תנובה אוספת מהמדפים חלב 3%

u r a n i a

New member
../images/Emo96.gifתנובה אוספת מהמדפים חלב 3%

לפני כחודש שאלתי כאן על פשר המחסור בחלב 3% של תנובה. הנה התשובה.
 
הסבר ופרטים נוספים

לקוחות יקרים, מדובר בקרטוני חלב 3% עם תאריכי התפוגה 9, 10, 13 ו-15 בדצמבר ששווקו במרכז הארץ, בין ראשל"צ לבינימינה, עם מספר הברקוד 7290000042442 בלבד. אין ודאות לגבי בעיה במוצר, למעט ריח וטעם חריפים. ספיגת הריח התרחשה ככל הנראה כתוצאה מתנאי איחסון המוצרים. במידה ויש לכם שאלות נשמח לעמוד לשירותכם במוקד השירות שלנו בטלפון: 1-800-666-244. בברכה, קשרי לקוחות תנובה
 

Zמבוש

New member
נציג תנובה עדכנו את עצמכם

הבר קוד הנ"ל והתאריכים הנ"ל הגיע גם צפונית לבינימינה והגיע גם לקו קריות בדקו זאת אצלכם .
 
בר הקוד הנ"ל הינו בר הקוד

של כל מוצרי החלב 3% של תנובה. לכן נשוב ונדגיש, המוצר המדובר הינו חלב 3% עם בר הקוד שהוזכר לעיל ועם תאריכי התפוגה שהוזכרו, ששווק באיזור המרכז - בין בנימינה לראשל"צ בלבד. בברכה, קשרי לקוחות תנובה
 

Zמבוש

New member
משום מה נראה לי כי אתם

לא אומרים את כל האמת ! בידי קרטון עם בר הקוד הנ"ל ועם אחד מתאריכי התפוגה שציינתם אני נמצא כעת צפונית לקו קריות ! אז או שאתם לא מעודכנים או שאתם ............................ אנא אל תמכרו לוקשים כמו כן בידי קרטון עם בר קוד שונה לחלב 3% עם תאריך תפוגה אחר ! אז זה לא בר הקוד למכלול מוצרי החלב של 3% . להזכירכם נציג תנובה : בחיפה אין מחלבה ! המחלבה נמצאת ליד ציפורי כמדומני ובאזור הקריות יש נקודת חלוקה בכביש IPC .
 

Zמבוש

New member
חובב , זאת לא חפירה

היות והחברה פירסמה בר קוד מסוים עם תאריכי תפוגה מסוימים אל לה להתחבא מאחורי אזורי כיסוי . כך הם נהגו בפרשת הסיליקון ועוד פרשיות מבישות אחרות . חבל כי חברה שכזאת נופלת ב............. קטנים . לבוא ולהצהיר בפורום צרכנות כי בר הקוד הנ"ל מכסה את כל מוצרי החלב שלהם כאשר הם יודעים בודאות כי זה לא אמת אז אנא היכן אנו באים עם תרבות צרכנית כזאת ?
 
אתה מזכיר לי את הפרסומת של דיסקונט. יש ברקוד נתון. יש אזור חלוקה מוגדר. יש ריח חריף. יש טעם רע. ארבעה סימניים שאמורים לתת לך זיהוי מיידי. הייתי מבין אם היית מתלונן שגם אצלך יש בעיות. אבל אין. אז למה לחפור ?
 
כי הוא חייב!!

אצלו זה מצווה לחפור ולדוש במה שכבר מיותר לדוש כן כבר קלטתי את הבנאדם אז אין מה להתרגש כש Zמבוש כותב וחבל כי כשאדם קורא זאב זאב בפעם שבאמת הוא יצדק אף אחד לא יתייחס...
 

Zמבוש

New member
מר חובב

אני מצטער לומר לך כי חברה אשר מספקת מזון הנצרך על ידיי 90% מאוכלוסית המדינה אשר מספקת נתונים שיקריים במדור/פורום המתקרא לעצמו פורום צרכנות עדיין מנסה להתנער כי אותו בר קוד ותאריכי התפוגה הגיעו לא רק לאזור התחום על ידם . אני בוש ונכלם כי גם אתה כאיש המנהל פורום זה מנסה להשתיק כל מחאה בנושא זה , כך גם עשו בפעם הקודמת בפרשה הנקראת פרשת הסיליקון . לקחו כמה שנים וחברת תנובה הורשעה בבית משפט ותשלם על כך פיצויים נרחבים . כדאי כי הפורום הנכבד יתעסק וילבן בעיות כאלו מאשר לתת עצות טכניות איך מטפלים בפתח של מדיח כלים .
 

dani666

New member
אוי .... "נתונים שקריים" ... מר ז' - שאתה ...

אתה .... שמזהיר את כולם מבדל בדילו של חשש דיבה, תכתוב דבר שכזה ? הרי אינך אפילו יכול להסתתר תחת טענת "אמת אמרתי". אוי ... איכה נפלו גיבורים. מעתה לעולם לא אוכל להסתמך על הסבריך המלומדים והמפולפלים. למה זה צריך לקרות ?????????
 

Zמבוש

New member
עוד שליח מנסה רצח אופי

הרי אתה מומחה בזאת דני , עוד מעט יגיע האיום המוסווה
 

Zמבוש

New member
אמרתי כי האיום יגיע ?

הגיע מהר מכפי שצפיתי . היכן הוצאת הדיבה ? מר שרון ? אני ביקשתי מידע , אתה מנסה להלך אימים ? האם זה בגלל איזה .......................?
 
נו טוב שוב אני צריך לעשות לך שיעורי בית:

"אני מצטער לומר לך כי חברה אשר מספקת מזון הנצרך על ידיי 90% מאוכלוסית המדינה אשר מספקת נתונים שיקריים במדור/פורום המתקרא לעצמו פורום צרכנות עדיין מנסה להתנער כי אותו בר קוד ותאריכי התפוגה הגיעו לא רק לאזור התחום על ידם ." אם מה שרשמת בעיקר הקטעים המודגשים לא יחשב בעיני תנובה כהוצאת דיבה אז מזלך...
 

Zמבוש

New member
מר שרון הנכבד

באם היית מתעסק פחות בהתקפה עלי ואו כישורי הייתה מבין הרבה דברים . אבל הרי אתה אוהב להתנפל על הכותב שלא נראה לך , אז המשך כך , אם אתה רוצה להמשיך את החלפת ההשמצות עשה זאת , אין טעם להגיב לאדם המנסה לפגוע ואו לזלזל בכותב ולא נוגע בעובדות המובאות . אם אתה רוצה השמצות הרי גם אני יכול לפצוח בסידרה עליך ועל התובנות הגאוניות שאתה פולט כאן . אז אין הרי טעם להפוך פורום זה להתגוששות אישית או זאת מטרתך !!
 
אה... אם ככה..

רק בין ראשל"צ לבנימינה?! עכשיו נירגעתי.. זה בסדר, באיזורים האלו כמעט ואין אוכלוסיה נכון? אייך לעזאזל קורה דבר כזה ואף אחד לא מזיז את התחת שלו לסגור לכם הכל !!!!
 
למעלה