חמה!!!למי שגר באזור כפר סבא

osnat1004

New member
../images/Emo91.gifחמה!!!למי שגר באזור כפר סבא

ביום שני האחרון חגגתי לחבר שלי את יום הולדתו ה25 במסעדה.....בכפר סבא האמת אני לא זוכרת איך קוראים לה..היא נפתחה ביום שהי האחרון אני חייבת לציין אוכל מצוין...מחירים מדהימים...למשל יצא לנו ל6 חברה כ340 שח כולל סלטים חופשי אנשים לקחו יין...וסטיק אנטריקוט...!!
 
למעלה