Iron Butterfly

Daevid71

New member
Iron Butterfly

עדיין לא החלטתי אם אני אוהב את הלהקה הזאת,מצד אחד זה פאאז פסייכ ואחלה קלידים בניחוח SEVETIES,ומצד שני זו לא פסיכדליה בועטת,ואולי סתם נהייתי מפונק. מה אתם אומרים? ומיד נעבור למה אני שומע לפני כניסת השבת!!!
 

Jflyaway

New member
מבין את הבעייה

גם אני לא ממש התחברתי לחומר המוקדם עם הקלידים הדומיננטיים... ואף עם לא נתפסתי על ה"אינאגאדא" שלהם. בדוק את האלבום האחרון שלהם שנקרא METAMORPHOSIS . זה הרכב מוסיקאים די שונה מהאלבומים המוקדמים. יש שם שני נגני גיטרה נהדרים שמסיטים את הסאונד הכללי למקום הרבה יותר מתאים בשבילי. חוץ מזה - זה אלבום ממש מבריק מבחינה מוסיקלית, קומפוזיציות, עיבודים, תמלילים, פשוט אחלה אלבום.. וכמובן נכשל קשות ונגמר בהתפרקות ההרכב זה רוק-מתקדם שאינו "פרוג". סקרתי אותו בפורום בעבר
 

LadyG

New member
אז אתה אוהב רק פסיכדליה בועטת?

תן מקום למנעד טעמים רחב יותר - רק תרוויח מכ ותן לעצמך זמן. אני אוהבת את Metamorphosis שלהם מ- 1970 ואני זוכרת בדיוק איך קניתי אותו ב"משביר לצרכן" ברחוב אלנבי בתל אביב. היתה להם מחלקת תקליטים והם נתנו להקשיב לתקליט לפני השמיעה.....אחחחחחח....הנוסטלגיה. ואגב גם הראשון והשלישי שלהם בהחלט שווים.
 

LadyG

New member
Ball הוא השלישי

ואני מסכימה שהוא אלבום טוב....אפילו טוב מאד
 

Barmelai

New member
אני אומר נהדר

בעיקר ההגדה עצמה, אבל גם השירים הקצרים לא רעים בכלל. אין לי מושג איך זה להחשף היום לאלבום הזה כשהוא טיפה אחת בים אלבומים שאפשר להחשף אליהם. בשבילי האלבום, קודם ההגדה ואחר כך התקליט כולו, פשוט היו שם כל הזמן. זה היה קלאסיקה. הייתי שומע את השיר הארוך הזה כמו את GET READY, או את PAPA WAS A ROLING STONE, או אפילו SLOOPY (חזרתי אליו השבוע בעקבות הדיבור פה על דיויד פוטר. המרחק לדיויד פורטר היה קצר). זאת היתה תקופה הדיוטית לגמרי, המלים פסיכדליה, פאנק, R&B לא היו בשימוש, סתם שמעו מוזיקה בלי הבדל ז'אנר וגזע. כששיר הופך חלק מהעבר שלך אתה לא יכול לשפוט אותו באמת כי אתה אוהב אותו לא רק בגלל שהוא יפה, גם מסיבות שלא קשורות אליו אבל קשורות אליך. ואם זה לא סימן לשיר גדול באמת, אני לא יודע מה כן.
 
למעלה