ל-DVD איכותי !!

DannyFrai

New member
../images/Emo91.gif ל-DVD איכותי !!

לאחרונה רכשתי DVD 530 של טושיבה בסקאל נתב"ג. בקניה נראה מבטיח אבל לרוע המזל בעיה לא מוסברת גורמת לאי התאמה לטלויזיה שלי LOWE PLANUS בכל חיבור אפשרי (4) ומתקבלת תמונה לא חדה וללא כל 10 רמות הצלליות בבחינת מסכי TEST של THX. התמונה גרועה משמעותית מ-LG של הדיוטי פרי בן 4 שנים. לאחר שהתיאשתי ממנו הוחזר כבודו למוכר הישר ובתמורה קיבלתי זיכוי... עכשיו הקושי האמיתי ! בדקתי מהן החלופות בסקאל ומסתבר שלא הרבה. DENON DVD 700 ב-1490 ש"ח SONY DVP NS 305 ב-1490 ש"ח הזיכוי שלי הוא קרוב ל- 1100 ש"ח ואיני רוצה להוסיף יותר מדי. חשובה לי מאוד איכות התמונה שאבחן אותה עם דיסק בעל THX TEST. האם מישהו מכיר את SONY המוזר שלא קיים כמוהו בעולם ? האם מישהו מכיר את ה-DENON שהוא דגם חדש לגמרי ? האם המחירים לעיל נראים לכם אכן אחרי הורדת מיסים ? האם מישהו מכיר עוד דגמי DVD טובים בסניפי סקאל אחרים ? יש לכם המלצה עבורי לתסבוכת הזו ? תודה.
 

lotan03

New member
טושיבה ופיוניר

תנסה את טושיבה או פיוניר, דגם 366 , 360 של פיוניר נחשב טוב לפי מה ששמעתי או 2950 , 2700 או משהו אחר של טושיבה, אתה אומר שהתאכזבת מהם יש גם טובים של ימאה או NAKAMICHI
 

י.לוי

New member
אתה לא קורא מה שהוא כותב?

החלופות בסקאל הן אך ורק סוני או דנון. אני הייתי נצמד לדנון. יואב
 

Sanchez

Member
ה SONY המדובר... הוא דגם ישן מאוד, לפי דעתי 3-4 שנים, כמו כלום. לא ידעתי שיש אותו עדיין למכירה, לא ראיתי אותו כבר הרבה זמן. נראה כאילו סקאל נתקעו איתו חזק. אני הייתי הולך על DENON, למרות שלא מכיר את הדגם הספציפי (700), מקוה שהוא משהו יותר חדש מה SONY המדובר.
 

dts

New member
הדנון הנ"ל אכן קיים בעולם

ונראה חדיש יותר (קורא MP3 ) מה שקרה לך עם ה DVD הקודם נראה נדיר למדי ולא סביר שיקרה שוב פרק הכיוונים של THX לא נועד לבדוק איכות אלה לכוון באופן בסיסי מאוד את התמונה לתקן THX מאוד מומלץ לקנות DVD כמו VE שעלותו כיום 18$ והוא יביא הרבה יותר תועלת
 

DannyFrai

New member
מה VE מה ??

תוכל להסביר מה זה דיסק VE ולמה הוא יכול לשמש בנוסף למסכי THX ? תודה
 

י.לוי

New member
ה- VE הוא קיצור של

זה. מדובר ב-DVD שמיועד לכיווני תמונה וסאונד במערכות קולנוע ביתי.הכלי הנ"ל מאפשר לך לכוון פרמטרים רבים מאוד בתחום התמונה ובתחום הסאונד על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות. שים לב שבקישור יש גם את AVIA אותו הרעיון רק יש האומרים שהוא טוב יותר. יואב
 

DannyFrai

New member
sony 305

מסתבר שהדגם של SONY מופיע באתר של ישפאר כהכלאה שנקראת 405/305 שניהם כנראה דגמי עבר שאולי אוחדו לצורך השוק הדורש זאת בישראל !!
 

Sanchez

Member
עד כמה שידוע לי... ה 405 הוא דגם יותר חדש מה 305. אבל אולי אני טועה. את 305 כבר לא ראיתי תקופה מאוד ארוכה למכירה, לעומת זה ה 405 הופיע לא לפני זמן כה רב (עד כמה שאני זוכר).
 

DannyFrai

New member
ישפאר

נראה שיעשו הכל כדי להטעות את השוק הישראלי ושלא יוכלו ללמוד ממידע זמין בעולם
 

jalon

New member
לך על ה-DENON

המחיר שלו מצויין (הוא הוצע לחברי הפורום במהלך הסמינר האחרון במחיר "מבצע" גבוה יותר, לא זוכר בדיוק בכמה), וה-SONY אכן דגם ישן שנמכר במחיר מופקע.
 
ההמלצה שלי היא

LG dv7821 p מכשיר מעולה לא מהעולם הזה קורא את כל הפורמטיםץ להבא לפני קניה תבדוק ב www.zap.co.il
 
למעלה