International Grappling tournament 2008

amit hakim

New member
International Grappling tournament 2008

אז ככה....לכל אילו שלא יודעים רם בסוף התחרה בקטגוריית הבוגרים כיוון שלא היו נוער בגילו ובמשקלו למרות זאת הסכמתי לו להתחרות כי האמנתי "בילד".. רם ואני זכינו במקום השלישי וייצגנו את לוטה ליברה ישראל. בסוף התחרות נערכו מס' קרבות של SUPER FIGHT לתקשורת. אני הייתי אמור להילחם מול מאמן נבחרת קנדה אך ביקשתי שרם ילחם במקומי כי האמנתי "בילד" (תסלחו שאני מגדיר אותו ילד כל הזמן כי הוא עדין קטין). וכן רם עשה זאת בגדול בסופר פייט מרשים ישראל - קנדה כבר בתחילתו רם שלט בקרב והגיע למ' מצבים מסוכנים הכניס את הקנדי למשולש מדהים הגנה טובה של הקנדי רם החליף את המשולש ברגליים לאחר מכן ניסה לעבור לבריח על היד הקנדי הצליח שוב לברוח אך נכנס למלכודת של רם לבריח רגל איכשהו הצליח שוב לברוח מהבריח אך רם היה עיקש ובמהלך מדהים עבר לבריח על הברך משם כבר מה שנותר זה לדפוק. רם אתה תותח ייצגת עם המון כבוד נלחמת עם אריות. אוס
 

elvis18

New member
כל הכבוד לרם ....

הוא השתתף רק בקרב הזה או שזה היה קרב אחד מכמה קרבות שלו ? איך הלכה התחרות ?
 

amit hakim

New member
תודה רבה ELVIS

לגבי שאלתך...רם השתתף ב4 קרבות בטורניר - 2 נצחונות. בסוף התחרות נערכו 5 קרבות של SUPER FIGHT בין המדינות השונות שמתוכם אחד היה שלנו ובו רם ניצח בהכנעה.
 
כל הכבוד עמית וכל הכבוד רם.

בהצלחה בהמשך ואני בטוח שנשמע עוד רבות וטובות על "הילד" אולי שזה יהיה הכינוי שלו בזירה?? "הילד".... חחחח יניב
 
כל הכבוד, קודם כל על ההישג ולא פחות מכך

על הרצון להמשיך ולהתמקצע דרך סמינרים ותחרויות בארץ ובחו"ל.
 

amit hakim

New member
UGF domina eventos de Grappling no Rio

תוצאות משקל 80 ק"ג בוגרים. כפי שפורסם בטטמה מגזין. Senior 80 kg: 1- Leonardo Lustosa (Brasil) 2- Ram Banano (Israel) 3- Javier Cardozo (Argentina) 3- Amit Hakim (Israel)
 
למעלה