../images/Emo91.gif לגבי הפורום ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif
אני נכנסתי בפעם הראשונה לפורום לפני כמה ימים. וקצת התפעלתי לראות שהפורום דומה לסכסוך בין מפלגות בפוליטיקה. לדעתי אנחנו אנשים מבוגרים, ואנו יכולים בעצמנו לבחור איפה לילמוד או לא לילמוד קבלה, האם לילמוד לבד או לילמוד בקבוצה. אני חושבת שאם מישהו שואל שאלה, והשני עונה, אז השלישי במקום להגיד שזה שטויות ושקר, שיכתוב תשובה שלו. והראשון כבר בעצמו יבחר איזה תשובה מתאימה לו יותר. אני חושבת שמילים כמו שקר, שטויות, זיבולים, שרלאטנים בכלל לא שייכים לפורום. גם בתור מישהי שרוצה ללמוד קבלה, אני דווקא אשמח שיהיו כאן מדי פעם פרסומות של מקומות איפה לומדים קבלה, וכך אני אוכל למצוא איפה מתאים לי יותר ללמוד. (הרי לא כתוב בפתיחה לפורום, שאסור לפרסם). ודווקא שיטה הכי טובה לפרסם משהו, זה להיפך להגיד דברים הכי גרועים על המוצר/נושא/מקום/וכו'. (זאת שיטה ידועה,כך הרבה חברות פירסום עובדות). וגם אם מישהו נגד בכלל שילמדו קבלה, אז אני לא מבינה למה הוא נכנס לפורום הזה. אם באמת מפריע לו שיש פורום כזה, אז שיפנה להנהלת תפוז, ולא כאן בפורום. ואם הוא ממש נגד שאנשים ילמדו קבלה בכלל, אז שיפנה לבית-המשפט, או לא יודעת לאן.
אני נכנסתי בפעם הראשונה לפורום לפני כמה ימים. וקצת התפעלתי לראות שהפורום דומה לסכסוך בין מפלגות בפוליטיקה. לדעתי אנחנו אנשים מבוגרים, ואנו יכולים בעצמנו לבחור איפה לילמוד או לא לילמוד קבלה, האם לילמוד לבד או לילמוד בקבוצה. אני חושבת שאם מישהו שואל שאלה, והשני עונה, אז השלישי במקום להגיד שזה שטויות ושקר, שיכתוב תשובה שלו. והראשון כבר בעצמו יבחר איזה תשובה מתאימה לו יותר. אני חושבת שמילים כמו שקר, שטויות, זיבולים, שרלאטנים בכלל לא שייכים לפורום. גם בתור מישהי שרוצה ללמוד קבלה, אני דווקא אשמח שיהיו כאן מדי פעם פרסומות של מקומות איפה לומדים קבלה, וכך אני אוכל למצוא איפה מתאים לי יותר ללמוד. (הרי לא כתוב בפתיחה לפורום, שאסור לפרסם). ודווקא שיטה הכי טובה לפרסם משהו, זה להיפך להגיד דברים הכי גרועים על המוצר/נושא/מקום/וכו'. (זאת שיטה ידועה,כך הרבה חברות פירסום עובדות). וגם אם מישהו נגד בכלל שילמדו קבלה, אז אני לא מבינה למה הוא נכנס לפורום הזה. אם באמת מפריע לו שיש פורום כזה, אז שיפנה להנהלת תפוז, ולא כאן בפורום. ואם הוא ממש נגד שאנשים ילמדו קבלה בכלל, אז שיפנה לבית-המשפט, או לא יודעת לאן.