מחר בבוקר טיול משתלות

e v r i l

New member
../images/Emo13.gif אלי תודה

הדשא משום מה הגיע עם פסים צהבהבים חשבתי שזה יעבור לו אבל לא עבר .השאלה אם מותר כבר לדרוך על הדשא מתי שאני מנסה כשאף אחד לא רואה הוא שוקע ואני לא רוצה לעשות בורות אז מה עושים . הבלון שיש לי ריק אני אנסה למצוא פיתרון.
 

אלי חדש

New member
בלון ריק זה מספיק טוב

משקל החומר בבלון זניח . הבלון עצמו שוקל מספיק. וזה שאת דורכת וזה שוקע רק מצדיק את הטענה שלי שהדשא לא מוצמד מספיק טוב לקרקע. זה שהגיע עם שוליים צהובים זה אומר שעבר זמן רב מהרגע שקילפו אוטו בשדה עד שהביאו אותו אליך והשוליים הספיקו להתיבש. אני היתי מסרב לקבלו . אבל עכשו זה כבר מאוחר מדי לכך. מכל מקום מציע לעבור עם בלון הגז על מנת להצמידו לקרקע ולהמשיך להשקות הרבה.
 

אבוקאדו

New member
אווריל יקירתי המיתולוגית../images/Emo24.gif

נאותייך קסומים וירוקים בעיני טרם למישעי אבל בדרך בולדרייך גושיים יפים ומסלולם טיבעי גינתך חורש וטבע ופריחה נפלאה ובפעם הבאה אקנה לי זוג מגפי גומי אדומים (מחפשת כאלה מכיתה ג) נשתה תה יחדיו בפינת הקסם שטרם צילמת כשמול העין הלילך והוא לא אחד . הזמנתי צילום אווריל שמת לב ?? אה ותה :) אגב לכל מי שלא מכיר זה תל גדול וקטן ופרטי הכי גבוה וכולו גבעתי משקיף ביום לא דלוח כמו אותו שהגעתי בטח עד דמשק (חוסכת למסוק קטן כדי שאוכל להגיע בשליפה) הפנטזיונרית ולמי יבוא סוס אם לא אלייך?? למי שלא רואה יש לו קרן ו"תחת" החום הנפלא הוא לבן כשלג בצפת
 
למעלה