איזה חמוד הוא! הוא כל-כך דואג שאפרתוש תדע שאין סיכוי שהוא יסתכל לכיוונים אחרים. אני ממש לא אוהבת את יעל בר-זוהר... היא באמת חושבת שיהודה יסתכל עליה שוב?
אבל מי אמר לך שיעל חושבת שהוא יסתכל עליה עוד פעם? הרי ברור ששניהם יודעים שזה נגמר ממזמן ונראה לי שגם ליעל בר זוהר יש חבר, לא? טוב בכל אופן, יהודה היה נראה פצצה לתותבת! וגם הראו את התמונה שהם היו ביחד ברמת אביב ג´ וגם במחזמר ההוא "דוד" וגם עם קוקו הוא נראה ממש טוב
איזה מושלםםםםםםםםםםםםםם איזה נשמההההההה הוא היה כזה מתוק!!!!!!!!!! ראיתם מה זה??? כמה יופי יכול להיות בבן אדם אחד הא???? עוד חצי שעה השידור החוזר.... אני רואה עוד פעם ))))))))