פרק אחרון!!!!

רולדההה

New member
../images/Emo98.gif ../images/Emo65.gif פרק אחרון!!!!../images/Emo65.gif

בתופים ובמחולות, אני גאה להציג את הפרק האחרון בסיפור שלי. כמעט שנה שאני עובדת, כותבת, משכתבת, מביאה פרקים להנאתכם. היום כל זה נגמר. אני מקווה שתהנו לקרוא כמו שאני נהניתי לכתוב, ובכלל תגיבו על הפרק וערכשיו, לתודות: למאיה, הלוא היא לגוגראס, שהיוותה תמיד מכור השראה, תמיד הייתה שם כדי לתמוך, לשמוע ולהעלות הצעות ולשמוע את הנידנודים המעצבנים שלי. לשאמאן קינג ולכל הפיקים בפורום פאנפיקים, שמהם תמיד שאבתי השראה. ותודה אחרונה חביבה, לבנות הפורום היקרות, אתן, שקראתן ולפעמים גם הגבתן, ותמיד עודדתם אותי להמשיך. תודה. *השיר הוא הדגש| "צילו של יום קיץ" של יזהר אשדות*
 

רולדההה

New member
"ויקטוריאס אלמה" חלק א:

פרק 25: ויקטוריאס אלמה. "המבט שלך הוא אש קרה אישה זרה איך שאת מתבוננת דרכי האהבה שלך כל כך מרה מיטה סתורה מזכירה איך פלשת לתוכי כשעצמתי עיניים ניסיתי לשוא להזות את פנייך ריח אבק בשערך אפלולית מבטך בצילו של יום קיץ הולך ודועך טעם הדם של צחוקך אור הדבש של גופך וצילו של יום קיץ הולך ודועך..." ליאנה, ששכבה על האדמה בפיסוק אברים, מצמצה בעיניה בעייפות. גופה, שבור ומרוסק, איבד מספיק דם בשביל שחיוורון המוות יתן בו את אותותיו. טיפות גשם קרירות זלגו במורד לחייה, מקפיאות את הבשר הקפוא ממילא. גופה המרוטש של ליאנה רעד בתערובת מוזרה של קרח ואש, והתחושה העבירה צמרמורות בגווה. אורלוק וליאו מיהרו לרוץ אליה, על פניהם מבטים של הלם ודאגה, אפילו יראה, מפני העתיד לבוא. לה כבר לא היה אכפת. "ליאנה?" היא הרימה את מבטה למשמע קולו של אורלוק, שהגיע אליה כאילו ממרחק רב והיה שבור כקולו של ילד קטן, נפחד ואבוד. היא נעצה בו מבט כה מעורר רחמים, עד שזה היה שובר אף את ליבו של החזק באנשים. דמעות מלוחות שזלגו מעיניה התערבבו בטיפות הגשם שניתכו בה, מנקות את הדם, הבוץ והלכלוך מפניה החיוורות. לרגע אחד אורלוק הביט בה חזרה באותו מבט מעונה, ואז רק השתופף לצידה וידיו תמכו בגבה. שפתיה של ליאנה רעדו מחמת הקור והמחסור בדם. נותרו לה רק עוד דקות ספורות. היא, שהייתה הלוחמת הגאה ביותר, שעתידה היה מזהיר כל כך עד לפני כמה דקות, נחה כעט בזרועותיו של ילד שאת רגשותיה כלפיו לא הצליחה לסווג באופן מוחץ, והשקט בינם הדהד כעת כמו חומה. "עשיתי את זה..." לחשה ליאנה בקול רפה, לחישה שהייתה כמו רחש העט הכותבת על נייר. "כן, עשית את זה." הסכים אורלוק. גופה של ליאנה היה קר, והוא ידע ששומה עליו להזעיק עזרה במהירות, אבל הוא לא יכול היה לעוזבה כך לבדה, כל כך קטנה וחסרת אונים, כשהברק החיוני והניצוץ שבעיניה בלטו בהיעדרותם, והוא לא יכול היה להימנע מהמחשבה שאלה אבדו לעד. הוא ליטף את פניה המיוזעות באצבעות רועדות, מסלק כמה קצוות בהירות, לחות מזעה, שנדבקו בעקשנות למצחה המקומט של לי. היא חשבה. "על מה את חושבת עכשיו, בשם האלים?" שאל בחוסר הבנה. "אני חושבת על איך יהיה זה לחיות בעולם הבא" "אל תגידי את זה! את לא הולכת למות." אמר בתרעומת. "תפסיק להיות כל כך אופטימי, אתה משגע אותי." ירקה לי באותה נימה חסרת סבלנות שכל כך אפיינה אותה. "אז תפסיקי את להיות כל כך פסימית." "אני ריאלית." אמרה לי בפשטות. לא היה טעם להתווכח עם העובדות, להתנגד לאצבעותיו הקפואות של מלאך המוות, שישלח אותן קדימה והן יסתבכו בשערה וירתקו אותה אליו, עד אשר נשימתה האחרונה תקפא והיא תחדל מלהתקיים עוד.
 

