פיקניק ביום שישי בבוקר

נייטי

New member
../images/Emo96.gifפיקניק ביום שישי בבוקר../images/Emo21.gif

היי בנות, אנחנו מתארגנות למפגש פיקניק ביום שישי בבוקר באיזור ת"א. אורחת הכבוד שלנו היא 'בנתיים שם זמני' שהגיעה לביקור קצר בארץ
. תשתרשרו להודעה אם אתן מעונינות להצטרף ואני אשלח לכן מסר עם פרטים מדויקים יותר. יאלה בייייייייייייי
 

תולו

New member
מעוניינת../images/Emo127.gif, אבל

אבל עדיין בסימן שאלה. איידע אותך מאוחר יותר.
 

ariane

New member
אני אשמח

יש לי רק בעיה של רכב ביום שישי, אולי יהיה פיתרון?
 

2קשת

New member
אני גם! אריאן - מאיפה את צריכה

להגיע? אני אשמח לעזור בהסעות באיזור המרכז (ת"א והסביבה)
 

2קשת

New member
אני אשמח לקחת אותך

אשלח לך מסר אחרי שנייטי תגלה לנו את שאר הפרטים
 

happy

New member
מעוניינת מאוד

אשמח לקבל פרטים ויש לי שאלה - אפשר להביא כלבים???
 

נייטי

New member
גם אני חשבתי על זה!

אבל אני מפחדת שזה יבאס מישהיא. ובעניין זה: מתי כבר נפתח איזה שירשור גאווה לילדים שלנו על ארבע? אני פשוט מתה להשוויץ!!!!!!!!!! מתביישת להיות ראשונה. קשת אולי תפתחי לנו שרשור כזה בהזדמנות?
 

luna10

New member
מעוניינת גם

רק תלוי באיזו שעה. תרשמי אותי. יופי של רעיון
 

ענתש

New member
אני גם. אבל מה אתן עושות

עם הילדים הגדולים ? אני לא רוצה להיות חסרת טאקט... אז אם זה מפריע למישהי אפשר להגיד פה, אפילו בעילום שם... או במסר לנייטי והיא רק תגיד לי שלא מביאים. פשוט הגן נגמר ב-12:30 אז אם זה יהיה אחרי זה אני צריכה לארגן בייביסיטר מראש או להביא את הקטנה (שנתיים ושבע).
 

ענתש

New member
וגם אני מציעה טרמפ,

מגיעה מכיוון נתניה ולא אכפת לי מאיזה כביש לנסוע או לעשות עיקופים לתוך כל מיני ישובים בדרך אם צריך... ואם מישהי באה עם ילד אז אני יכולה להביא גם עוד כסא בטיחות.
 

נייטי

New member
פרטים והתלבטויות

פרטים: המפגש מתוכנן ל- 10:00 בבוקר בפארק הירקון (את המיקום המדויק אעביר במסר מטעמי בטיחות). אוכל- שכל אחת תביא מה בא לה (דברים שמתאימים לפיקניק) ואיזה בקבוק שתיה. אני מתנדבת להביא בין השאר גם כלים חד פעמיים. התלבטויות: נראה שהכוונה היא לא לעשות מפגש תמיכה אלא בוקר של כיף. במפגש הקודם נכנסנו מהר מאוד לתוך הסיפורים האישים והכואבים למרות שכולנו דיברנו על זה שאנחנו רוצות ערב בסגנון קצת פחות כואב ויותר קליל. אני מאוד מקווה שהפעם נצליח להיות קצת יותר קלילות כי התרשמתי שכולנו בראש הזה. בקיצור מה שאני מנסה להגיד אבל מסתבך לי, זה שנראה לי שכולנו רוצות לשמוע רכילות ולדבר על נעלים ותיקים - אבל לא תמיד מצליח לנו. אולי הפעם יהיה לנו קל יותר. ילדים מכל המינים: לאחר הרהורים שחלקתי עם ענתש, נראה שילדים על שתים או ארבע יכול להיות בעיה ולכן נראה שעדיף שנוותר (אני כמובן הייתי שמחה להביא את כל 8 הרגלים שיש לי בבית אבל ברור לי שזה בעייתי). מקווה שזה בסדר איתכן. מקווה שאני לא נשמעת כמו איזה גננת דידקטית - זה ממש לא היתה הכוונה, פשוט חולקת איתכן. נשיקות.
 
למעלה