תנובה אוספת מהמדפים חלב 3%

u r a n i a

New member
*התגובה שלי יועדה ל-Zמבוש

בכל מקרה, אני אשמח לשמוע מנציג תנובה, הסבר למחסור שהיה לאחרונה במוצרי חלב 3% במדפים - אני יודעת שזה היה גם באיזור הצפון, גם במרכז וגם באיזור ירושלים.
 
מה הקשר בין המחסור בעבר, לאיסוף עכשו ? זה לא נעים, זה קרה, זה קורה, וזה יקרה. כל עוד שמאתרים ומזהירים בזמן, זה נזק של היצרן, והלקוח ימצא פתרון אחר בנתיים.
 

u r a n i a

New member
"העבר"? זה היה ממש בחודשים האחרונים

ונמשך זמן רב. עד היום לא שמעתי שום הסבר לכך מתנובה. לא כדאי להקל ראש בדברים כאלה.
 

Zמבוש

New member
מחסור היה בחודשי החגים

כאשר תנובה הסבה כנראה את קו היצור לקו בהשגחה גבוהה יותר מההכשר הרגיל להכשר למהדרין . יכול להיות עקב ההסבה הנ"ל
 
הם לא חייבים לך שום הסבר. אין חוק שמחייב אותם לספק לך חלב. מסיבות כאלו ואחרות הם כנראה צמצמו את האספקה. אם אני זוכר, מהפעם האחרונה שהייתי בסופר.... המדפים מלאים עם חלב גם של יצרנים אחרים.
 

Zמבוש

New member
חובב את לא זוכר

אך בשבועות החגים האחרונים לא היה ניתן להשיג חלב של תנובה במרכול המחזיק רק מוצרי תנובה זה סותם את אפשרויות הצריכה , הלא כן ? דרך אגב זה היה לא אובחן רק בקריות ובמכולות שכונתיות אלא גם בסופרים באזור .
 

u r a n i a

New member
מנהל יקר,

אני לא מכירה אותך וכמעט לא גולשת בפורום הזה, אבל אופן ההתבטאות שלך בכמה משפטים שכתבת בפוסט הזה, מאוד לא הולם התנהגות שהייתי מצפה ממנהל פורום. אני מצפה שתענה בנימוס ותכבד את דברי הגולשים. יתרה מזאת - מאוד תמוהה בעיני הגישה של "הם לא חייבים לך כלום" - לא הייתי מצפה לשמוע את זה ממנהל פורום שעוסק בבעיות צרכנות.
 
גם את לא מוכרת..... זה מעט יומרני לבוא ולכתוב את מה שאת כותבת, זה גובל בהשמצות שאין להם שום עניין כאן בפורום. מידיי יום מעלים פה קישורים לנושאים צרכניים שמתפרסמים בעיתונות האינטרנט. ההבדל מאופן ההצגה של הקישור שלך, שכרכת את הנושאים באופן שמציג את החברה באור שלילי. אז לפני שאת מתלוננת על נימוסים, הסתכלי בכוס החלב שלך קודם.
 

u r a n i a

New member
הבעתי את דעתי -

אני מקוה שלהביע כאן דעה זה לגיטימי. ולא מדובר כאן בחברה ובמוצר איזוטריים - מדובר על אחד המוצרים הכי נצרכים במדינה. והרי היו דברים מעולם. הבאתי את הקישור מתוך אכפתיות לאותם אלפי או מאות אלפי צרכנים. אני חושבת שחשוב מאוד להעלות את הנושא ולדון בו.
 
יש חוק במדינת ישראל

כך שגם בצורה אלמונית על גבי פורום צריך לקיים את החוק, וכן גם האלמוניות שלנו בפורום היא לא לחלוטין ואם ירצו ימצאו אותנו בקלות, כך שאם תשמיצי ותנובה ירצו אז לא יהיה לך נעים, להביע את הדעה שלך בצורה כלכך נחרצת בלי הוכחות אלא רק תיאוריות זה לא לעניין ולא במקום אני לא מתפלא שכל הזמן תובעים אנשים על הוצעת דיבה בפורומים... לתשומת ליבך.
 

u r a n i a

New member
אוקיי, קלטתי את רוח הפורום.

איומים ובריונות - לא "כוס הקפה" שלי, לא בבית ספרי. חבל לי שכך נראה פורום שעוסק בנושא כל כך חשוב.
 
למעלה