מסעדת לה פמילייה בראשון

פינוקי 5

New member
../images/Emo91.gif מסעדת לה פמילייה בראשון

אתמול חגגנו לאמא שלי יומולדת (מסיבת הפתעה) במסעדת לה פמילייה. אומנם הכנו אותם מראש שאני מגיעה ושאני אצטרך מנה ללא גלוטן אבל לא ציפיתי ליחס כזה מדהים. קודם כל ממנהל המקום, יזהר, שהיה מוכן לכל, הוא הכין לי דג סלמון, פרגיות,תפו"א וחציל קלוי עם טחינה.הסביר לי "שבסלט ירקות יש בטטה שמטוגנת בצ'יפסר שמטגנים בו שניצל אבל אם תרצי נטגן לך בנפרד" הקינוחים היו ללא גלוטן חוץ מעוגה אחת (היו גלידות, פרפה חלבה,מוסים..) וכמובן שהצוות רץ למטבח בשבילי וברר לגבי כל מנה אם מותר לי ומה היא מכילה. וכמובן הביאו לי כל פעם בצלחת נפרדת משל כולם. בקיצור ממולץ בחום,אהבתי מאוד גם את העיצוב של המקום וגם את הצוות החייכן והאיכפתי.
 
למעלה