IP ישראלי, בארה"ב, כשמחוברים דרך פלאפון?

Makover

New member
IP ישראלי, בארה"ב, כשמחוברים דרך פלאפון?

אהלן,

חבר מבקר בארה"ב (ניו יורק) ומספר לי שלקח איתו את המכשיר הנייד שלו כמו שהוא - מספר ישראלי ברשת פלאפון. הוא טען שכשגלש ב - 3G, הוא קיבל IP ישראלי. שירותי WHAT IS MY GEO LOCATION טענו שהמכשיר בישראל. שירותים המוגבלים לגלישה בארה"ב בלבד היו חסומים בפניו.

איך? אמיתי או מופרך?

תודה,
אלון
 

eladts

New member
כן, ככה זה

בנדידה הרשת המארחת יוצרת VPN אל רשת הבית ובדעוק כמו ששיחות מופיעות מהמספר הרגיל כך גם הגלישה. אבל מי נודד בנדידה בינ״ל בפלאפון? חבר שלך החליט ששתי כליות זה יותר מדי?
 

Makover

New member
על חשבון החברה

תודה על התגובה.
אז כדי ליצור VPN הוא עדיין צריך להתחבר דרך רשת ה - 3G המקומית, נכון? וזה נעשה אוטומטית? ישנו איזה הסכם של פלאפון עם VERIZON לצורך העניין?
 

eladts

New member
אם הוא יתחיל להשתמש בשירותי וידאו בנדידה

בחשבון מפלאפון יהיה יותר ממה שהחברה שווה.
 

eladts

New member
כן

וטלפון ישראלי לא יעבוד מוריזון שבכלל עובדת ב-CDMA. אי אפשר לצאת לאינטרנט דרך הספק המקומי, אם רוצים את זה צריך SIM מקומי.
 

Makover

New member
שוב תודה

למרות שהצלחת לבלבל אותי מעט. הטלפון בטוח ישראלי. ה - SIM כנראה לא מקומי (הוא לא ציין זאת). אז נעשה DATA ROAMING דרך ספק אמריקאי אחר, שאינו VERIZON, אשר כן תומך ב - 3G. נכון?

מקווה שהבנתי אבקש מבעלי החברה שיקזזו את עלות החבילה מהבונוס השנתי שלו :)
 

eladts

New member
אתה מבלבל במינוחים

data roaming זה כשאתה גולש עם SIM ישראלי. במקרה הזה תמיד תהיה עם IP ישראלי וגם תשלם מחירים מטורפים, ברמה כזו שגיגה יכול לעלות בסביבות 100,000 ₪. כדי לקבל IP מקומי ולשלם תעריפים שפויים, אתה צריך SIM מקומי של AT&T או T-Mobile (או אחת הרשתות הוירטואליות שמתארחות אצלן).
 
למעלה