דיסקו80 בטלוויזיה - מחר !

mishat

New member
../images/Emo91.gif דיסקו80 בטלוויזיה - מחר !

אני מזכיר לכולם שמחר בלילה - ליל השנה החדשה ישודר פסטיבל דיסקו-80 שהתקיים לפני 3 שבועות וסיכמתי אותו כאן. הפסטיבל ישודר בלילה שבין 31.12 ל-1.1 בערוץ RTR הרוסי. מספר הערוץ הוא 182 ב-yes ו-102 ב-hot. השידור יהיה בין 01:50 עד 03:20 שעון שלנו
למי שבמקרה (או לא) אין את הערוץ הזה - אז הוא משדר גם באינטרנט: באיכות 64k כאן: mms://stream.rfn.ru/rtr-planeta_64 באיכות 128k כאן: mms://stream.rfn.ru/rtr-planeta_128 באיכות 220k כאן: mms://stream.rfn.ru/rtr-planeta זהו, תהנו... ושנה טובה לכולם !
 

alpha80

New member
הקדמת אותי... ../images/Emo13.gif

בדיוק עשיתי לי תזכורת לחפש בארכיון הפורום מה רשמת על זה ומתי זה ישודר.... אני הולך לחנוך את המחשב החדש שלי ואת כרטיס הוידאו ששמתי בו במיוחד לאירועים שכאלה.... ה-ל-ל-ו-י-ה
 

iggygoldie

New member
נקוה שלא יחתכו בעריכה להקות

כמו שעשו בשידור החוזר מנה שעברה בשבוע שעבר!
 
היה פשוט וואו

שתי שאלות לי אליך 1האים יהיה שידור חוזר ו2 איך אני משיגה את זה בדי וי די ואם אתה מעונין לדבר על המוזיקה המדהימה הזאת אני נורא אשמח
 

mishat

New member
dvd...

אז ככה... לפי מה שאני יודע - הם מוציאים dvd של מופעים אלה במוסקווה. ה-dvd יוצא בדרך כלל חודש-חודשיים אחרי המופע (ז"א בערך בחודש הקרוב). איך משיגים ? אם את מכירה מישהו שנוסע למוסקווה ויכול לקנות שם - הרווחת. גם אני כמובן אשתדל להשיג את ה-dvd באותה דרך, אלא מה, אני לא כל-כך מכיר מישהו שנוסע לשם... מה שכן - זה היה רק שעה וחצי של מופע - המופע המלא ערך 4 שעות והיו שם אומנים נוספים. אני מניח שה-dvd הוא של הופעה מלאה...
 

mishat

New member
האמת היא שאין צורך...

הקלטתי את השידור, כך שבעזרתו האדיבה של sandbird אעלה אותו לאינטרנט. אבל זה יקח כמה ימים... אבל יתכן ויהיה שידור חוזר. כרגע אני לא יודע, אבל אעקוב אחרי לוח המשדרים...
 

alpha80

New member
וואלה. נרגעתי. ../images/Emo13.gif

אל תקטין רק יותר מידי, כדי לא לפגום באיכות.........
 

mishat

New member
טוב.. אם אתה מתעקש.

הקובץ ה"מקורי" הוא 18GB... אז אם אתה מתעקש אני יכול להשאיר אותו ככה.... מה שכן, יקח לי שנה להעלות לשרת של sandbird ולכם שבוע להוריד
טוב, אז, אולי לקראת 1.1.2006 תראו את ההופעה
 

alpha80

New member
לא אמרתי לא לכווץ בכלל.. ../images/Emo13.gif

אבל שלא ייצא איזה איכות צ'וקומוקו כמו מה שיש באי מיול עכשיו
 

UberFreak

New member
אוף למה לא שידרו את המופע המלא ../images/Emo7.gif

אם זה היה ערוך כמו המופע מ-2003 אז הרוב היה בטח להקות רוסיות.. אם לא קרו תאונות אז יש לי את זה מוקלט ב-SVHS. אני אעבור על זה מחר ונראה מה שידרו
 

mishat

New member
דווקא לא..הלהקות הרוסיות היוו מיעוט

הפעם דווקא הרוב היו אנגלית/איטלקית.... תצטרכו להיתאזר בסבלנות... הקלטתי - כרגע יש לי קובץ של 18GB - אני אקטין אותו ואעלה לרשת...
 

adiville

New member
מחכה ומצפה !

לא הייתי אונליין מאז יום חמישי אחה"צ אז לא ידעתי על ההופעה אבל גם ככה לא הייתי אתמול בלילה בבית. לא שהייתי ב-TLV או משהו כזה
אגב, היום בערב זיפזפתי בין הערוצים ופתאום נפלתי על הופעה ששידרו בערוץ BBC PRIME. זה היה באירלנד אז הספקתי לראות שיר וחצי של בוב גלדוף ואחרי זה היו רונאן קיטינג וכל מיני מאפנים אז החלטתי לוותר על התענוג
שתהיה אחלה שנה לכולם
 

iggygoldie

New member
שמועות כי יתכנו פרקים נוספים

קיבלתי מייל מאיטלי בו טוענים כי אמרו להם שיהיו שידורים מחלקים נוספים של המופע כל היודע או יידע על דבר נהדר שכזה מתבקש להודיע! בתודה מראש
 

UberFreak

New member
דגמת ישירות למחשב?

אם כן, יש אפשרות להעביר לי איךשהוא את ה-18GB ? אני מקווה שזה ברזולוציה של 720X576 ולא משהו נמוך
 

mishat

New member
קצת אחרת...

מהממיר של yes - הקלטתי לתוך מצלמת וידאו דיגיטלית - איכות DV. משם העברתי - בעזרת כרטיס firewire לתוך מחשב וזה יצא 18GB... כן - הרזולוציה (בקובץ 18GB) היא כזאת... לגבי להעביר לך ? hmm... hmm... איך עושים את זה ?
 
למעלה