../images/Emo91.gifתודה לטיסני ר"ג
ברצוני לשבח ולהודות לאלי מטיסני ר"ג, על היחס האדיב והמקצועי אשר קיבלתי ממנו בתיקון הטיסן שלי. זאת היתה הפעם הראשונה שהשתמשתי בשירותי טיסני ר"ג אבל בהחלט לא האחרונה וכמובן אני ימליץ לחברי על החנות זו ובעיקר על אלי בתודה ובערכה בני