התעוררתי, עם לחץ בחזה,כאב

../images/Emo93.gifהתעוררתי, עם לחץ בחזה,כאב

בטן ומחשבות שרצות לי בראש. פעם ראשונה שערב יום הזיכרון הוא משהו מקצועי, הלב בוכה מבפנים, אבל, אבל הראש צריך לעבוד בהגיון... היום טכס יום הזיכרון למלעלה מ - 1000 איש יצפו בו אצלנו במגרש הכדור -סל, ואני אנצח על הטכס הזה ...וזה מפחיד!!! זו מסוג ההפקות שחייבת לדפוק לא 100% אלא 110%, זו מסוג ההפקות שאי אפשר שלא לחשוב על כל פרט ופרט, מי יניח את הזרים, מי ישב ליד מי, מתי לכבות אורות, מתי ללחוץ על המצגת,שהסרט וידאו ירוץ כמו שצריך,שהצוות יתפקד... פינת הנצחה שיהיו מספיק נרות וגפרורים,תיזמון נכון של מוזיקה, ולבסוף ערב שירי לוחמים..... האמת חברים לא הייתי בלחץ ככה כבר הרבה שנים, כל כך חשוב לי שהטכס יהיה מכובד, כל כך חשוב לי שהמשפחות השכולות יקבלו את הכבוד שמגיע להם, כל כך חשוב לי שאנשים ילכו הבייתה עם עוד חומר למחשבה, פשוט חייבת שהכל יהיה מושלם.... והלחץ בחזה והבטן כואבת ופעם ראשונה מזה שנים שלא אוכל לתת לכאב הפרטי שלי להיות איתי, אהיה חייבת לעבוד עם השכל ובמקצועיות.... אוי אלוהים תן לטכס הזה לעבור בשלום, תן לי את הכוח והיכולת לעמוד במשימה הזו בכבוד..... תודה והסליחה אתכם, אבל הייתי חייבת לשחרר....
 

מיקי42

New member
בילבי

אני אהיה בטקס הזה שיהיה מושלם ואת תתחילי להרגע אין לך סיבה להילחץ את יודעת שזה יהיה בדיוק כפי שמכובד שיהיה עם תלחצי ועם לווא
 
נשימה עמוקה

נשימה עמוקה-ממש כמו כשצולחים בריכה של מים. קחי אחת כזאת, תצלחי ותצליחי את ההפקה הזאת כמו (שאנחנו יודעים) שאת יודעת להרים. אנחנו איתך
 
אם יש משהו

שאני כבר יודעת עלייך זה שאת יודעת לארגן!! לחשוב מראש באיזה נקודות צריך דחיפה נוספת איזה מקומות צריך לכסות איפה עלולים להשתעמם איפה כדאי לעשות אתנחתא אין לי ספק שחשבת, תיכננת והשקעת בטקס הזה פי כמה וכמה החששות האלה שהכל יהיה בסדר ויעבור בשלום, ברוכות הן הן שומרות על העירנות ולא מכניסות אותנו לאפטיה בגלל בטחון עצמי ביכולת שלנו. שהטקס הזה יעבור בשלום.
 
קחי את זה כהרפתקה, לא כמטלה

דברים שאני עושה במצבים כאלה: חושב על ההרפתקה שבדבר, על השמחה הפנימית וההתרגשות, ומנסה לא לראות את זה כמטלה מכבידה שמצריכה ביקורת. חשבי על המקום שהביא אותך לעשות זאת מלכתחילה, על ההתרגשות, המחשבה של כל הרבה אנשים ייהנו ממשהו שאת הפקת, מי יותר ומי פחות, והתמסרי להרפתקה שבעניין.זה בהחלט נשמע כמו הרפתקה אמיתית. בהצלחה!
 
לעשות עם הלב../images/Emo23.gif

כשעושים משהו מהלב והוא נוגע בנו כשעושים משהו והוא חשוב לנו כשנותנים את הלב והנשמה זה מצליח
ואת, מתוך הדברים שכותבת כאן, עשית הכל מהלב. הטקס יהיה מרשים ומכובד הכל יקרה כמו שתכננת ואת תחזרי הביתה מאושרת ושלווה. בהצלחה
 

avitalp

New member
יהיה בסדר,בילבי../images/Emo20.gif את תצליחי../images/Emo70.gif../images/Emo16.gif

 

aima1607

New member
בהצלחה

אורן היי כמו שהספקתי להכיר אותך , אני בטוחה שתצליחי ב110% את אשת ארגון ויכולת, יש לך את זה בכול מקרה המון המון הצלחה יפעת
 

naama78

New member
קוראת אחרי...

כשאת כבר בעיצומו של הטקס ויודעת שהכל כשורה... כי יש על מי לסמוך...
 

יערית

New member
ומגיע לך לשחרר ..../images/Emo24.gif

אחרי חודשיים של עומס בעבודה בכדי להעביר את הארוע הזה והבא לאחריו על הצד הטוב ביותר. מאחר ואני מאמינה שאת מסוג האנשים שנותנים את כל כולם , אני מאמינה שכך הטקס יעבור מכל ה
.
 
למעלה