../images/Emo91.gif בתור צעירה במערכת פונה לעצת המנוסים
מערכת החינוך- 35 ילדים בגן חובה מתוכם אחד ילד על רצף כלשהו שהוריו מסרבים להעביר לחינוך מיוחד ובאופן תדיר כל בוקר עת אני נכנסת לגן אני מוצאת ילד זה במצב שפכטל רצפה, סופר משהו לא ברור על קירות. מה מסתבר, עד שיוכר יוגדר ווטאבר אין למערכת מה לעשות שכן הוריו מסרבים להפנתו למערכת מתאימה מצד שני אולי ניתן לשלבו אבל אין ממש מי שעושה זאת. בפועל, כרגע הגננת מיואשת ונראה לי מהצד שהיא פשוט מתעלמת ומשאירה אותו במצב שפכטל. ת'אמת אני לא מבינה איך מצפים ממנה להחזיק 34 עוללים שאמורים להכנס לכיתה א' בשנה הבאה + הילד הזה שזקוק לדעתי לסייעת ולמישהו שיכניס להוריו מעט שכל לראש. לסיכום הילד לא דובר עברית ומוגלי חושב אבל לא בטח שקוראים לו "אידיסודה", כנראה שגם עם הילדים אין תקשורת והשפה מהווה מחסום נוסף. עכשיו שאלת השאלות. האם לנו כהורים יש מקום להתערב? או שמה זה בטיפולה הטהור של מערכת בית הספר (חטיבה צעירה)? "גמר חטיבה צעירה טובה" אמר לי המוגלי אתמול, אז גם לכם
מערכת החינוך- 35 ילדים בגן חובה מתוכם אחד ילד על רצף כלשהו שהוריו מסרבים להעביר לחינוך מיוחד ובאופן תדיר כל בוקר עת אני נכנסת לגן אני מוצאת ילד זה במצב שפכטל רצפה, סופר משהו לא ברור על קירות. מה מסתבר, עד שיוכר יוגדר ווטאבר אין למערכת מה לעשות שכן הוריו מסרבים להפנתו למערכת מתאימה מצד שני אולי ניתן לשלבו אבל אין ממש מי שעושה זאת. בפועל, כרגע הגננת מיואשת ונראה לי מהצד שהיא פשוט מתעלמת ומשאירה אותו במצב שפכטל. ת'אמת אני לא מבינה איך מצפים ממנה להחזיק 34 עוללים שאמורים להכנס לכיתה א' בשנה הבאה + הילד הזה שזקוק לדעתי לסייעת ולמישהו שיכניס להוריו מעט שכל לראש. לסיכום הילד לא דובר עברית ומוגלי חושב אבל לא בטח שקוראים לו "אידיסודה", כנראה שגם עם הילדים אין תקשורת והשפה מהווה מחסום נוסף. עכשיו שאלת השאלות. האם לנו כהורים יש מקום להתערב? או שמה זה בטיפולה הטהור של מערכת בית הספר (חטיבה צעירה)? "גמר חטיבה צעירה טובה" אמר לי המוגלי אתמול, אז גם לכם