רולדההה

New member
חלק ב:

אותו קסם מורבידי שליאנה הייתה, אותה טרגיות מופנמת שהיא עצרה בתוכה, כמו מראה של עץ ערום מעלים בלילות סתיו שרומזים על בואו של החורף, תערובת מוזרה של חום וצינה, איים להתכלות ולעזוב את העולם. דקיקה ושברירית, הביטה ליאנה בשמיים במבט עצוב. למרות שהיא לא הייתה חלק מן העולמות הגשמיים אף פעם, ביותר ממובן אחד, היא תתגעגע לשמיים התכולים, שעצרו בתוכם גשם ושמש ושלג והמון הזדמנויות לדברים חדשים, לאדמה, שגירדה מתחת לכפות רגליה והזכירה לה את ההתחלה והסוף של כל דבר, כמו תהליך בריאה שמימי שחוזר על עצמו פעם אחר פעם בכל נביטה של פרח ומוות של בן אנוש, לריח המלוח של הים ולקול ההתנפצות של הגלים חסרי התקווה על החוף, ולתחושה של המים שסוגרים אותה מכול עבר במין הרגשה כלואה שהיא אהבה. היא תתגעגע לכולם. היא תתגעגע לנפטה ופא יאי ולוריה, ולליאו ולאורלוק ולכולם, בעצם. ולמרות שהיא ידעה כל חייה בדידות מהי, ואולי משום כך, היא כעסה שכאשר הגיע הרגע בו היו לה חברים אמיתיים היא נאלצת לעזוב. 'הגשם הזה'-חשבה לי -'שוטף את האדמה ומנקה אותה מהדם שנשפך. העולם יזכה להתחלה חדשה וטהורה ויהיה נקי שוב מרשעותו של קאיטון. הפרחים ישובו לפרוח והעצים יתכסו בעלים שוב. והכל בזכותי.' ואיך שהוא, למרות הכאב, והזעם והקור ששטפו אותה בגלים, ליאנה לא הצליחה שלא להרגיש שלמה עם עצמה, שמחה, כמו אדם שהשיג את מטרת חיו, או ילד קטן שזכה לטוס לשמיים ולקטוף לו כוכב מנצנץ. "את מפחדת?" שאל אורלוק ונעץ בה את מבטו. "מלמות?"-אותו חיוך מתגרה משכבר הימים הפציע על פניה-"נראה לך?" "איך את מרגישה?" שאל אורלוק, מסרב להפסיק לאחוז בקווים העדינים שעוד חיברו אותו ללי, כמו חשמל סטטי שסירב לעזוב את האוויר באותה עקשנות עיוורת ומטופשת של הסתערות לקרב חסר סיכוי. "אה, זה בסדר, כואב לי רק שאני נושמת." היא אמרה ונעצה בו מבט מרתיע. "ציניות לא תעזור לך, את יודעת." אמר אורלוק בכעס. "אה"-גיחכה לי במרירות-"אני לא רואה איך שום דבר יעזור לי כרגע." "את יודעת מה? את פשוט שחצנית, ואנטיפתית, ומרושעת ולא אכפת לך אפילו מעצמך." "אז מה?"-שאגה לי-"ולמה לך בכלל אכפת?" היא הביטה בו בסקרנות וקימטה את שפתיה באורך ששיוה לה מראה חמוץ, כי אפילו את ערש הדווי שלה היא לא יכולה להעביר בלי להתווכח איתו. "אכפת לי כי..נו, אני אוהב אותך." אורלוק סובב את ראשו ממנה, מודה לאלים על כך ששערו ארוך מספיק כדי להסתיר את פניו, שהאדמומיות החלה פושטת בהם. "אתה מה?" שאלה לי כלא מאמינה והביטה בו בתימהון. הקור התחזק, והיא השתנקה לרגע, פיה משתעל דם, מה שהיה אפילו עוד יותר מפחיד לאורלוק שמיהר להסתובב אליה חזרה. "אני אוהב אותך." "ממתי?" שאלה, קולה רך יותר, אם מחמת הרגש ואם מחמת הכאב. "אני לא יודע, מאז שראיתי אותך, ואת נראית כמו ילדת פיות שהיו מספרים עליהן באגדות עתיקות, והשער שלך שמתבדר ברוח והיה כל כך מטאפיזי ושמימי ביחד. והצלת את החיים שלי, והייתי טיפש מכדי להבין מה אני מרגיש." "טוב, יש לך אחלה של תזמון." היא אמרה וחייכה חיוך קלוש, ומשכה אותו קרוב אליה, והיא יכולה הייתה להרגיש את פעימות ליבו החזקות, ורק לקנא, כי היא הרגישה איך כוח החיים עוזב אותה.
 

