בילבי שכזו
New member
../images/Emo93.gifהתעוררתי, עם לחץ בחזה,כאב
בטן ומחשבות שרצות לי בראש. פעם ראשונה שערב יום הזיכרון הוא משהו מקצועי, הלב בוכה מבפנים, אבל, אבל הראש צריך לעבוד בהגיון... היום טכס יום הזיכרון למלעלה מ - 1000 איש יצפו בו אצלנו במגרש הכדור -סל, ואני אנצח על הטכס הזה ...וזה מפחיד!!! זו מסוג ההפקות שחייבת לדפוק לא 100% אלא 110%, זו מסוג ההפקות שאי אפשר שלא לחשוב על כל פרט ופרט, מי יניח את הזרים, מי ישב ליד מי, מתי לכבות אורות, מתי ללחוץ על המצגת,שהסרט וידאו ירוץ כמו שצריך,שהצוות יתפקד... פינת הנצחה שיהיו מספיק נרות וגפרורים,תיזמון נכון של מוזיקה, ולבסוף ערב שירי לוחמים..... האמת חברים לא הייתי בלחץ ככה כבר הרבה שנים, כל כך חשוב לי שהטכס יהיה מכובד, כל כך חשוב לי שהמשפחות השכולות יקבלו את הכבוד שמגיע להם, כל כך חשוב לי שאנשים ילכו הבייתה עם עוד חומר למחשבה, פשוט חייבת שהכל יהיה מושלם.... והלחץ בחזה והבטן כואבת ופעם ראשונה מזה שנים שלא אוכל לתת לכאב הפרטי שלי להיות איתי, אהיה חייבת לעבוד עם השכל ובמקצועיות.... אוי אלוהים תן לטכס הזה לעבור בשלום, תן לי את הכוח והיכולת לעמוד במשימה הזו בכבוד..... תודה והסליחה אתכם, אבל הייתי חייבת לשחרר....
בטן ומחשבות שרצות לי בראש. פעם ראשונה שערב יום הזיכרון הוא משהו מקצועי, הלב בוכה מבפנים, אבל, אבל הראש צריך לעבוד בהגיון... היום טכס יום הזיכרון למלעלה מ - 1000 איש יצפו בו אצלנו במגרש הכדור -סל, ואני אנצח על הטכס הזה ...וזה מפחיד!!! זו מסוג ההפקות שחייבת לדפוק לא 100% אלא 110%, זו מסוג ההפקות שאי אפשר שלא לחשוב על כל פרט ופרט, מי יניח את הזרים, מי ישב ליד מי, מתי לכבות אורות, מתי ללחוץ על המצגת,שהסרט וידאו ירוץ כמו שצריך,שהצוות יתפקד... פינת הנצחה שיהיו מספיק נרות וגפרורים,תיזמון נכון של מוזיקה, ולבסוף ערב שירי לוחמים..... האמת חברים לא הייתי בלחץ ככה כבר הרבה שנים, כל כך חשוב לי שהטכס יהיה מכובד, כל כך חשוב לי שהמשפחות השכולות יקבלו את הכבוד שמגיע להם, כל כך חשוב לי שאנשים ילכו הבייתה עם עוד חומר למחשבה, פשוט חייבת שהכל יהיה מושלם.... והלחץ בחזה והבטן כואבת ופעם ראשונה מזה שנים שלא אוכל לתת לכאב הפרטי שלי להיות איתי, אהיה חייבת לעבוד עם השכל ובמקצועיות.... אוי אלוהים תן לטכס הזה לעבור בשלום, תן לי את הכוח והיכולת לעמוד במשימה הזו בכבוד..... תודה והסליחה אתכם, אבל הייתי חייבת לשחרר....