קטע אסיד כבד ויפה של טימי >>

xofer

New member
טימההה!!! טימהה?

אאא תהתהתה בטוח שטיטיטיטימי עושה טרטרטרטראנס?
 

THE BLACK MAMBA

New member
תשמע ותחליט וזה טים שולץ באלבום אפל

וקודר במיוחד שמשלב אסיד ורוק כבד מטורף אני אישית אהבתי אני מת על מטאל טוב משולב עם אסיד עצבני .. זה שם האלבום המצויין הזה .. Tim_Schuldt_-_First_Error_Code-2003-SpiraL
 
למעלה