joymax

avielel

New member
joymax

לפני כשלושה שבועות שידרגתי מג'וירייד לג'וימקס כרגע אני בתקופת סוף הרצה ומאוד מרוצה מהקטנוע, הקטנוע איכותי נוסע ובעיקר מתנהג מצויין. אך יש שני דברים שנראים לי לא תקינים ורציתי לדעת אם ישנם עוד בעלי ג'וימקס שנתקלו בתופעות אילו: רעידה קלה מאיזור הוריטור בהתחלת נסיעה איטית (בהתחלת נסיעה רגילה אין שום בעיה). רעש מאיזור רפידת בלם קידמית בסוף הבלימה.
 

guardmen

New member
ככל הנראה אתה לא לבד.

יש לי שני לקוחות אם אותה בעיה בדיוק. אצל אחד מהם יש רעשים בבלם הקדמי בלי הפסקה, (אגב - הרבה אין מה לעשות אלא להחליף דסקיות). אצל השני יש רעידות בוריאטור בתחילת נסיעה בדיוק כפי שתארת. אני כבר שמעתי שיש לא מעט אנשים שמתלוננים על אותם בעיות. הנושא נמצא בבדיקה, ברגע שיהיו בידי מסקנות של החברה, אני ישתדל לעדכן.
 

avielel

New member
תודה לך על התגובה

אגב כבעל עסק לאזעקות ומיגון רציתי לקבל חוות דעת על מיגון לקטנוע. כרגע אין לי ביטוח מקיף ואני שוקל לעשות בכל מקרה אני אצטרך להתקין אזעקה, בחברת הביטוח דורשים אזעקה עם חיישן זעזועים ומנתק מתנע, יש לי נסיון רע עם אזעקות של סטינג ומחפש אלטרנטיבה, כמו כן יש לי מנעול דיסק של מגנום 5.5 מ"מ ושרשרת של מגנום נדמה לי 8 מ,מ. ברור לי שהשרשרת קטנה מידי ואני שוקל לרכוש שרשרת יותר עמידה בפני פריצה (למרות שאני יודע שאין שרשרת שלא ניתן לפרוץ) חשבתי על קריפטונייט או שרשרת 12 מ"מ של מגנום (מגנום בגלל האחריות המעולה והשירות כבר קרה לי שהחליפו לי שרשרת אחרי שלוש שנים בלי לשאול שאלות אחרי שהשרשרת נגררה על הכביש והמנגנון התקלקל).
 

guardmen

New member
תבוא תתרשם מכל האפשרויות.

במקרה לגבי מיגון, אני יכול לתת לך בכל זמן נתון, להתרשם ממערכת מיגון של "גארד" שמותקנת על 2 קטנועי גו'י מקס, ששייכים לעסק שצמוד אלי. המערכת כמובן עונה לדרישות של כל חברות הביטוח. האזעקה כוללת: סירנה חזקה מאד. גלאי זעזועים. ניתוק סטרטר ואו הצתה. דריכה פאסיבית ואוטומטית. חיישן נפילות מתח. דריכה קולית או שקטה. שליטה על גלאי הזעזועים דרך השלט. פאניק - (הפעלת הסירנה מהשלט). שליטה על זמן עבודת הסירנה 15 שניות או 30 שניות. שליטה מלאה על ביפר דיגיטלי אופציה שקיימת במערכת. צריכת זרם נמוכה מאד כולל מצב שינה. יש עוד מספר אופציות שאין טעם כרגע לפרט. אם תרצה מנעולים יש מבחר די גדול.
 

guardmen

New member
והמחיר...

690 ש"ח כולל מע"מ והתקנה. ניתן להוסיף סירנה טורבו + סוללת גיבוי כתוספת למערכת, במחיר של 150 ש"ח נוספים.
 

guardmen

New member
במקום לשים פרצוף המום ../images/Emo12.gif

כי אחרי הכל אין לו שום משמעות, הכי פשוט היה לתקן לרפידות. אם גם זה לא מקובל עלייך, אתה מוזמן לרשום את דעתך
.
 
רפידות !

פשוט לא ידעתי אם כבודו התכוון לרפידות או דיסקים. לכן הפרצוף ההמום.
 

titi popa

New member
בעל JOYMAX

גם אני קיבלתי אותו לפני שלושה שבועות. לגבי הרעידות נכון גם אצלי הם מופיעות במהירות נמוכה מאד 20+ אבל בבדיקה שערכתי עם G.D אז גם אצלו הופיעה אותה רעידה. לגבי הרעש מהרפידות זה מאד פשוט, לפחות אצלי ולאחר שדיברתי עם המוסכניק שלי הם נעלמו לחלוטין. הוא שאל אותי על הרגליי הבלימה שלי ולאחר שהבנתי שאני משתמש בברקס אחורי תחופות יותר מקדמי,התחלתי לבלום עם הקידמי ולאחר יומיים שלושה נעלמו לחלוטין. דרך אגב כמה ק"מ לליטר הוא עושה לך בתקופת ההרצה?
 

avielel

New member
חסכן

אחד ל שלושים אך אחרי ההרצה אני מעריך שהצריכה תרד ל אחד ל 25 אגב הבלם האחורי משולב עם הקידמי אף פעם לא עובד לבד.
 

titi popa

New member
לא מדוייק

כשאתה לוחץ על האחורי רק 30% מהקידמי פועל. גם אצלי בהרצה הוא עושה אחד לשלושים.
 

avielel

New member
רפידות בלם

התקשרתי היום למוסך ונאמר לי שהבעיה (רעש מבלם קדמי) ידועה, הזמינו רפידות חדשות רכות יותר וכשיגיעו יזמנו את כל בעלי ג'וימקס להחליף
 
למעלה