שרשור חדשים וחדשות בפורום.

AmorphisM

New member
טוב, יאללה גם אני אעשה ניסיון

אולי למי שתקרא את הבלוג שלי זה יראה כסתירה לאחד הפוסטים שם, אבל זה לא. אני רוצה להכיר לקשר רציני ומת שתהיה מישהי שאני אוכל להתעניין בה באמת, לצחוק איתה, לתהות איתה על דברים, להתייעץ איתה, להעריך אותה לבכות איתה וכן.. גם לשכב איתה. והייתי עוד יותר מת לזה שהמאפיין האחרון לא יהיה הראשון ברשימה. אני בן 26, ממרכז הארץ, אני לא ממש יודע איך הדברים עובדים פה בפורום.. אבל יש תמונות אם צריך ויש זמינות. אני מחפש מישהי שלא תהיה רגשנית, שתהיה בחורה לוגית/שכלית/רציונלית איך שאתם רוצים לקרוא לחשיבה לא-רגשית. אחת שחושבת בשביל עצמה, לא מחפשת לעשות פוזות על אף אחד ולא מושפעת מחשיבת "עדר". אני מעדיף מישהי שלא צופה נלהבת פעורת עיניים ב"כוכב נולד" ושאר ה(תת)תרבויות הטלויזיוניות מהסוג השטחי שמייצר כוכבי-אינסטנט. יש עוד משהו שאני רוצה, שאולי יגרום להרבה אנשים לחשוב עלי דברים רעים.. אבל אני רגיל, אני רוצה מישהי שלא מאמינה במסורות בטקסים בדתות. ויהיה נחמד עם מישהי ששומעת מוזיקה והרבה ורצוי רוק כדי שיהיה לנו עוד על מה לדבא :) טוב זהו.. מקווה שהניסיון הזה יצליח איכשהו. נמאס לי להיות בודד.
 
../images/Emo91.gifשרשור חדשים וחדשות בפורום.

כנסו תכירו, ברוכים הנכנסים לפורום הכרויות. שיהיה לכולכם/לכולנו, המון בהצלחה.
 

שה לה לה

New member
היי!

זו התקופה שלי של אתרי הכרויות אז החלטתי גם לכתוב כאן בפורום . אני מחפשת בחור בין הגילאים 22-26 שיודע מה הוא רוצה מעצמו ., אני מחפשת בחור עם חוש הומור אני רוצה בחור שיתפוס לי את הלב אבל לפני זה אני רוצה שיתפוס לי את העין יש פה אחד כזה?
 

AmorphisM

New member
לא יודע מה הטעם שלך..

אבל אם את רוצה אני יכול לשלוח לך תמונה שלי :)
 

1סידני

New member
יקירי הבנתי אותך, זה סתם היה בצחוק

באמת נראה לך שאם הייתי רוצה לרשום על עצמי, הייתי מחכה לאישורים??? אני בוס לעצמי.... האישור הסופי הוא רק שלי בסופו של דבר
 
מצטרף חדש-ישן

טוב אחרי תקופה ארוכה שלא הייתה לי אף אחת ותקופה דיי קצרה שכן... הגעתי לשתי מסקנות: ראשונה - אין לי מושג מה אני רוצה מעצמי ואנשים סביבי ובכלל זה בבחורה. השנייה - אני כן רוצה מישהי לחלוק את זה איתה. אז אם יש מישהי כאן שאיכשהו מבינה את הראש הזה ורוצה לקחת חלק מהטיול הייתי שמח לשמוע ממנה. יום טוב.
 

borissurets

New member
היי..

אני חייל בן 19 וכמעט וחצי.. משרת בחיל המודיעין באזור המרכז ומטעמי מרחק מתגורר בימי חול בגבעתיים (במקור מנצרת עילית :|).. אממ.. פנוי, חמוד, נחמד, נראה טוב - כשמשקיע :) וכו' וכו'.. מקווה להנות בפורום ולהכיר. :) בברכה, בוריס :)
 
גם חדשה

בת 26 נודדת בין השרון לצפון עובדת בשיווק בכל הארץ מחפשת בחור שאפתן אך לא גאוותן (אם אפשר גבוה) חג שמח :)
 
למעלה