ילדים זה כאן

מתרגשת

New member
צריכה המלצה לקלינאית תקשורת - דחוף

קצת. הבת שלי עדיין התחילה לגמגם ולא הפסיקה עדיין ואנחנו מתחילים להילחץ. אנחנו מקווים שזה הפרעת שטף דיבר ולא גמגום אבל צריכים מישהי מקצועית אז... עדיף של קופ"ח מכבי. שמטפלת בילדים. רק מישהי ממש טובה אם אתן מכירות. מאיזור המרכז פחות או יותר. זה גם יכול להיות קלינאי תקשורת.. אין לי העדפות כמובן. תודה רבה...
 
החלטנו - נועם ילך לגן האוניברסיטה!

היינו אתמול באסיפת הורים, נתנו צ'קים. הגננת חצבה בלהבות את ה"אני מאמין" שלה וסיפרה סיפורים מחיי הגן. הצד הציני שבי זעק "שיווק אגרסיבי!" ואילו הצד הרגשי רצה להאמין שהיא באמת אוהבת ילדים ואוהבת את העבודה כמו שהיא אומרת (וכמו שהאמהות הממשיכות אמרו שאכן המצב). אז החלטנו החלטה ואני שמחה איתה מאוד. הרי מתישהו הוא ילך לגן אז עדיף כבר באמת ללכת לגן עם כל כך הרבה המלצות וכל כך הרבה הורים מרוצים וילדים חמודים שאוהבים אותו.
 

יעליק24

New member
שמחה מאוד לשמוע שבחרתם ואתם

שלמים עם ההחלטה. אני גם חושבת שגן שיש לו המלצות והילדים בו חוזרים מרוצים הביתה ויותר מזה רוצים ללכת בבוקר לגן הוא גן שכדאי לשלוח אליו. אפשר לשאול כמה זה עולה לכם? שוב לא באנו אתמול... אולי היום? נדבר מאוחר יותר.
שיהיה יום טוב
 

neta2

New member
איז\ה יופי../images/Emo13.gif שמחה שהלכתם על

האופציה הזאת
רק טוב.
 

צהלולים

New member
יופי על ההחלטה. נשמע כמו גן מוצלח

(ואני גם לא נגד שיווק של הגן, אם עומד מאחורי זה משהו...) חוצמזה יש לכם מספיק המלצות. יופי
 

דפנה מי

New member
הבוקר שכחתי להגיד לעדי שלום בגן

והיא פרצה בבכי קורע: אמא! חיבוקי! ורצה אחריי לשער. הסתובבתי חזרה ונתתי לה המון חיבוקים ונשיקות ולקחתי על הידיים והתנצלתי בפניה ומסרתי אותה לידי הגננת: היא היפנתה לי את הלחי לעוד נשיקה וחיבוקי והיתה נינוחה ושלווה. איזו מלאכית
 

BaLuna

New member
../images/Emo207.gif../images/Emo41.gifבעיה - צריכה את נסיונכן../images/Emo41.gif

אז ככה - סוף סוף התחלתי לעשות משהו בשביל עצמי. התחלתי חוג התעמלות נשים פעמיים בשבוע - ובינתיים נהניתי כל כך שאי אפשר לתאר. גם מההתעמלות (אף פעם לא נהניתי מהתעמלות), מהמפגש עם עוד נשים, ובייחוד מהמפגש עם הגוף שלי - שעה שלמה שאני לעצמי ולגופי ולתחושותי. נהדר. עד עכשיו היו 3 שיעורים. כל אחד מהם נגמר באזעקה של הבעל שאבוא הביתה. בכל פעם קטנטונת צרחה נורא. החוג מתקיים בשמונה וחצי למשך שעה. קטנטונת התחילה ללכת לישון בערך בתשע, וסדר השינה שלה הוא מקלחת, ואח"כ הנקה אל תוך השינה (תו"כ שירים). אז בפעמיים הראשונות היא פשוט היתה עייפה והבעל לא הצליח להרגיע אותה ו"לסחוב" אותה עד שאגיע. אתמול ניסינו להשכיב אותה יותר מוקדם. בשמונה וחצי הלכתי לחוג. ברבע לתשע התעוררה, וצרחה לבעל חצי שעה (מסכן, איך החזיק חצי שעה עם תינוקת צורחת...), עד שהוא הבין שזה כבר לא עסק וקרא לי. את סוף ההתעמלות (ההרפיה) הפסדתי. הגעתי לתינוקת עם דמעות על כל הפנים - זה שבר לי את הלב. בקבוק שאוב היא לא ממש מוכנה לקחת (אתמול הוא גם לא ניסה, מכיוון שהיא ינקה לפני ההירדמות, והוא חשב שהיא לא רעבה). שנינו מאמינים שהיא לא רעבה, אלא רוצה את אמא והציצי. שנינו רוצים שאוכל ללכת להתעמלות. מה עושים? איך גורמים לה לשרוד את השעה הזו, פעמיים בשבוע, בלעדי? עוד מעט היא תצטרך ללכת לבית התינוקות, מה יהיה אז?
 

הילהל

New member
פתאום בעלי נראה לי בסדר...

