../images/Emo92.gifתעזרו לי זה דחוף....
טוב אז ככה..... אני מכירה שני תאומים והם ילדים די בסדר... אבל תאום אחד היה חבר של חברה שלי והם הצתרפתו והכל אבל אחרי שבוע הוא עזב אותה ואמר לה שזה סתם היה סתוץ ושהוא בכלל לא אהב אותה.... עכשיו התאום השני הציאה לי חברות (היום) ואני לא יודעת מה לענות לו כי הם רודפיף אחרי בנות ומתחילים איתם...אבל הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וכאלה...... והם מכיתה י' ואני בכיתה ז' אבל אמורה להיות בח'.... ואני לא יודעת מה לענות לו.... כי אני מפחדת שהוא גם יעזוב אותי אחרי שבוע ואני לא רוצה שסתם ישחק בי....אז בבקשה תנסו לעזור לי או ליעץ לי משו...... תודה בראש ויטה......
טוב אז ככה..... אני מכירה שני תאומים והם ילדים די בסדר... אבל תאום אחד היה חבר של חברה שלי והם הצתרפתו והכל אבל אחרי שבוע הוא עזב אותה ואמר לה שזה סתם היה סתוץ ושהוא בכלל לא אהב אותה.... עכשיו התאום השני הציאה לי חברות (היום) ואני לא יודעת מה לענות לו כי הם רודפיף אחרי בנות ומתחילים איתם...אבל הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וכאלה...... והם מכיתה י' ואני בכיתה ז' אבל אמורה להיות בח'.... ואני לא יודעת מה לענות לו.... כי אני מפחדת שהוא גם יעזוב אותי אחרי שבוע ואני לא רוצה שסתם ישחק בי....אז בבקשה תנסו לעזור לי או ליעץ לי משו...... תודה בראש ויטה......