../images/Emo99.gif באליענה !ב"את" יש כתבה...
ענקית עליה+תמונות מהממות.היא מספרת על עצמה ועל הפרויקט! לא תאמינו אבל היא זאת שבשער החוברת,אני בקושי היכרתי אותה,איזו יפה יצאה ! היא גם מדברת על הסדרה,על הרגשות שלה,על החבר החדש...אליענה המלכה!!!!!!!!!!!!!!!!