IPOD NANO

doom23

New member
IPOD NANO

שלום יש לי איי פוד נאנו ואני מנסה להכניס לתוכו סרטים ותמיד הוא רושם לי האי פוד הזה לא מסוגל לנגן את סוג הוידיאו אני עושה משהו לא נכון או שאי אפשר לנגן וידיאוים בנאנו ? אגב הפכתי סרטון AVI ל MP4 עם JODIX עדיין לא מאפשר ... שירים אני יכול להכניס
 

LinkTree

New member
רק בעמוד הזה יש 3 שירשורים על זה

אפילו לא קראת מה יש בעמוד הראשון - בושה
 

doom23

New member
זה שלא קראת את ההודעה שלי עד הסוף לא אומר

שאני לא קראתי !!!! רשמתי בפירוש שהפכתי קובץ לMP4 בעזרת JODIX ועדיין לא ניתן להכניס אותו ...
 

LinkTree

New member
זה שאתה חושב שלא קראתי את ההודעה עד הסוף

לא אומר שלא קראתי אותה עד הסוף מכיוון שמה שאני אומר לך עכשיו זה לך נסה עם videora - ואת זה אתה יכול לנסות גם בלי שאני אכתוב את זה שוב. תחסוך לתפוז את המקום עם סימני הקריאה האילו.
 

goldknight

New member
זה שאתה חושב שהעובדה שהוא חושב

שלא קראת עד הסוףשהוא חושב שלמעשה אתה חושב שכן חשבת לקרוא עד הסוף מעידה על קצר קטן בתקשורת.
 

Nicolush

New member
בושה פשוט בושה שמנהל מתבטא ככה ...

כאשר קראתי חשכו עייני סך הכל הבחור שאל שאלה מתפקידך לענות ... זה בושה ולא שהבחור לא קרא ...
 

LinkTree

New member
רק הבהרה קטנה

זה ממש לא מתפקידי לענות. אני לא עובד של תפוז ולענות לשאלות של גולשים זה ממש לא התפקיד שלי. אני עושה את עבודה בהתנדבות ואני עונה כי אני רוצה לענות. את הביטויים "בושה פשוט בושה" ו "חשכו עייניי" אני מציע שתשמור לארועים חגיגיים יותר.
 

doom23

New member
במקום לרשום בושה וכל זה

יכולת פשוט להגיד שJODIX וVIDEORA מקדדים שונה (זה לא משתמע מההודעות שיש בעמוד הראשון .. נראה כמו שניהם עושים אותו דבר לפי תיאור ) צדקת ... זה כן עבד ... תודה אבל זה לא רשום באף מקום .. סתם נטפלת ...
 

LinkTree

New member
מי כתב בושה?

ואני ממש לא חושב שנטפלת - אם כבר אתה נטפלת ויצאת מנקודת הנחה שאני נטפל אליך כשלא היו דברים בגו. אתה מוזמן לקרוא את השירשור שוב.
 

doom23

New member
"אפילו לא קראת מה יש בעמוד הראשון - בושה"

זה ציטוט מההודעה הראשונה שלך... תקרא שוב ...
 

ehudyud

New member
תגידו מה קורה לכם????

חזרנו לתחילת ימי הקיץ? מה קרה??? מה זו הרגישות הזו, כל אחד שנמצא כאן משקיע מזמנו החופשי כדי לענות על שאלות או להתבטא ולהוציא את העצבים שלו. איך הגעתם לפסים האלה??? כל זה על המילה "בושה"???? השתגעתם? אולי במקום כל הויכוח הטפשי הזה תנסה לעשות את ההמרה עם ודיאורה ותראה איפה הבעיה.
 

LinkTree

New member
וולאה - באמת בושה

אני עדיין מחזיק בדעתי בעניין התגובה שלי ככה שאני חושב די מיצינו את הפוסט הזה. אולי במקום לבזבז את הזמן בלכתוב לי עד כמה אני לא יודע להתנהג אתה יכול פשוט לעזור לאנשים בפורום בצורה שנראה לך שצריך לעשות את זה - אני בטוח שזה יהיה ניצול הרבה יותר טוב של הזמן שלך.
 
למעלה