורגלית צד. אם הייתי הולך "לייבא" כלי לא חוקי, זה היה חייב להיות הXC... צריך להיות כיף, מאוד, בשטח פתוח. יש תוכניות?
 

MexMex

New member
אתה מבלבל...

אני לא חושב שדגמי הרייסינג באים עם מנוע הSX, אלא רק עם יחסי העברה שונים. אני אפילו יכול להגיד בוודאות שיש סתירה בדבריך (לגבי הרייסינג בכל אופן), כי גלגל התנופה של הSX לא יכול לספק חשמל מחוץ למערכת ההצתה, ואילו דגמי הXC באים גם עם סטרטר, ככה שבוודאות יש להם את גלגל התנופה ואת הסטטור של הEXC. ותפסיק להתלהב מנתונים (כמו משולשים בילט). אני מוכן להתערב אתך שאם לא תראה, בכלל לא תשים לב להבדל. M.
 

x0d

New member
תודה על ההתנשאות, הפטרון המקסיקני,

אבל, 1. אף אחד לא מתלהב מנתונים. השואל שאל, אני עניתי כמיטב יכולתי. אם המשולשים מעניינים אותו או לא - לא לך לקבוע. חוצמזה, אנשים משלמים מאות דולרים בשביל משולשים עם offset מתכוונן, שם אתה מקבל אותם "בחינם". 2. המנוע בוודאות שונה. שונה בנתונים הרשמיים ושונה גם לפי מה שאומרים בKTMTALK - מהלך הבוכנה שלו זהה למהלך הבוכנה של הSX. לא מספיק טוב? זה לא אני שמבלבל
 

MexMex

New member
לא התנשאות סתם גיחוך...

כי יש לך גישה אמריקאית כל כך... להתלהב עד תום מנתוני נייר ומגדג'טים, לא חשוב בכלל מה הם יתנו לך בקצה. ללמוד לרכב, זה נותן הרבה יותר. M.
 

x0d

New member
מעניין, כי לי זה..

...נראה לקוני לגמרי. לא "וואו פ33ות יש משולשים BILLET" או אפילו, "איזה משולשים מגניבים", אלא פשוט אימרה יבשה כזו, אתה יודע. שים לב שPhangan התעניין בנתוני הנייר של ה450XC (שכוללים, למרבה הצער, משולשים שהם billet), ולא ביכולת הרכיבה שלי. צר לי שאני צריך לבאר לך נקודה טריוויאלית כזו. אני אוכל לשפר את יכולת הרכיבה שלי, כפי שאתה מציע, ואני אף מתכוון לעשות כן, אך אינני רואה כיצד זה יועיל לPhangan שבסך הכל מעוניין לרכוש אופנוע חדש. כמו כן, צר לי שאני חוזר על אותה נקודה כבעבר, אבל אני לא מתחרה באף אחד, ואפשר להנות ואף להתלהב מאופנועים גם בלי לדעת לרכב כמו דיוויד נייט. אני מסכים איתך שאני מתלהב מה450XC באופן כללי. הוא נשמע לי מגניב בשביל המקומות בהם אני רוכב. אם לא הייתי מתלהב, מה היה לי לחפש בתחביב הזה? סתם יקר ומסוכן. בידידות והערכה.
 

gizmo350

New member
נודניק...

נתוני המנוע המשותפים לSX: מהלך בוכנה ראש מנוע קרנק קמשאפט ואגזוז אין: שסתומי טיטניום(יש ברזל) הגבלת סל"ד נמוכה יותר בXC. מר 0-כבר חשבתי שלמדת להיתנהג. אולי לפני ששוב נפתחים פה שרשורי ביבים שאחריהם אתה נעלם תוך מילמול על איכותם של פורומי הגויים- פשוט תירגע? בידידות והערכה
 

x0d

New member
אתה רואה מקס? אפילו אחד..

כמו גיזמו יכול להבין עניין פשוט כהבדלי נתונים טכניים - אז בטוח שאתה יכול
 

x0d

New member
היא אף פעם לא האחרונה...

תמיד בא עוד אידיוט, ואני רק אחד.
 

gizmo350

New member
מתחילים שוב

ביקשתי ת'חננתי וכלום,כלום לא עוזר. אכן דוגמא מעניינת של עודף כסף ועודף זמן אבל חוסר בנימוסים אלמנטריים והערכה מינמלית לאדם באשר הוא. אז מי אתה מר 0 שמרשה לעצמך להסתובב ברחבי הרשת ולהעליב דמויות וירטואליות אחרות? ושאלה אפילו יותר חשובה-למה חזרת מ"דיבורי קטמ". וכן,ברור לי שתענה, הרי לא תוכל לוותר על ההזדמנות להוכיח את צחות לשונך.
 

x0d

New member
מי אמר שאי פעם הלכתי?

גיזמו, משחק "בצ'אק נוריס, אוכף הסדר הגיבור"? צא, צא לי מהפריים, יצור שעיר
 
למעלה