אני יוצאת ללימודים ערב בשבוע. נעדרת 7 שעות. מיה עושה טרור נגד הבקבוק השאוב. פעם אחת ויחידה בעלי הזעיק אותי אחרי 6 שעות. אח"כ התייעצנו ואמרו לו שגם 7 שעות במשקלה היא לא תפגע מזה שהיא לא אוכלת (לא שזה לא אומר שאנחנו לא מנסים סוג חדש של בקבוק כל שבוע. לנסות כדאי). הוא מחזיק מעמד 7 שעות, עם תינוקת שבוכה הרבה מאוד מהזמן הזה וילד בן 4.5 שנאלץ להסתדר לבד. לא כיף לו. אבל הוא עובר את זה בשבילי. גם לי לא כיף ללמוד בידיעה שזמה מה שהולך בבית - אבל זה חשוב מספיק. אני יודעת מבעלי שכשמיה צורחת יש מס' דברים שיכולים להריגע אותה לחצי שעה גם אם היא לא אוכלת - אמבטיה, קפיצה איתה על כדור פיזיו, טיול בחוץ במנשא. בעלך יכול לעשות משהו בזמן הבאמת לא ארוך שאת נותנת לעצמך להתעמלות. התינוקת לא תבכה כ"כ, הוא ירגיש שיש לו מה לעשות, ואת תהיי שקטה ותהני מההתעמלות.
 

BaLuna

New member
אז זהו, שאין לי טענות לבעלי פה

הוא מאוד מפרגן לי, אבל קשה לו כשהיא צורחת ואומללה והוא מרגיש חסר אונים (וחסר ציצי)... היא כבר אמורה לישון, והוא אמור לשמור על ה"mode" של השינה (חושך, שקט וכו'). אולי צריך איכשהו להתארגן עם שעת השינה. יש עצות?
 

הילהל

New member
מתי את מגיעה הביתה?

השיעור נגמר בתשע וחצי נכון? אם את מגיעה מהר הביתה - מה יקרה אם השינה שלה תדחה קצת? בעלך, נניח, יטייל איתה במנשא בחוץ בחלק הראשון להעדרותך. ואז יכניס אותה לאמבטיה ארוכה=ארוכה, כך שאת תגיעי בדיוק כדי להניק לפני השינה. יכול לעבוד? ואם לא - מה הסיכוי למצוא חג התעמלות מעט מוקדם יותר?
 

BaLuna

New member
השיעור במרחק הליכה של כ-5 דקות

כך שבתשע שלושים וחמש אני כבר בבית. עכשיו השאלה היא האם להשכיב וללכת ופשוט לבקש מהבעל להתמודד עם כל הקושי בשעה הזו, או באמת לנסות למשוך את השעה הזו, בידיעה שיש מצב שהיא תצרח גם ככה כי תהיה עייפה. ולא כל כך אפשר להקדים את השיעור, הוא כבר התקיים יותר מוקדם, בשמונה, אבל לבקשתי וגם לבקשת אימהות אחרות הוא התאחר, ועכשיו כבר ממש לא נעים לשגע את המורה ואת שאר הבנות, מה גם שזה מתאים לעוד אימהות שמשתתפות. למצוא חוג מוקדם יותר זה בכלל בעייתי, כי כל חוג אחר ידרוש נסיעה אל מחוץ ליישוב, מה שיאריך את ההיעדרות שלי. את חושבת שזה נורא שהיא צורחת בשעה הזו, או שהיא פשוט צריכה ללמוד שיש עוד אנשים שמטפלים בה חוץ מאמא?
 

rc11

New member
אני הייתי מקדימה את שעת ההרדמה

הבת שלי לא היתה מסוגלת למשוך כשהיא עייפה, היא היתה בוכה הרבה יותר. אני חושבת שאת צריכה להרדים מוקדם, מקלחת ב19:30 והרדמה מייד אח"כ. במידה והילדה תקום ואתם יודעים בוודאות שהיא לא רעבה, בעלך ימצא את הדרך להרגיע אותה. פעמיים בשבוע איתה והוא ימצא את הדרך להרגיע אותה בדרכו שלו. זה יכול להיות מנשא, טיול, ערסול ונדנוד ביד, שיר וכו'. הוא חייב למצוא את הדרך לא להתרגש מהבכי שלה והוא יצליח להרגיע גם אותה. יכול להיות שיקח קצת זמן אבל אל תוותרו. הילדה בסוף תתרגל גם אליו בשעות הלילה. כמובן ששווה להשאיר חלב שאוב ואפילו להציע לה אותו. לא לוותר מראש. דרך אגב, בפורום הנקה היו הרבה המלצות בנושא סרבני בקבוק. אחת ההמלצות שעבדה אצל תינוקות סרבנים היא שימוש בבקבוק פלייטקס. יש לו פטמת גומי רכה. שווה לנסות. בהצלחה ותהני
 

Mלביאה

New member
אני לא הייתי מתעקשת על שעת השינה,

אפילו לא עם ילד גדול יותר (רק שבגיל מבוגר יותר זה כבר יהיה הרבה יותר קל). אז היא תלך לישון מאוחר מהרגיל, זה לא משנה- בגיל הזה (אני מנחשת שהיא בת פחות מחצי שנה, לפי האופציה היחידה שתיארת של בקבוק שאוב) היא כבר תשלים את שעות השינה במועד אחר ביממה. נראה לי שהכי טוב זה לטייל איתה בעגלה או באוטו את השעה הזו. אם תירדם - מה טוב. אם לא - אז היא תירדם מקס' עשר דק' אחרי שתגיעי.
 

ליcות

New member
../images/Emo65.gif אנחנו חוגגים היום יומולדת!

הקטנה בת שנה בדיוק היום..
מצד אחד זה מרגיש לי שעבר הרבה יותר משנה, ומצד שני היא נולדה לי רק אתמול..אז איך עברה כבר שנה?? כבר לא תינוקת הקטנה שלי..אני מתרגשת
.
 
למעלה