לכל מי שחולה כאן על הצל

EmGee

New member
השגתי את התמונות בפורום מוזיקה

שחורה כאן בתפוז. המקום זה איזה ליין מסיבות חדש של הצל
 

magoo

New member
זה מהמסיבה ב- TLV

שהיתה ביום שישי - ליין מסיבות חדש של הצל. והתמונות מפורסמות גם באתר "לילה"... (למי שרוצה להתענג על עוד פוזות של חברתינו הצנועה).
 

דנטל

New member
לין - מצטערת, אבל חייבת לשאול

מה זה הדבר שלא ציפית לו? למה זה קשור לכבוד שלך אליו? וזה לא שאני לא מבינה למה התכוונת, אני פשוט רוצה לקרוא את זה במלים שלך, כדי להבין בדיוק מה עומד מאחורי הניסוח הספיציפי הזה שבחרת. אני מקווה שתעני לי ברצינות, כי יש לי מה להגיד ממבט של מישהי "קצת" יותר מבוגרת, אבל אני צריכה קודם את תשובתך. תודה מראש, מתוקה.
 

ebony

New member
מצטערת אבל זה פשוט מגעיל

לפחות אם היא הייתה יפה............
 

דנטל

New member
אבוני אהובתי- מה ניש´?

זה שזה מגעיל מילא (ואני מסכימה איתך - מילא להצטלם בעירום, אבל להראות גם את הפרצוף...). אבל זה שהיא מכוערת זה לא אומר שאסור לה להצטלם. חוץ מזה, מי מסתכל על הפרצוף שלה?
 
למעלה