שרשור המלצת ספרים

../images/Emo91.gif../images/Emo63.gifשרשור המלצת ספרים../images/Emo63.gif../images/Emo91.gif

מדי פעם, אנחנו ממליצים על ספרים שקראנו לאחרונה ועשו לנו משהו, "הפילו אסימונים", עזרו לנו לגלות הבנות חדשות, ספרי קריאה שסתם גרמו לנו ליהנות, לבכות, לצחוק, וכאלה, לאו דווקא מודעות, ניו אייג', הגשמה עצמית... פשוט ספרים מכל הסוגים. מזמן לא היה שרשור כזה ב
, מי מתחיל?
 
ראשונהההההה

יש כלכך הרבה שקשה לדעת מאיפה להתחיל: ימי שלישי עם מורי-מיץ אלבום לחיות מתוך שמחה- סנאייה רומן כוחו של התת מודע -ג'וזף מרפי כל ספרי קריון שיחות עם אלוהים -ניל דונאלד וולש ישמעאל-דניאל קווין קצת ספרות קריאה: כל ספרי הרלן קובן בעיקר דיו חיוור והנעלמים ספרי דן בראון בעיקר צופן דה וינצ'י ספרי קן פולט הספר צילה של הרוח-קרלוס רואיס סאפון וגם משחקו של המלאך של אותו סופר מישהו לרוץ איתו- דוד גרוסמן די נשאיר גם לאחרים מקום... קריאה מהנה
 

בני33

New member
ועוד משהו ממדף הספרים;,,,,,,,,

*התנ''ך האמיתי* כתב;אורי יהודה. הוצאה;גל **************** *אלכימיה**,אומנות השינוי* כתב;ג'יי רמזי. הוצאה; אור-עם. *************** *שמאניזם ,מדריך למתחילים. כתבה;תרזה מורי. הוצאה;אור-עם. ***************** ממליץ. יום טוב.
 

rucale

New member
ממליצה גם על ספרי לואיס פרוטו

"מי מושך בחוטים של חיינו" "איך להיות החבר הכי טוב של עצמך" "ריפוי עצמי" "ס ו ד ה א נ ר ג י ה ה ט ו ב ה" ,שאהבתי מאודדדדדדדדדדדד
 
הכי טוב שלו

זה ימי שלישי עם מורי, פשוט מרגש ונותן הבנה על חשיבות האהבה בחיינו ואין הכוונה פה אהבה בין גבר לאישה אלא אהבה לחיים ולמה שבתוכם. ספר מדהים, לאחר שקראתי אותו קניתי אותו לספריית המומלצים בביתי...
 
ממליצה על רוב הספרים של אושו../images/Emo63.gif

בעיקר על "חופש" שמאד אהבתי. הספרים של פאולו קואלו כמובן, (כבר הזכירו) ספרים של לואיז היי, לילי רוזנפלד. ספר בדיוני כזה שקראתי בשבוע שעבר - "עולם הסוף" לוזוכרת מי כתב (הייתי בבית חולים נו..) אבל מאד אהבתי. ועוד - "חולית", "כדור", פרנויה,,, בכלל נדמה לי שאני קוראת כל מה שבא לי ליד, יש כאלה שהופכים ל"ספרים לשעת חירום", כאילו - לא הכי טובים ולכן משאירה אותם למצבים שאין לי מה לקרוא..
 

mikilk

Active member
קוראת פחות לאחרונה ...

אבל יש כמה ספרים שאשמח להמליץ עליהם. - צילה של הרוח - מאת: קרלוס רואיס סאפון - מותחן המתרחש בברצלונה - אחד הטובים שקראתי! - "בדרך להיות" יו פראתר - ספר המלווה אותי מגיל 16- חוזרת בכל פעם ופעם לקרוא בו ומתחברת מאוד לתובנות שלו, בחינת מהות חייו ואוסף יחיד במינו של הרהורים מעמיקים. - כשניטשה בכה- ספר שמאוד אהבתי ומתכננת לחזור אליו בהקדם... למרות שמדובר על ספר קריאה - אותי הוא טלטל מבחינת מודעות עצמית והבנה עצמית. - אוהבת את כל הספרים של הרוקי מורקמי - סופר יפני ובמיוחד את ספריו יער נורבגי, קורות הציפור המכאנית ועוד הזמנתי לי עכשיו מהאינטרנט את "כעמיין המתגבר" של איין ראנד - מעניין לחזור אליו כאשה בוגרת...
 

IBP1

New member
אני ממליץ על דפי זהב ...

אני לא יודע לגבי אסימונים אבל כרטיסי טלכרט אולי... סתם .... זן ואומנות תיקון האופנוע - ספר שאני מחפש לקרוא אותו בשנית !!!
 

rucale

New member
מספרי דיפאק צ'ופרה

"ספר הסודות" "כוחם של צרופי מקרים" "דרכו של הקוסם" ההצלחה בשבעה חוקים רוחניים"
 

Simply Miri

New member
הצחוק מכוון לדברי איציקון כמובן-

לגבי דיפאק צ'ופרה- אין הרבה מה להוסיף. אני מאוד נהנית ממנו אבל... חייבת לספר שפגשתי אותו במסגרת הלימודים שלי בניו-יורק. הוא הרצה בערך שעתיים על הקונספט של מדע, רוחניות והקשר בינהם. הוא סיפר קצת על איך חל השינוי אצלו (הוא למד רפואה מערבית בהודו והגיע לארה"ב להתמחות בחדר מיון איפושהוא בניו- יורק אם אני זוכרת נכון) בכל אופן: היה מאוד מעניין ומעורר השראה- אבל... הוא לבש חליפה יקרה וענד טבעות זהב על הידיים והרכיב FANCY משקפיים מקושטים באבני חן ו...אני זוכרת שחברה העירה את תשומת ליבי לעניין וביחד תהינו למה הוא צריך את כל השפע החיצוני הזה... אבל זה מחזיר אותנו לשאלה שנשאלה פה ובפורומים אחרים- האם אנשים "רוחניים" אמורים גם להתנהג/להראות רוחניים? ומה זה בדיוק להתנהג/להתלבש/להראות רוחני? האם יש דבר כזה בכלל? ...וזו לא ביקורת על דר' צ'ופרה- כבודו במקומו מונח...פשוט תהייה שנזכרתי בה בעקבות המלצתך- רחלי
.
 
אחלה נושא לדיון מירי../images/Emo8.gif

וזה יותר מרמז עבורך... את מוזמנת לפתוח דיון
 

IBP1

New member
הרעיון נגנב מגילי שלנו!!!!

מעתיקן שכמוני חחח.
 

IBP1

New member
הוא מומלץ בעיקר לאלה הסובלים מנדודי שינה.....

אין צורך בכדורי שינה ....את לוקחת את הספר של העיר לוד ורמלה ואיך שאת מסיימת לקרוא את כל שורת ה-"אבו" את קורעת את הכרית מנחירות..... מומלץ לפני הקריאה להרחיק מהבעל את הכלים החדים בבית ....משום מה הם דופקים בך את הדבר הראשון שבא להם ליד.....(יש לי תחושה שהקטע עם היד יכול להיות כיף ....)
 

kagome10

New member
חלקי, אולי אזכר בעוד

רצות עם זאבים, של אסטס להיות דולפין, של בני הזוג נרדי אבני הנבואה, לא זוכרת איזו סופרת סדרת התצפית הלילית של לוקיאננקו הקוסם מארץ ים, אורסולה לה גוין ההגדה, אורסולה לה גוין
 
למעלה