רולדההה

New member
חלק ג ואחרון.

"אני צריכה ללכת" היא אמרה בקול חלוש. "את לא יכולה להישאר?" אמר אורלוק בתקווה, אף על פי שידע שמקומה של לי אינו על האדמה. "לא. אבל מי יודע, אולי יום אחד, הם יתנו לי לחזור." היא אמרה וליטפה את ידו. אורלוק התכופף ונשק למצחה והיא הביטה בו במין מלנכוליות שגרמה לו להרגיש רע עם עצמו. ליאנה נתנה מבט מהיר בבגדיה ספוגי הדם, שהספיגו גם את ידיו של אורלוק בדם, אדום ומבהיק ובעל טעם מתכתי ברור. היא הביטה בשמיים, מהם הגשם כבר הפסיק לרדת ולהכות בפניה וקשת קטנה החלה מופיעה, ולי לא יכולה הייתה שלא לחשוב על לפרקון קטן שיגלוש עליה בלוית שק הזהב שלו וינופף לה בדרכה אל אחיה. הנסיכה ליאנה נתנה מבט אחרון בשמיים, הריחה את ריח הגשם הטרי שנקווה בשלוליות על האדמה ודגדג את נחיריה, ושמעה ממרחק קול ציוץ של ציפור. היא נאנחה בשקט, ואז, בעוד חיוך אחרון, מאושר, מפציע על פניה, והשמש שולחת קרניה החיוורות שיאירו את פניה, עצמה לי את עיניה. וכך, בחיוך ואנחה שקטה, עברה לה מן העולם הילדה שלא פחדה מדבר, אפילו לא מן המוות. "געגוע ישן כמו צליל לא מכוון לא נותן לי מנוח ריח אבק בשערך אפלולית מבטך בצילו של יום קיץ הולך ודועך טעם הדם של צחוקך אור הדבש של גופך וצילו של יום קיץ הולך ודועך."
 

Number One1

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

איזה סיפור יפה!!!! כל פעם כשאני קוראת פרק אחר פרק, אני מדמיינת את אורלנדו ככה
קבלי צל"ש!
 
../images/Emo63.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אין לי מילים. זה היה כל כך יפה, וגם כל כך עצוב
. אין לי מה להגיד לך, רק שתמשיכי לכתבוב ככה. זה היה מקסים
.
 

Lady Sohma

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo107.gifחזק.

נפלא. אין לי מילים. וואו. <דורית סותמת>. הצלחת להעביר רגשות כל כך טוב. |סגידה|.
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifמק../images/Emo78.gif בשבילך../images/Emo8.gif

מקפיצהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
 

רולדההה

New member
מקפיצה שוב.

ואני אמשיך להקפיץ ולנדנד עד שיגיבו לי עוד, כי בכל זאת, השקעתי בזה המון. זה כואב לתת תגובה, אפילו שתהיה רעה, רק כדי להראות שמתייחסים?
 

legogras

New member
../images/Emo9.gif Iסוגד I

מזל טוב רי. אני כל כך גאה בך שאין לך מושג. אני כבר מתקשרת אלייך. וסליחה שאני מתנחלת לכם על הפורום פשוט הייתי חייבת,זה פרק אחרון. בקשר לזו שכתבה שהיא מדמינת את אורלנדו כאורלוק. (אין לי כח לכתוב תגובה בנפרד) גם אני דימיינתי אותו ככה אבל רי הכריחה אותי לחושב אחרת,עכשיו אני מדמינת אותו כמו אחד הציורים שלה.
 
טוב../images/Emo9.gif../images/Emo19.gif../images/Emo42.gif

הממ. האמת? אני לא אוהבת פיקים שהם לא על הארי פוטר, ולא של מיה אחת\ג'סי\נוף\ענת\אור [ראו פורום פאנפיקים]. מה לעשות שאני בררנית וביקורתית?
אז לא התעמקתי מאוד, כי מראש פסלתי. וזה לא בגללך, לי, בכלל לא. זה בגלל דעות קדומות שלי. אבל הממ. קראתי את הפרק הזה וממש אהבתי
אז יישר כוחך
 
../images/Emo122.gif../images/Emo19.gif../images/Emo42.gif

כתבתי פיקים? אוקיי... מצבי קשה. לא התכוונתי, אבל לומשנה
 
למעלה